Krigserklæring fra 3.14

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg tenkte du kanskje visste det siden du er kjent som tw`s spyttslikker no.1

:)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg begrunner det med at jeg vet hvordan situasjonen er for begge parter.

Ved deres skillz, at Estrow slutter på hver verden, at dere ikke har mange nok erfarne, ikke aktive nok, osv...
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Jeg begrunner det med at jeg vet hvordan situasjonen er for begge parter.

Ved deres skillz, at Estrow slutter på hver verden, at dere ikke har mange nok erfarne, ikke aktive nok, osv...

Vi er faktisk veldig aktive! Vi har en regel om at hvis man får rød prikk blir man kicket, så det er nesten ingen som får rød prikk, og kanskje bare 5 som har gul!!
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Vi er faktisk veldig aktive! Vi har en regel om at hvis man får rød prikk blir man kicket, så det er nesten ingen som får rød prikk, og kanskje bare 5 som har gul!!

Ops alle som har gule her blir kicka. Fy så slemme vi er:mad:
Eller var det ironi?
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Vi er faktisk veldig aktive! Vi har en regel om at hvis man får rød prikk blir man kicket, så det er nesten ingen som får rød prikk, og kanskje bare 5 som har gul!!

Håper det var ironi i den der..? :p
 

DeletedUser

Guest
Mye fram og tilbake her ja. Ser at Pappa betaler er en av de eneste som faktisk viser respekt til den andre motparten og ikke slenger helt med leppa. Trur dette kommer til å bli en jevn krig (det var ironi ;) ) Gleder meg til masse inc ingame og møkk kasting på forumet.

TD eier, dere vet det egentlig ;)
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, 3.14 innså vel at dette kunne de ikke klare alene, så TSFS slang seg på.

Dette hadde jeg egentlig regna med, så nå kan jeg bruke det hemmelige våpenet mitt:eek:!!!
 

Holmorama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, 3.14 innså vel at dette kunne de ikke klare alene, så TSFS slang seg på.

Du er litt rar da... 3.14 og TSFS har jo kriget sammen mot PLAY. Er jo blant annet dere som har joinet PLAY sin krig på en måte, hvor noen PLAY spillere joinet dere. Skjønner ikke helt hvordan du kan si at det var TSFS som slang seg på i krigen - de var jo i krigen. Krigen endret form da dere slang dere på.

Og i tillegg har dere to stammer til med dere. Hvem som ikke helt klarer seg alene i krigen?
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Du er litt rar da... 3.14 og TSFS har jo kriget sammen mot PLAY. Er jo blant annet dere som har joinet PLAY sin krig på en måte, hvor noen PLAY spillere joinet dere. Skjønner ikke helt hvordan du kan si at det var TSFS som slang seg på i krigen - de var jo i krigen. Krigen endret form da dere slang dere på.

Og i tillegg har dere to stammer til med dere. Hvem som ikke helt klarer seg alene i krigen?

Who???
 

Ziggi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du er litt rar da... 3.14 og TSFS har jo kriget sammen mot PLAY. Er jo blant annet dere som har joinet PLAY sin krig på en måte, hvor noen PLAY spillere joinet dere. Skjønner ikke helt hvordan du kan si at det var TSFS som slang seg på i krigen - de var jo i krigen. Krigen endret form da dere slang dere på.

Og i tillegg har dere to stammer til med dere. Hvem som ikke helt klarer seg alene i krigen?

Men så kan vi vel ikke akkurat skryte så veldig mye av hva de andre stammene som er på vår side har gjort:)?

Hvor seriøs jeg var når jeg skrev at TSFS slang seg på i krigen virker det ikke som om du skjønte...
Skrev det egentlig bare for å få frem at TSFS nå hadde erklært krig mot oss.
 

DeletedUser

Guest
THA og DT, vet ikke om dere har merket så mye til de ? Har vell vært mest TD som dere har måtte danse med ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Nei, vi har vært ganske anonyme, tror at kun en enkelt spiller har bemerket ( og vil merke) at vi er her ;)
 

DeletedUser

Guest
*Kremt* :eek:

Vet ikke hva man skal mene om dette, ser nok ut som murene til enkelte spillere vil få nærkontakt av den noe motbydelige sorten.
 
Topp