Ryktebørsen

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Så absolutt ikke !!!!


Fælt så sur da :p Har jeg tråkket deg på beina ?

Joda, så absolutt sier jeg da!

Vegard82 er jo best i klassen, tar jo alt og alle som slutter i stammen, virker som om han har monopol på spillere som slutter. Kanskje en ide å dele med de andre i stammen, så de oxo får mer en et halv ben å stå på ?

ALexi
 

DeletedUser

Guest
Fælt så sur da :p Har jeg tråkket deg på beina ?

Joda, så absolutt sier jeg da!


ALexi

Jeg avkreftet et rykte som ikke var sant , alle på topp 20 lista adeler ikke gråbyer/intern.

HAHAHA, sur?
Jeg skrev "så absolutt ikke", og det fikk deg til å tro at jeg var sur? LOL

Da tåler ikke du mye lille venn !!
Er vi litt hårsår kanskje??
 

DeletedUser

Guest
Det er jeg oxo helt sikker på!

hva er det tullbalet og balubaen du kommer med Fjøsnissen ? rett bak dere... ? tok ikk den jeg.

sjekker dere statsen så har dere faktisk internadlet 310 byer, vegard82 har ikke engang så mange byer
 

DeletedUser

Guest
Det regnes faktisk ikke som innadling når man adler seg selv... :eek: Vi er gode på det og...

Det er da ingen som påstår at man ikke skal kunne adle stammemedlemmer som slutter. Som dere sier så gjør vi det selv. Men vi adler også en god del fiender, noe visse andre stammer ikke ser ut til å gjøre.....
 

DeletedUser

Guest
Du er så opphengt i den innadlingen. Djeez....

Greia er mer: hvem som adler fiender og hvem som ikke gjør det
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Fjøsnissen prøver da i det minste!

Angriper: fjøsnissn
Opprinnelse: Defcon 08 selvadling?(503|463)K45

Antall: 0 0 1182 0 509 0 36 0 0 1
Tap: 0 0 1182 0 509 0 36 0 0 1
 

The mad professor

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Spillere på top 20 som ikke er i EPICKI:


2 vegard82: Av de siste 140 adlingene er hele 133 +- internadlinger eller gråbyer. Gratulerer med 7 fiendebyer.
13 Superbonden: Av de siste 100 adlingene er ca 90 intern eller gråby.
14 fjøsnissn: Av siste 100 er 87 grå eller intern. ikke værst sammenlignet med de to over;)
15 Alexandra80: Av siste 100 er 92 grå eller intern. No comment....
16 Seyda: Av siste 100 er 82 grå eller intern. Aggressivt!
20 johan j1234: Av de siste 100 er ca halvparten intern eller gråby.

Sikkert mange av adlingene her som egentlig er readlinger, men dere har fått poeng for det.

Det jeg prøver å si her er ikke at det er noe galt med internadling i seg selv. Noen må jo ha byene. Men i Texas RR og alle de der virker det som folk slutter i feng og alle adelsene går mot blå byer og ingen tør å adle fienden. Det er jo ikke sånn man vinner;) Men det er jo hanske lett å se om man tar en titt på kartet;)
 

DeletedUser

Guest
e jo ikkje rart de kun adler internt.... med den adels farten de har går vel alle ressursene til pkker så de har ikkje råd til å bygge off tropper... e jo og eneste muligheten de har til å komme høyt på listen... yey l de samle alle kontoene på en.... dual x 10 :p
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
For oss er det selvsagt helt perfekt så ikke kjeft på dem the mad professor :)

Hipp som happ hvem som har byene for vår del, de vokser ikke, de mister spillere, de bruker adels på stammebyer = tapte adels i forhold til stammerankingen.

1 EPICKI 24.496.056 24.496.056 23 1.065.046 2513 9.748
2 -RR- 8.069.526 8.069.526 12 672.461 861 9.372
3 TEXAS 5.382.213 5.382.213 23 234.009 623 8.639

Syns å huske at de har ligget på samme størrelse i evigheter, selv mens vi var på 17-18 mill.


Ahhhh, V6 går mot slutten dere. <- denne burde nok ha ligget i faktatråden. Beklager den mr mod. :p
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Jeg avkreftet et rykte som ikke var sant , alle på topp 20 lista adeler ikke gråbyer/intern.

HAHAHA, sur?
Jeg skrev "så absolutt ikke", og det fikk deg til å tro at jeg var sur? LOL

Da tåler ikke du mye lille venn !!
Er vi litt hårsår kanskje??

Se på denne her som er linken du svarte på... Der står det at samtlige spillere som IKKE ER I Epicki. Det står ikke noe som helst sted at ALLE spillerne på topp 20 internadler. Ikk putt ord i munnen min kjære. Og hvis du leser mitt svar til deg så er det et :p tegn der, hvordan tolker du et sånn tegn?

Og at jeg er en liten venn er bare tull, da jeg ikke er liten, og ei din venn :p

Og hårsår? kan ikk si det, da jeg ikke har hår på hodet om dagen.

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Alexi lalas Vis innlegg
Går rykter om samtlige spillere på top 20 lista som ikke er i EPICKI kun adler byer av egne stammemedlemmer. Og gråbyer da selvfølgelig
 
Topp