Krigserklæring fra 3.14

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
De forfører dine frenders pjusekatter av soldater som bare tenker på voldtekt ^^

Så nå må du heller be Holmorama å sende stygge menn som får opp hatet til deres kjempere.

Ellers kan jeg vel ikke si at dere har imponert, å tro at vi ikke readler er jo svært smart, også det å ikke gidde å readle selv når man kan støtte når man har by, men ikke har by og slikt, men dette er jo noe du selvsagt har tenkt på :rolleyes:



Du er visst veldig fornøyd med at dere klarte å readle den ene byen?
Vet at han som adlet byen var på middagsbesøk da byen ble adlet, så han fikk ikke ordnet noe:(

Allikevel står vi med 1 mer erobret by enn dere, så om vi ikke har imponert har vel dere også skuffet?
 

DeletedUser

Guest
Før noen av oss blir for høye på pæra så må vi tenke på at det bare har gått 1 dag.
 

DeletedUser

Guest
Gratulerer 3.14 med masse gratisbyer! :)

Er vel ikke stort mer å si om den saken =)

- Tobben
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Du er visst veldig fornøyd med at dere klarte å readle den ene byen?
Vet at han som adlet byen var på middagsbesøk da byen ble adlet, så han fikk ikke ordnet noe:(

Allikevel står vi med 1 mer erobret by enn dere, så om vi ikke har imponert har vel dere også skuffet?

Jaså, vel han var ikke smart den første gangen og, uflaks at han ikke fikk adlet by og mistet nuket sitt og..

Nå startet vel denne krigen ganske så feil så den statistikken som står oppført er vel ganske feil?

For av det jeg vet så fikk vel de 2 spillerne 650k ODD eller noe rundt for det og 1 adlet by og 650k ODD så tidlig som vi er nå kaller jeg greit for vår del :)
 

DeletedUser

Guest
Hva med å gjøre denne krigen enda interessant? :) Vedde hvor fort TD kommer til å kapitulere.. jeg tipper 3 uker.
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Kan vi ikke heller tippe hvor lang tid det tar før 3.14 enten er oppløst eller har under 20 k poeng?

3,5 uker...
 

DeletedUser

Guest
Kan vi ikke heller tippe hvor lang tid det tar før 3.14 enten er oppløst eller har under 20 k poeng?

3,5 uker...

Og hva baserer du det utsagnet på? Den ene fæle byen dere har i pluss på statestikken?

Denne krigen går nok i 3.14s favør, her er det mange gode spillere med krutt som kjenner til dette spillet, beklageligvis for TD er ikke situasjonen den samme der.

Vil uansett ønske TD lykke til, de har oddsen mot seg.
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Og hva baserer du det utsagnet på? Den ene fæle byen dere har i pluss på statestikken?

Denne krigen går nok i 3.14s favør, her er det mange gode spillere med krutt som kjenner til dette spillet, beklageligvis for TD er ikke situasjonen den samme der.

Vil uansett ønske TD lykke til, de har oddsen mot seg.

Men det at Sippe og Hippe tipper på at TD er borte innen kort tid trenger vel ingen begrunning:)?

Hva baserer de det på?
Den ene fæle byen som dere har i minus?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Og hva baserer du det utsagnet på? Den ene fæle byen dere har i pluss på statestikken?

Denne krigen går nok i 3.14s favør, her er det mange gode spillere med krutt som kjenner til dette spillet, beklageligvis for TD er ikke situasjonen den samme der.

Vil uansett ønske TD lykke til, de har oddsen mot seg.

Jeg ble med i TD i går. Og har allerede erfart hva TD står for. Stammen er jo kjempedigg sosialt, og mange flotte spillere! Mange insane gode der også :)

Samtidig er folk her ekstremt enkle å be om støtte hvis du blir angrepet, så credz til dere - TD!
 

DeletedUser

Guest
Men det at Sippe og Hippe tipper på at TD er borte innen kort tid trenger vel ingen begrunning:)?

Hva baserer de det på?
Den ene fæle byen som dere har i minus?

Om du hadde lest hele innlegget mitt ville du sett at jeg skrev dette:

Denne krigen går nok i 3.14s favør, her er det mange gode spillere med krutt som kjenner til dette spillet, beklageligvis for TD er ikke situasjonen den samme der.
 
Topp