Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Ryktes også at jeg har 90 nukes alene mot én Viking by, som Viking fortvilet stacker mer og mer.
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ryktes at jeg er mektig imponert av BNP :)

Fjerna ett par hundre tusen tropper på ett døgn :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Dagi aka KA88 har tatt kvelden og gitt opp, var vel ikke annet å vente. Hovmod står for fall sa brura, så viste det seg å stemme gitt.
 

DeletedUser

Guest
Han var da temmelig aktiv for i hvert fall et par uker siden. Og vi trenger ikke å gå særlig mye lenger tilbake enn det før vi treffer på noen artige poster fra hans side. Denne og denne her er jo noen fine eksempler på dette. Så fantastisk ironisk :)
 

DeletedUser

Guest
Jaa han holdt vell lengre en de fleste ville gjort ^^ 200 mill vs 10 mill går ikke i lengden vøtt :p
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Dagi fikk bare smått med motstand før Easy merget med BNP. I ettertid av mergen så har han blitt prioritert, så synes han har holdt seg i skuffende kort tid ;)
 

dagi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Han var da temmelig aktiv for i hvert fall et par uker siden. Og vi trenger ikke å gå særlig mye lenger tilbake enn det før vi treffer på noen artige poster fra hans side. Denne og denne her er jo noen fine eksempler på dette. Så fantastisk ironisk :)

Helt riktig at jeg var temmelig aktiv til og med dagen jeg leavet 7BULLS. Grunnen for at jeg leavet denne stammen her var rett og slett fordi det tappet meg bare enda mer fra krefter til og klare og stå imot BNP enn det gjorde og gjøre det alene. 7BULLS var ikke en samlet stamme som samarbeidet, det var mer alle som kjempet for seg selv. Som mange kanskje vet så hadde jeg betraktelig mer off en hva jeg hadde deff og når en slik bølge kommer fra BNP med ca 2k nuke +++ da mer kom etterpå vs 340 deffbyer ble ting sårt vanskelig for meg kombinert med slutten av ett viktig skuleår. Etter første ''bølge'' fra BNP ble jo byene mine smadret til...ja.... Casey å sine AwSoMe katapulter hadde jo besøkt meg som kanskje visste på kartet som åpenbart ble surt for meg :p Og når BNP fortsetter og kjøre på har jeg til slutt absolutt ingenting og stille opp med når jeg stadig mistet enorme mengder på deff. Og når jeg da fikk adels på innsiden i skoletiden uten tilgang til PC ble dette endel verre.
Ja Newsted, jeg har vert frempå flere ganger en de du hennviste til der det er ingenting og legge skjul på, that's just who I am. Liker og få fiender frustrerte og forbanna på meg jeg :D

Men men jeg skal love dere at jeg er tilbake på v4 ;) Og skal gi hvem som helst som måtte prøve seg mye større motstand i sommerferien :)

-dagi
 

DeletedUser

Guest
Eksamen er kanskje litt viktigere enn et spill ^^ Dropper man eksamen for å spille tw så har man store problemer.

-Blood
 
Sist redigert av en moderator:
Topp