Ryktebørsen

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
I dette tilfellet så snakket ikke Eirik kun for seg selv, men for -F- spillere i BULLS. Nå er det ikke mye motstand ved meg så.. ye, lov å håpe? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dere har jo tatt pusten ut av nord, og det lille som er igjen oppi der er det ikke mye og skryte av, mens vi i vest har spart litt på kruttet, derfor.

Det er i hovedsak snakk om meg, alba, enok, kenny the first og eirik007, som ingen av dem ligger noe særlig i nord;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at de nye rekruttene i 7Bulls (her: lilla) ikke er særlig stø på himmelretninger :p

[Spoil]
849378.jpeg
[/Spoil]
 

DeletedUser

Guest
At folk som kommer fra 1 mill konto(er) får tak i kontoer med opp til 6-7 mill høyere er teit ja.. tåpelig avgjørelse av 7BULLS , men gjort er gjort..

Det burde da ikke være et problem det. :)
Er da mye lettere å ha en stor konto, enn en liten en.
 

DeletedUser

Guest
Ryktene sier at RA (nordspissdelen) blir knust ;)
 
Sist redigert av en moderator:

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
ryktene sier at jeg er tilbake på en dual konto og sender ut angrep på flere stammer.
For å så innse at man har angrep allierte.

jeg må lære meg å sjekke diplomati lista før jeg angriper.
Heldigvis finnes det en avbryt knapp når man driter seg ut.

(konto eier må samtidig ikke lage så mange teite grupper som forvirrer meg)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
ryktene sier at jeg er tilbake på en dual konto og sender ut angrep på flere stammer.
For å så innse at man har angrep allierte.

Du vet at de lyseblå og du blå byene på kartet er allierte vel? Trenger vel ikke å sjekke diplomatilista før du angriper, er bare å gå inn på kartet det jo :p
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Du vet at de lyseblå og du blå byene på kartet er allierte vel? Trenger vel ikke å sjekke diplomatilista før du angriper, er bare å gå inn på kartet det jo :p

Hehe joda det veit jeg. :p

problemet er at dem igjen er lagt inn i ulike farger på kartet.
Dermed viste ikke den at de var allierte.
Jeg antok at det var noen han ville ha bort av kartet og fyrte løs jeg :)
Men ble litt usikker da jeg oppdaget stammen og sjekket den med diplomati lista.
Da måtte jeg få tak i konto eieren og spørre om de ulike fargene og finne ut litt rundt det.

stress med egne grupper som ikke er i system.

Hadde det vært et normalt kart ville jeg ikke hatt noen problemer :)
 

DeletedUser

Guest
ryktes at bnp har 85 nukes mot min ene by.
Ryktes også at jeg får dagensforsvarer i dag? :O
 
Topp