RNG = Backstabbers, BOL = Backstabbers?

DeletedUser

Guest
Når har ikke vi tatt med HVIB i statistikkene? :confused:

Og mener dere at dere først må adle dere opp på førsteplassen for å tro at dere er gode? :eek:
Har du lest det du selv har skrevet winterweird? Veldig merkelig det du kommer med...

Kan noen finne frem statistikker på hvor lenge BOL var alene mot RNG og IB? Og hvor lenge IB har vært mot BOL og RNG?

PS! Med IB mener jeg SELVFØLGELIG IB fam... HVIB er med!
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Nå, ja. Siden paalodin trekker frem fortiden ser jeg meg selv berettiget til det også :D Poenget mitt er at alliansen kanskje har hatt mer poeng enn stammen IB hele veien, men stammen IB har ikke stått alene. Dermed blir argumentene hans svekket :D

Jeg skrev IB og HVIB?? Alliansen som du kaller den har alltid vært større enn IB OG HVIB tilsammen. At dere ser dere selv som underdogs må være litt vel defensivt, men så er dere veldig defensive også da/ min erfaring med BOL spillere ihvertfall
 

DeletedUser

Guest
Når har ikke vi tatt med HVIB i statistikkene? :confused:

Og mener dere at dere først må adle dere opp på førsteplassen for å tro at dere er gode? :eek:
Har du lest det du selv har skrevet winterweird? Veldig merkelig det du kommer med...

Kan noen finne frem statistikker på hvor lenge BOL var alene mot RNG og IB? Og hvor lenge IB har vært mot BOL og RNG?

PS! Med IB mener jeg SELVFØLGELIG IB fam... HVIB er med!

Statistikker... Feil ord. Mente ikke de kule søylene i forskjellige farger som folk liker å dra frem når de skal brife litt :p Faktisk mente jeg en tidligere post der noen sa BOL og RNG vs IB, noe jeg fant besynderlig, iom. at HVIB ble utelatt ;)

Og nei, jeg mener ikke at vi må adle oss opp på førsteplassen for at vi skal være gode. Jeg... Nå må jeg faktisk lese opp igjen det jeg selv skrev '^_^ *does*

Bah! Som du vrir på det! Skulle gjerne forklart det for deg, men er ikke sikker på hvordan jeg skal gjøre det uten å gjenta meg selv. Så jeg gjør det...

På den annen side, når vi overtar førsteplassen er dere betydelig svekket, så det kommer til å være relativt lite dere kan gjøre for å komme dere igjen Og så gjenstår det faktum at uansett hvor sterke IB var, kunne dere likevel ikke stå dere mot alliansen

Prøv å finne noe mer mening i det denne gangen :)

paalodin: Må beklage overfor deg... Som sagt var det den posten som henviste til BOL og RNG vs IB jeg mente, men det kom litt rotete ut. Kan være at jeg mente din post også, men i så fall var det fordi jeg ikke så nøye nok etter hva du sa ;)
 

DeletedUser

Guest
IB = IB og HVIB.

Men hvis du vil ha det på en sølvskje, så skal du få det...
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Selv så liker jeg og skille imellom IB og HVIB, og lage dem til to stammer (noe som det faktisk er også, selv med delte forum etc etc). Om det var en og samme stamme, hvorfor merger dere ikke bare da? Tror nok det er plass til allemann tilslutt -lolz. Skal ikke være arrogant og egoistisk nå, men grunnen til at jeg pleier og skille dem 2 stammene, er for at jeg tror nivået på dem aller fleste i IB er langt over nivået til spillerene i HVIB. Dette er nok bare et dumdristig utsagn fra min side, men det er jo "elite"stammen i familien, så ja, why not?:) Anywaiz, er bare min mening, betyr da ingenting i den store sjøen som ligger og velter seg frem og tilbake :).

For og holde meg litt til tema, får jeg vel skrive min nåværende mening om RNG og BOL.


RNG.
Klarer seg godt i nord. Ble veldig hevnlystige under merge-dramaet som oppstod, noko som vekket innaktive spillere, og gjorde dem villige til og ta opp sverd og forsette kampen. Spørsmålet er da om Jan klarer og styre blikket deres imot IB (stammene, om du vil) nå når BOL-krigen (ja, det var mange som var for den) gikk i dass. Har en relativt grei front, og med alle byene bak den, burde det være null problem og få stacka den såpass at dem ikke skulle lide noen store tap. Creds til dere, men har sett lite ifra dere i det siste. Kanskje det er jeg som skal skaffe meg briller - who knows :eek:

BOL

Koser seg i sør, småspiser av innaktive Lamps (skal ikke si hva som er årsaken til bytapene, er bare rykter jeg har hørt) og graver seg inn i IB terreng. Riktignok har BOL tapt mye før i år, men ser ut til og ta et veldig godt sprang tilbake i sine territoriumer. Klarer Glitter og Company og holde spiriten oppe til dem har nådd en ny IB spiller, eller vil dem daffe av? Spennende og se, hadde jo likt og hatt etpar ekstra naboer i bakgården. Skal bake kake og servere med brus til førstemann som tar seg en tur. Skål! ;) Raskt oppsummert, håndterer ting veldig greitt, og tror ikke dem hadde lidd noe av at RNG hadde åpnet krig imot dem pga mergen. RNG er trossalt....hvor mange mil unna (???).

La flamberinga begynne, god natt ;)

- Kenn
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tenkte i forhold til IB sin front, den er hvor mange ganger større (!) enn hva BOL/RNG hadde fått?
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
BOL rekruterer en RNG spiller. BOL skal huskes for å ha rekrutert seg til ledelse. Ikke noe ære i det! :)
 

DeletedUser

Guest
BOL rekruterer en RNG spiller. BOL skal huskes for å ha rekrutert seg til ledelse. Ikke noe ære i det! :)

Hadde vært en ide å følge med før du snakker her? Vi var rank 1 før vi rekruterte noen... så vi adler oss til rank 1 vi rekruterer oss ikke til rank1
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dere bare rekruterer for å sikre dere plassen, det var sånn det var. Dere er redde for at IB tar dere igjen på normal måte. Jeg vet hvor jeg har den metoden fra.... :)
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
BOL rekruterer en RNG spiller. BOL skal huskes for å ha rekrutert seg til ledelse. Ikke noe ære i det! :)

veeeeeeeeeel :p på eit tidspunkt ville vi gått forbi anyway, så det er ikkje no stress :p spilleren hadde 2 mill, så om det er så jævla stress så kan du berre sjå, med mindre IB tar inn igjen ein fjomp no, så leder vi med 2 mill
Kode:
meir
om eit par dager.. vi berre framskynda prosessen litt ;)
 

DeletedUser

Guest
Dere bare rekruterer for å sikre dere plassen, det var sånn det var. Dere er redde for at IB tar dere igjen på normal måte. Jeg vet hvor jeg har den metoden fra.... :)

Vel...Først blir BOL stempla som backstabbers grunnet angrep og slik, og så får de denne kommentaren? Nå må dere bestemme dere. For det hadde vært mye bedre å bare adle de helt ned, hva?
 

DeletedUser

Guest
Nei. Dere ble rank 1 pga at en spiller i IB gikk til HVIB, så egentlig er det ingen prestisje i det. Bummer, huh? :rolleyes:


men da vi var akkurat på vei til å gå forbi ib, så gikk tre fra bol over til v-bol, så går opp i opp det også.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Både BOL og RNG ledet på rankingen før BOL ble "nr. 1". De har mye mer poeng enn oss. Men alt vi trenger å gjøre, er å merge IB og HVIB, så leder vi rått.. Både BOL og RNG har fått nytt blod i stammen og økt en del i poeng på den måten. Men om det var verdt det, blir spennende å se!! Tror faktisk at tittelen kommer til å spille seg ut ganske så snart!

Tror vi vet mer om dere, enn dere gjør selv :eek:
 
Topp