Krigserklæring fra 3.14

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Eh, det vet jeg ikke:)

Skal ikke si ting altfor sikkert, men jeg tror vi ga beskjed i går kveld om at vi sa opp iap`en og startet angrepene i dag tidlig...

Som sagt er jeg ikke helt sikker!
Jeg har spilt fotball kamp på morgenen i dag, så jeg er ikke 100% sikker på hva som har skjed, det har skjed så mye i dag!:)
 

DeletedUser

Guest
Ok, vi får se om du har rett!

Hyper-Emne: Du er imot meg uansett hva som skjer da, så at du tar 3.14 sin side er ingen overraskelse..

Jeg har allerede fått infraction for å rette på skrivingen din før, men jeg retter litt på deg fordet jeg, mitt navn er "Hyper-emme" :)

Og uansett nei, jeg har ikke noe imot deg, jeg har bare nevnt tidligere at jeg ikke har vært imponert over.. vel, hvor god du var i tidligere verdner. Jeg tar 3.14 sin side ikke pågrunn av at jeg ikke liker deg (som jeg faktisk ikke gjør, har ingenting imot deg) men jeg tar deres side fordi jeg føler at dere har oppført dere feigt og dere har backstabbet dem. Har opplevd å bli backstabbet før selv og det er utrolig frusterende. Man skal ha en viss "respekt" ovenfor ett diplomati. Hvis man skal bryte av ett må man eventuelt gi advarsler en god stund i forveien.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du har forstått feil!

Vi informerte om at vi brøt iapen, så angrep vi.

Jaså? Av det jeg forstod og som Bananaphone selv har sagt var at dere bare angrip fordi dere så det på som et behov for å ha en sjangse i krigen :cool:

zippymaster i dag klokken 08:57
Hørt om oppsigelsestid av en IAP?

Tror dette er noe dere vil angre på.

Mvh.
Zippy

Bananaphone i dag klokken 09:36
Ja, jeg har hørt om oppsigelsestid av IAP, og vanligvis er jeg tilhenger av det. Men stammen har blitt enig om at dette er måten å gjøre det på denne gang. Sorry er alt jeg har å si, skjønt det sannsynligvis ikke er noen god trøst.

Vennlig hilsen
Mr Bannann
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil begynne med å takke Ziggi, for sin informative post og start på denne tråden.
Selv om tråden i seg selv er totalt bortkastet, og av minimal interesse for andre enn de selve krigserklæringen direkte påvirker. Grunnet til at jeg ser på det som gledelig at tråden er skrevet er at det i krigserklæring visstnok er lagt inn en forumtråd, denne synes jeg virker noe kjent.

Dette er selvsagt gledelig, men samtidig ser jeg med gru på dette. Da den tråden ikke har noe med hverken TD eller 3.14 og gjøre. Derfor forundrer deg meg at den er brukt, og vil derfor takke Ziggi som gjorde meg oppmerksom på dette.

Samtidig vil jeg be folket om å roe seg ned, kriging er ikke å foretrekke. Dette fører til at mer av dagen brukes på TW, som igjen fører til at andre nedprioriteres.


Videre forundrer jeg meg over denne overlegenheten som vises frem fra enkelte av deltakerne i denne diskusjonens-tråden.
Spesielt ser jeg med skepsis på følgende utsagn:
Dere burde lese om hva faking er, det er en fordel å bruke det
Mulig jeg med min mindre aktive spillestil har missforstått hele konseptet her, men jeg var av den oppfatning at man ikke var tjent med at man oppfordret sin fiende til å angripe, enn om angrep av lavere slagkraft - rent fysisk sett.

Avslutningsvis vil jeg bare oppfordre parter til å inngå fred, ettersom jeg nok vil slite med å få dere til og gi opp dette spillet.

På vegne av ingen andre enn meg selv
Ikke I Bruk
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg vil begynne med å takke Ziggi, for sin informative post og start på denne tråden.
Selv om tråden i seg selv er totalt bortkastet, og av minimal interesse for andre enn de selve krigserklæringen direkte påvirker. Grunnet til at jeg ser på det som gledelig at tråden er skrevet er at det i krigserklæring visstnok er lagt inn en forumtråd, denne synes jeg virker noe kjent.

Dette er selvsagt gledelig, men samtidig ser jeg med gru på dette. Da den tråden ikke har noe med hverken TD eller 3.14 og gjøre. Derfor forundrer deg meg at den er brukt, og vil derfor takke Ziggi som gjorde meg oppmerksom på dette.

Samtidig vil jeg be folket om å roe seg ned, kriging er ikke å foretrekke. Dette fører til at mer av dagen brukes på TW, som igjen fører til at andre nedprioriteres.


Videre forundrer jeg meg over denne overlegenheten som vises frem fra enkelte av deltakerne i denne diskusjonens-tråden.
Spesielt ser jeg med skepsis på følgende utsagn:

Mulig jeg med min mindre aktive spillestil har missforstått hele konseptet her, men jeg var av den oppfatning at man ikke var tjent med at man oppfordret sin fiende til å angripe, enn om angrep av lavere slagkraft - rent fysisk sett.

Avslutningsvis vil jeg bare oppfordre parter til å inngå fred, ettersom jeg nok vil slite med å få dere til og gi opp dette spillet.

På vegne av ingen andre enn meg selv
Ikke I Bruk


Bare hyggelig!
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
13-14 nuke på 2 byer kaller jeg suksess dude. Om 1 uke har dere ikke tropper igjen, mens vi har masse adels. Dere burde lese om hva faking er, det er en fordel å bruke det :)

Ja, vi får se hvem som har rett zippy, du er jo veldig flink til å snakke om alt og alle du skal adle og knuse osv...

Men jeg har vel aldri faktisk sett dere gjort noe veldig imponerende?

hvor får du 13-14 nukes fra?

Det er enkeltspillere som har tatt byene uten altfor mye samarbeid, så om de spillerene som har tatt byene har hatt da 6-7 nukes er jo det bare et godt tegn på at vi har et fint utgangspunkt mot dere!
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
13-14 nuke på 2 byer kaller jeg suksess dude. Om 1 uke har dere ikke tropper igjen, mens vi har masse adels. Dere burde lese om hva faking er, det er en fordel å bruke det :)

Hva har skjedd med Holmorama sine nukes a? :rolleyes:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hva har skjedd med Holmorama sine nukes a? :rolleyes:

Jeg tror de ble borte? De møtte i hvertfall noen tropper og fikk det hardt, det eneste jeg vet, men om det var alle som du skriver, det vet jeg ikke :)

Ja, vi får se hvem som har rett zippy, du er jo veldig flink til å snakke om alt og alle du skal adle og knuse osv...

Men jeg har vel aldri faktisk sett dere gjort noe veldig imponerende?

hvor får du 13-14 nukes fra?

Det er enkeltspillere som har tatt byene uten altfor mye samarbeid, så om de spillerene som har tatt byene har hatt da 6-7 nukes er jo det bare et godt tegn på at vi har et fint utgangspunkt mot dere!

Jeg har ikke sagt at jeg skal adle dere jeg, sagt at VI skal det :p

Når man ikke møter motstand er det vanskelig å imponere..

Enkeltspillere? Joa, dette blir bare morsommere og morsommere :D
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Sippe, dere klarer ikke imponere uansett:)

Dere har ihvertfall ikke klart det hittil:)
 

DeletedUser

Guest
Sippe, dere klarer ikke imponere uansett:)

Dere har ihvertfall ikke klart det hittil:)

Vel, dere har ikke klart å imponere dere heller. Iløp av kort tid har dere ødelagt deres eget rykte, når det kommer til diplomati.

Jeg tror 3.14 vil lære dere en lekse eller to de dagene som kommer fremover. :rolleyes:
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Vel, dere har ikke klart å imponere dere heller. Iløp av kort tid har dere ødelagt deres eget rykte, når det kommer til diplomati.

Jeg tror 3.14 vil lære dere en lekse eller to de dagene som kommer fremover. :rolleyes:

Nei, men så har vel heller jeg aldri påstått at vi har imponert, så det der var vel like saklig som om jeg skulle sagt at du spiller tw:cool:
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Sånn går det når du bruker kvinner som krigere...

De forfører dine frenders pjusekatter av soldater som bare tenker på voldtekt ^^

Så nå må du heller be Holmorama å sende stygge menn som får opp hatet til deres kjempere.

Ellers kan jeg vel ikke si at dere har imponert, å tro at vi ikke readler er jo svært smart, også det å ikke gidde å readle selv når man kan støtte når man har by, men ikke har by og slikt, men dette er jo noe du selvsagt har tenkt på :rolleyes:
 
Sist redigert:
Topp