Har v2s siste verdenskrig startet?

DeletedUser

Guest
Iallefall så har det blitt et par byer som har skiftet side. Er dette starten, eller bare et lite blaff?
De som har fulgt med, har jo sett at gråbyhavet etter ELITE og -Rome- begynner å svinne etterhvert, sidene kommer nærmere og nærmere hverandre.
To be continued...

Side 1:
Tribes: APC
Side 2:
Tribes: AriCa

Timeframe: Siste 24 timer

total erobringer:

Side 1: 70
Side 2: 117
Forskjell: 47

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 2
Side 2: 0
Forskjell: 2

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 646,441
Side 2: 1,022,227
Forskjell: 375,786

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 19,694
Side 2: 0
Forskjell: 19,694

chart
 

DeletedUser

Guest
Og da ble det plutselig ikke mer prioritering av NS i mitt nærområde :)
 

DeletedUser

Guest
YAY!
Da har jeg nådd mitt mål med denne posten.
GI OSS EN SKIKKELIG KRIG!
Da kan vi enten gi oss som seierherrer, eller som slagne menn og kvinner. Dog uansett med hevet hode :)
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Oh, ja. Dette liker jeg :D. Jeg gjør hvertfall min jobb når det kommer til å fjerne gråbyene. Jeg og Barbie <3.. :p
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
[spoil]Side 1:
Tribes: APC
Side 2:
Tribes: AriCa, AriCa2

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 8
Side 2: 0
Forskjell: 8

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 74,011
Side 2: 0
Forskjell: 74,011

chart
[/spoil]

- Ikke alverdens kriging, men AriCa hva skjer :p ?


________________
@ Sindle -> Tror at jeg gjør bedre jobb en deg når det gjelder barbarbyene :cool: (om det er noe å skryte av :p)

[spoil] From the last 10 daysRang Spiller Erobret
1 Thebigbang 113
2 sverri13 110 <3
3 Balakot 82
4 r1did 77
5 dazcruiser 68
6 Doomdark 68<3
7 Gamla 68
8 terandas 65
9 paco 59 <3
10 staffisworld 57
11 Pointwhore 55
12 Poderoso 53
13 depend 53 <'3
14 Yoooo 51
15 Vv0Lv3r1n3 50
16 Jarlebast 50
17 magic14 49
18 gcspania2 48
19 LDonna 47
20 hvalen 46[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
NC lovte meg dypt og hellig at han hadde øremerket en del nukes mot meg snart.. Jeg venter som et lite barn på lillejuleaften her :D
 

DeletedUser

Guest
Hardt liv Redswan ;)

Ja, jeg har en ganske stor AriCa front (eller i allefall i mitt nabolag) etterhvert, men dere får ligge unna meg til jeg har adla ferdig det jeg finner av grått!!! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Har vel ikke akkuratt en stor front, men ettersom NS forsvinner, så blir den større og større^^

Møter deg der sindle^^


Med vennlig hilsen: The-Saint;)
 

DeletedUser

Guest

Ja, hold deg til dem du i stedet for å sende nukes uten rams mot meg! Irriterende å miste så mye TK som var på vei inn til den byen! ;)

Ble litt spennende da, siden jeg var slapp med å stacke nye byer jeg tok oppe ved deg forrige uke, måtte jo ta ut et tog med LC en plass :p Morsomste er vel at jeg hadde toppen 25 min spilletid på lørdag, og likevel klarer ikke du ta en eneste by... Er egentlig litt skuffet mtp at all deffen min var minimum 5-6 timer unna med TK-fart, mens dine adels kunne du glatt fått inn under 2-3 timer med litt planlegging. :eek:

EDIT: Burde kanskje nevne at jeg ikke blir tatt på senga to ganger i løpet av et år, lykke til med å komme gjennom på de byene nå, selv om dere faker/nuker meg fra teppelandkontoen som blir adlet ned av oss xD
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ja, hold deg til dem du i stedet for å sende nukes uten rams mot meg! Irriterende å miste så mye TK som var på vei inn til den byen! ;)

Ble litt spennende da, siden jeg var slapp med å stacke nye byer jeg tok oppe ved deg forrige uke, måtte jo ta ut et tog med LC en plass :p Morsomste er vel at jeg hadde toppen 25 min spilletid på lørdag, og likevel klarer ikke du ta en eneste by... Er egentlig litt skuffet mtp at all deffen min var minimum 5-6 timer unna med TK-fart, mens dine adels kunne du glatt fått inn under 2-3 timer med litt planlegging. :eek:

EDIT: Burde kanskje nevne at jeg ikke blir tatt på senga to ganger i løpet av et år, lykke til med å komme gjennom på de byene nå, selv om dere faker/nuker meg fra teppelandkontoen som blir adlet ned av oss xD

Gratulerer så masse! Lørdag var jeg så å si vekk hele dagen selv?:p Var innpå en gang rundt 4...

Når det gjelder Teppeland så ble han kicket pga inaktivetet og laber gi på vilje.
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Når det gjelder Teppeland så ble han kicket pga inaktivetet og laber gi på vilje.

Merkelig hvordan det skjedde sånn omtrent rett etter at jeg angrep og begynte å ta byer av han da :) Han var jo til og med grønn når dere sparka han ut. Så usympatisk av dere.
 
Topp