Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Går rykter om samtlige spillere på top 20 lista som ikke er i EPICKI kun adler byer av egne stammemedlemmer. Og gråbyer da selvfølgelig:D

samtlige i denne setningen betyr alle utenom

Du prater mot deg selv nå , eller ser ikke betydningen av ordet ditt i denne setningen.

I rest my case.
PS: Få deg en humørpille og grow some hair !:cool:
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
ja, alle utenom de som er i epicki...

Hva er det du ikke forstår med den setningen der.

samme om jeg bruker alle utenom eller samtlige som ikke, er det vel? :p

hehe.. nei, tar sommerklippen tidlig iår. utrolig deilig å stå opp om morran, og ikke tenke på hvordan håret ser ut. Du burde prøve det du oxo :p
 

DeletedUser

Guest
ta en god titt på deres egne medlemmer på topp 20, er mange av dere som internadlet dere til toppen. som ikke lengre ligger i toppen nå
 

The mad professor

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
haha, ja dommola. Hvis du ikke har fått det med deg så er vi så sykt awesome at vi ligger på toppen selv om vi ikke er på toppen liksom... What else is new? hehe.

Og @ kristin: Skjønner ikke drua av hva du mener, men bare for å gjøre det klart; Se på top 20 lista. Utelukk de som er i Epicki. Da står du igjen med 5-6 spillere. De har kun internadla.

Er hvertfall det som var meningen med posten. Men du kan jo selvfølgelig tolke den slik du vil...
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
selv om vi adler egne medlemmer så trenger det ikke bety at de er gratis. de aller fleste byene tømmer vi selv så det blir akkurat slik som for dere når dere adler inaktive fiender. som dere for oftest har gjort frem til nå på v6.
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hvor mye sloss disse for byene sine da? ODA


18 secrets [EPICKI] 4,66 Mio

20 wania [EPICKI] 4,03 Mio.

24 chhriss84 [EPICKI] 3,39 Mio.

25 king of the rim [EPICKI] 3,26 Mio.

28 -lilith- [EPICKI] 3,05 Mio.

39 knut storfot [EPICKI] 1,60 Mio.

37 iScientific 1,67 Mio.

40 RDI-rsr [EPICKI] 1,59 Mio.

41 Mr. Awesome [EPICKI] 1,47 Mio.
 

DeletedUser

Guest
Hvor mye sloss disse for byene sine da? ODA


18 secrets [EPICKI] 4,66 Mio

20 wania [EPICKI] 4,03 Mio.

24 chhriss84 [EPICKI] 3,39 Mio.

25 king of the rim [EPICKI] 3,26 Mio.

28 -lilith- [EPICKI] 3,05 Mio.

39 knut storfot [EPICKI] 1,60 Mio.

37 iScientific 1,67 Mio.

40 RDI-rsr [EPICKI] 1,59 Mio.

41 Mr. Awesome [EPICKI] 1,47 Mio.

Mer enn disse:

42 Osvalda [-RR-] 1,43 Mio.

50 pjuskn [-RR-] 908.853

54 Morningstar [-RR-] 754.230

73 Siren Of The Woods [-RR-] 380.845

106 Just4Kill [-RR-] 162.884

107 Macgyver [-RR-] 161.246
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
selv om vi adler egne medlemmer så trenger det ikke bety at de er gratis. de aller fleste byene tømmer vi selv så det blir akkurat slik som for dere når dere adler inaktive fiender. som dere for oftest har gjort frem til nå på v6.

Whos awesome? YOUR awesome!
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
selv om vi adler egne medlemmer så trenger det ikke bety at de er gratis. de aller fleste byene tømmer vi selv så det blir akkurat slik som for dere når dere adler inaktive fiender. som dere for oftest har gjort frem til nå på v6.


Tror ikke jeg har adlet 1 inaktiv fiende i hele verden 6 jeg. Graffix el hva han het, sluttet jo, men han var på mens jeg adlet han, for han flyttet tropper og åpnet meld, gjorde kanskje ikk allverden mtp å forsvare seg, el kanskje han ikke hadde tropper til å forsvare seg. Who knows?

Så du sier at alle fiendene vi har adlet og adler er inaktive med andre ord :p ? hehe.. veldig aktive inaktive ihvertfall :D
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
er ikke jeg som klager på internadlingene det er dere og jeg ville bare vise at ikke alle av dere heller har "fortjent" byene sine.



Mer enn disse:

42 Osvalda [-RR-] 1,43 Mio.

50 pjuskn [-RR-] 908.853

54 Morningstar [-RR-] 754.230

73 Siren Of The Woods [-RR-] 380.845

106 Just4Kill [-RR-] 162.884

107 Macgyver [-RR-] 161.246
 

DeletedUser

Guest
Tror ikke klagingen egentlig var rettet mot innadling, men mangelen på fiendeadling...
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
blir feil å klage på fiende adling for noen av oss prøver faktisk men er ikke lett når man er alene mot alle dere.
 

DeletedUser

Guest
I såfall var det kanskje ikke først og fremst rettet mot deg?
 
Sist redigert av en moderator:

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
var ikke rettet mot meg nei, men skjønner ikke vitsen med at dere skal klage på oss når vi som er aktiv prøver. Dere skal vite det at vi som er aktiv og som prøver har ikke mange bak oss til å hjelpe oss slik som dere. Så og si snart alle er inaktive latsabber som ikke vet hvordan man sender støtte. dere er 21 medlemmer og vi er egentlig bare 10-15 medlemmer som virkelig står på. så det er ikke rart vi sliter litt men må si vi holder godt ut vi som er aktiv og som klarer å stå imot dere.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Er det verdt det Fjøsnissen? Hvorfor ikke starte på V8? Glemme denne møkkaverdenen?

Dere bare drøyer ut det uungåelige uansett.
 
Topp