BuRn - i ettertid

DeletedUser

Guest
Likte ikke at spillerne gikk grå, tror jeg vi kan si :) Hvorvidt de var i BuRn eller RNG at the time spiller vel ikke så stor rolle. Gråbyer er gråbyer, og de tilhører ingen uansett hvilken spiller, hvilken stamme, som hadde byene før de ble grå :)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
det blir feil rc å si at det ikke var "action" nokk.
Det er etter hva du legger opp til selv, å har du da villa hatt mere action så har du bare kunna tirret på deg IB.. noe som kan foretsaket like mye action som i å lage/gå over til Burn :p

BOOM!

se på hva du selv sa nå Bunny;)

"det blir feil rc å si at det ikke var "Action" nok. det er etter hva du legge opp til selv" ring ring... noen hjemme... kanskje medvirkende? men hvor godt kjenner du til starten av BuRn Bunny?

ja jeg kunne tirret på meg IB... why? de ligger jo såååå langt unna meg!!! hva skulle de kunne gjort meg 2 kontinenter unna?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
BOOM!

se på hva du selv sa nå Bunny;)

"det blir feil rc å si at det ikke var "Action" nok. det er etter hva du legge opp til selv" ring ring... noen hjemme... kanskje medvirkende? men hvor godt kjenner du til starten av BuRn Bunny?

ja jeg kunne tirret på meg IB... why? de ligger jo såååå langt unna meg!!! hva faen skulle de kunne gjort meg 2 kontinenter unna?

som windsy sier så var det ingen som stoppet deg for å flytte på deg ;) har selv hoppet frem å tilbake blandt frontene ettersom hvor de har hvert igjennom årene. ikke si at de var for langt unna til å være fiender.. er omtrent det du sa...
Til orientering så var Burn i starten i en drømme situasjon å ikke et action fullt opplegg.. Burn hadde knapt off på seg i starten etter som de sa selv.
RNG var treg til å snu blikket til egne spillere bak front å det er helt klart bevist og avklart :)
kan ikke si at det var så mye action for burn i starten da.
 

DeletedUser

Guest
Vil bare få sagt hvor drømmandes deilig det er å ligge en mil bak fronten... :) Selv med et ikke skyhøyt aktivitetsnivå kan jeg holde kontoen i live og ikke miste motivasjonen, derfor er jeg fornøyd med der jeg ligger :p Har heller ikke initiativet eller egenskapene til å bli en virkelig fremstående spiller, så jeg gjør hva jeg kan fra der jeg er istedenfor ;)

Når noen likevel vil ha action, og ikke gidder å flytte på seg (ja, det er fremdeles din egen feil dersom du ikke vil flytte på rompa for å nå det du vil) er vel det eneste logiske en kan gjøre å leave stammen, svikte vennene sine og forråde alt en slåss for før? :D Vil ikke si at det dere gjorde var noe direkte dårlig for v1 ingame, for på det planet deltok jeg ikke noe særlig i stridighetene... Men den utviklingen jeg så på offentlig forum angående konflikten har gjort at jeg valgte å stille meg mistroisk ovenfor BuRn og det dere gjorde ;)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Flytte eller ei... jeg var jo ute av RNG/DA før BuRn ble i det hele tatt planlagt ;)

så for meg når BuRn kom var det en drøm som gikk i oppfyllelse :p ikke deres intensjoner som var det, men jeg fikk jobbe sammen med de spillerne jeg selv ønsket :p i stede for å leke i barnehagen til RNG xD dette med BuRn er det beste som har skjedd meg på TW... mye kjedeligere å sloss mot IB da det er en stille front... fikk fart på tropper og aktiviteten med BuRn og det er mere enn RNG fikk til på det året jeg var i RNG ;)

men tydelig du ikke kjenner til BuRn og hele opplegget der skjønner jeg :p men så langt er vi BuRn spillere døende :p synd, men sant....
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Flytte eller ei... jeg var jo ute av RNG/DA før BuRn ble i det hele tatt planlagt ;)

så for meg når BuRn kom var det en drøm som gikk i oppfyllelse :p ikke deres intensjoner som var det, men jeg fikk jobbe sammen med de spillerne jeg selv ønsket :p i stede for å leke i barnehagen til RNG xD dette med BuRn er det beste som har skjedd meg på TW... mye kjedeligere å sloss mot IB da det er en stille front... fikk fart på tropper og aktiviteten med BuRn og det er mere enn RNG fikk til på det året jeg var i RNG ;)

men tydelig du ikke kjenner til BuRn og hele opplegget der skjønner jeg :p men så langt er vi BuRn spillere døende :p synd, men sant....

Vi er har forstått at dere er døende altså. På spillet:)
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
fint, men skal jeg si det sant som det er så er det ikke grunnet RNG :p

men jeg har ikke tenkt å gi meg :p ting tok av og alt gikk bra, men lasten vi tok med oss over tok igjen enkelte av oss og ødela mye samt at PABben og LI havnet i en internkonflikt som rett og slett ødela enormt mye:S men som sagt tidligere :p Bring it on!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
fint, men skal jeg si det sant som det er så er det ikke grunnet RNG :p

men jeg har ikke tenkt å gi meg :p ting tok av og alt gikk bra, men lasten vi tok med oss over tok igjen enkelte av oss og ødela mye samt at PABben og LI havnet i en internkonflikt som rett og slett ødela enormt mye:S men som sagt tidligere :p Bring it on!

Vel, det å putte LI i en stamme med en allerede klar hertug sier seg selv, og kan sammenlignes med å oppbevare bensin og ild på samme sted. At du var ute av RNG før BuRn starter, og at stammen kom helt plutselig til deg stiller jeg meg meget tvilsomt til. Du kan ha forlatt RNG i den hensikt å gå inn i BuRn, og ettersom du er en klar spiller, så ønsket ikke du "backstabber"-stempelet, og derfor gikk du ut av RNG før BuRn ble opprettet, for å kvitte deg med slike rykter. Men nå er det slik at om du hadde lojalitet til RNG, så ville du ikke gått inn i BuRn. Du gikk inn i BuRn, og uansett på hvilket tidspunkt du gikk inn i BuRn, vil du likevel bli sett på som en "sviker" om du liker det eller ei.

At jeg i det hele tatt gidder å bringe opp dette er for meg litt overraskende, da BuRn er borte, og etter min mening, ikke klarte å lage så mye kaos som dere hadde drømt om. Dere ble som en mygg på en bjørns rygg, med andre ord. Kan til og med strekke meg til å ersatte "mygg" med en "veps", men noe mer enn det ville vært å lyve.
 

DeletedUser

Guest
Vel, det å putte LI i en stamme med en allerede klar hertug sier seg selv, og kan sammenlignes med å oppbevare bensin og ild på samme sted. At du var ute av RNG før BuRn starter, og at stammen kom helt plutselig til deg stiller jeg meg meget tvilsomt til. Du kan ha forlatt RNG i den hensikt å gå inn i BuRn, og ettersom du er en klar spiller, så ønsket ikke du "backstabber"-stempelet, og derfor gikk du ut av RNG før BuRn ble opprettet, for å kvitte deg med slike rykter. Men nå er det slik at om du hadde lojalitet til RNG, så ville du ikke gått inn i BuRn. Du gikk inn i BuRn, og uansett på hvilket tidspunkt du gikk inn i BuRn, vil du likevel bli sett på som en "sviker" om du liker det eller ei.

At jeg i det hele tatt gidder å bringe opp dette er for meg litt overraskende, da BuRn er borte, og etter min mening, ikke klarte å lage så mye kaos som dere hadde drømt om. Dere ble som en mygg på en bjørns rygg, med andre ord. Kan til og med strekke meg til å ersatte "mygg" med en "veps", men noe mer enn det ville vært å lyve.

Det er vanskelig å ikke svare deg på dette så bare måtte ;)
Synes det er trist at du kan si så mye om så mye når du ikke vet hva du prater om, det er slik det virker som i hvertfall.
Jeg skjønner at du ikke har fulgt skikkelig med i alt som skjedde for ellers hadde du tenkt deg om før du skrev det her.

BuRn ble opprettet pga av at ledelsen i RNG sa at vi heller kunne lage en stamme som var alliert med dem, det skjedde raskt etter det da vi ble lei av å få slengt mye vås i trynet så vi hoppet rett på forslaget.
Ikke noe var planlagt, BuRn kan ikke stå til ansvar for hva PABben gjorde med DA.
At dere hele tiden blander de tingene sammen er bare dumt for de som kjenner PABben vet hvor impulsiv han er og hvis dere sjekker hvem som opprettet BuRn og når PABben kom inn i stammen så ser dere at han var alene i DA da han valgte å gjøre de tingene han gjorde.
Men det er vel lettere å legge skyld på alle dere ikke liker tenker jeg.

Så vi klarte ikke lage mye kaos?
Det satte da i sving mye her på forumet og ig etter hva jeg har fått med meg, men jeg lyver vel bare da?
Godt at jeg vet at jeg har mitt på det rene for det er det som betyr noe, men helt ærlig så gjør det meg kvalm at dere til stadighet skal sverte folk som forteller sannheten her på forumet.
Det skal vrenges å vris på alt, føler at det er en trend blandt dere BOLere, eller at dere er sterkt preget av lederen deres?
RNG ledelsen har i hvertfall blitt sterkt preget, rengner med at all dritten de hadde å si om BOL og omvendt bak lukkede dører ikke har kommet frem enda heller. Men det er jo slik at dere er allierte og hadde ikke vært noe uten den alliansen så ser problematikken hvis dere skulle vært ærlige med hverandre.

OG backstabber-stempelet kan du stappe opp et visst sted!

At enkelte ikke trives der de er gjør dem ikke til backstabbere når de vil bytte stamme.
Hvis det er så enkelt å bli stemplet som backstabber så har du et problem.

Hadde det ikke vært for det feige som ble gjort mot BuRn så hadde vi sikkert vært her enda, men med en så simpel måte å gjøre ting på for at dere ikke klarte å ta oss forteller meg meget mye om hvor nivået ligger her på v1.

Kanskje noen burde tenke på hvor alle de gode spillerene har blitt av og hvorfor?

Lykke til videre i suppa deres ;)
 

DeletedUser

Guest
Lady Ibex skrev:
RNG ledelsen har i hvertfall blitt sterkt preget, rengner med at all dritten de hadde å si om BOL og omvendt bak lukkede dører ikke har kommet frem enda heller. Men det er jo slik at dere er allierte og hadde ikke vært noe uten den alliansen så ser problematikken hvis dere skulle vært ærlige med hverandre. - hvorfor gir du ddeg aldri lady? nå har du prøvd så alt for mange ganger å ødelegge for RNG å nå skal du sitte å lyge v1 i tryne på at RNG ledelsen har snakket masse dritt om bol? eier du ikke selvrespekt? jeg har full tilgang til RNGs "lukkede dører" å jeg finner ikke et kløyva ord som er negatift eller noe for Bols vegne!
om det er noe du kanskje har opplevd i ledelsen mens du å PABen var der så må det for all del være i mellom dere, for Ledelsen i RNG har et flott sammarbeid med bol. snakk om å tale en sak du ikke har peling på!


OG backstabber-stempelet kan du stappe opp et visst sted!
- Backstabber-stempel er noe Burn har over hele linja... beklager den

At enkelte ikke trives der de er gjør dem ikke til backstabbere når de vil bytte stamme.
Hvis det er så enkelt å bli stemplet som backstabber så har du et problem.
- i bennys tilfelle her nå så forlot han stammen fordi at han var for lat til å dra seg til fronten å derfor velgte han å dra fra RNG, d er det snakk om lite lojalitet for stammen og lat het. skla alle vente til alt komme på døra så har de et problem. det må du skjønne å :p

Hadde det ikke vært for det feige som ble gjort mot BuRn så hadde vi sikkert vært her enda, men med en så simpel måte å gjøre ting på for at dere ikke klarte å ta oss forteller meg meget mye om hvor nivået ligger her på v1.
-Det feige som ble gjort mot Burn var deres egen leders skyld å det blir feil å si at dere ikke forventet værre når noen får en slik mulighet.
egen "medesin" kalles det også.


Kanskje noen burde tenke på hvor alle de gode spillerene har blitt av og hvorfor?
- Tålte ikke nedturer? :eek:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det er vanskelig å ikke svare deg på dette så bare måtte ;)
Synes det er trist at du kan si så mye om så mye når du ikke vet hva du prater om, det er slik det virker som i hvertfall.
Jeg skjønner at du ikke har fulgt skikkelig med i alt som skjedde for ellers hadde du tenkt deg om før du skrev det her.

Synes dette beviser at du selv har glemt en god del. Jeg satt i BOL-ledelsen når dette skjedde, og jeg fikk se absolutt alt som er verdt å se. Jeg er hverken partisk eller idiot, og om RNG hadde vært den "skyldige" her, så hadde ikke jeg skrevet dette mot deg, LI.

BuRn ble opprettet pga av at ledelsen i RNG sa at vi heller kunne lage en stamme som var alliert med dem, det skjedde raskt etter det da vi ble lei av å få slengt mye vås i trynet så vi hoppet rett på forslaget.
Ikke noe var planlagt, BuRn kan ikke stå til ansvar for hva PABben gjorde med DA.
At dere hele tiden blander de tingene sammen er bare dumt for de som kjenner PABben vet hvor impulsiv han er og hvis dere sjekker hvem som opprettet BuRn og når PABben kom inn i stammen så ser dere at han var alene i DA da han valgte å gjøre de tingene han gjorde.
Men det er vel lettere å legge skyld på alle dere ikke liker tenker jeg.

Det er så vanvittig mange historier om nettopp hvorfor BuRn ble opprettet, og hvem som var den "slemme" her. Jeg sier det igjen, som jeg har sagt utallige ganger; Sier man en løgn mange ganger, vil man til slutt tro på den selv. At det er RNG som er den slemme her er ikke helt riktig. Dere trosset deres egen ledelse, og opprettet en stamme for så å angripe "moderstammen" deres. Kastet ut de stammemedlemmene som hadde rettigheter i DA, slik at dere til slutt satt med en hel stamme for dere selv. Så ikke kom med det våset om at absolutt alt var godkjent av RNG, LI. Du er flink til å røre rundt med fakta slik at det til slutt taler for din egen sak, det skal du ha.

Så vi klarte ikke lage mye kaos?
Det satte da i sving mye her på forumet og ig etter hva jeg har fått med meg, men jeg lyver vel bare da?
Godt at jeg vet at jeg har mitt på det rene for det er det som betyr noe, men helt ærlig så gjør det meg kvalm at dere til stadighet skal sverte folk som forteller sannheten her på forumet.
Det skal vrenges å vris på alt, føler at det er en trend blandt dere BOLere, eller at dere er sterkt preget av lederen deres?
RNG ledelsen har i hvertfall blitt sterkt preget, rengner med at all dritten de hadde å si om BOL og omvendt bak lukkede dører ikke har kommet frem enda heller. Men det er jo slik at dere er allierte og hadde ikke vært noe uten den alliansen så ser problematikken hvis dere skulle vært ærlige med hverandre.

At du går og skal henge ut glitter nok en gang, sier mer om deg enn det gjør om glitter. Men, dette handler ikke om glitter, men om deg og BuRn, så om du kan la være å dra henne med inn i absolutt alt du skal diskutere, så hadde det vært bra. Du fortelle sannheten på forumet? Njaaa.. Jeg må si jeg tviler på det utspillet der, LI, nettopp fordi du er flink til å vri på fakta. RNG har postet masse samtaler fra PM og skype, selv om skype ikke helt kan sies å være 100% troverdig, but still..

Om det er mye dritt RNG har om oss, vær så snill å fortell det her. Hvis du ikke kan bevise det, så ja, det sier seg selv. At du fortsatt prøver å så dårlige frø i jorden mellom RNG og BOL taler for sitt, men denne gangen får du komme med bevis istedenfor å skyte i blinde.


OG backstabber-stempelet kan du stappe opp et visst sted!

Når man trosser sin egen ledelse, kaster ut medlemmer som tilhørte "moderstammen", da også de med rettigheter, for så å skifte navn og begynne med rekruttering fra både RNG og BOL, så tror jeg nettopp det "backstabber"-merket passer dere utmerket.

At enkelte ikke trives der de er gjør dem ikke til backstabbere når de vil bytte stamme.
Hvis det er så enkelt å bli stemplet som backstabber så har du et problem.

Hadde det ikke vært for det feige som ble gjort mot BuRn så hadde vi sikkert vært her enda, men med en så simpel måte å gjøre ting på for at dere ikke klarte å ta oss forteller meg meget mye om hvor nivået ligger her på v1.

Det feige som ble gjort mot BuRn? Enlight me! Hva ble gjort mot BuRn, sa du? Hva dere gjorde mot RNG stiller vel i samme klasse, vil nå jeg si, så du har ingenting å komme mer her, LI.

Kanskje noen burde tenke på hvor alle de gode spillerene har blitt av og hvorfor?

Lykke til videre i suppa deres ;)

Scar goes bold!
 

DeletedUser

Guest
Alt kaoset BuRn skapte var vel muligens en direkte reaksjon på den manglende moralen i hva de gjorde? :) BuRn var svikere og backstabbere fordi de valgte å gå imot stammen de før hadde vært i, så og si med en gang stammen ble opprettet. Isteden for å lage en uavhengig stamme som likevel ville gitt dem samme grad av frihet, var de nødt til å gå over til fienden.

Dere begrunner at dere dannet BuRn med at dere ble lei av måten RNG ble styrt på, stemmer? Ok, greit. Så begrunner dere at dere gikk til krig mot deres tidligere stamme med at det var for kjedelig på v1?? Beklager, holder ikke. Disse to forklaringene stemmer så lite overens med hverandre at minst en av dem må være en rettferdiggjørelse, ikke en begrunnelse. For min del kan jeg godt tro på at BuRn ikke var planlagt, men jeg tror likevel at fra første stund stammen ble dannet, har den blitt brukt målbevisst for å skape så mye kaos som mulig på v1 ;)

Jeg vet kanskje ikke alle omstendighetene, men det jeg vet har vært nok til at jeg har tatt mitt standpunkt og argumenterer mot BuRn. Og face it - informasjonen har kommet fra begge sider :)
 

DeletedUser

Guest
RNG var aldri et mål for oss.

men hva ville du gjordt vist du ville ha noe å gjøre på ? ta gråbyer resten av livet ? jeg hadde det ihvertfall morro med å nuke RNG ^^, brudde meg ikke hvem det var, så lenge det var spillerbyer (untakk av venner og allierte osv) var jeg fornøyd :D
 

DeletedUser

Guest
1 ting som jeg ihvertfall kan si er at jeg hatet virkelig V1 pga all den prøve å banne alle i fiende stamme.. og regelbrudd og pytt å pinne.. aldri opplevd noe verre..

selv på de minste ting, det kom både fra RNG, BuRn og BOL følte jeg (ikke så mye ifra IB som jeg merket)

(har ikke bevis for det, men det jeg følte var hele tiden)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Dere har ikke bevis for å underbygge påstandene? Jaja, hørt den før, for å si det sånn.

Målet var ikke å angripe RNG? Herregud! Hvem prøver du å lure her, egentlig? Spent på hvem du hadde i tankene. Hele poenget med BuRn var jo å angripe RNG, våkne opp snart eller?

For å svare på spørsmålet ditt; Jeg ville ikke snudd ryggen til den stammen jeg kom fra, for å ta parti med "fienden" som da er IB. Sier svært mye om dere, og slike utspill som det her får meg virkelig til å lure på om det er meg du bl.a pørver å lure.
 

DeletedUser

Guest
Scar, du må virkelig ha fått et takras i hodet.
Serriøst?
Dine påstander ligner jo ikke grisen en gang, jeg var LEDEREN i BuRn, hallo!

Ikke dra inn glitter, er du morsom?
Hun kuppa stammen, slettet forum og kastet ut LEDEREN!
Hun har fri vilje, valget var hennes så ikke kom med masse bull.

Du kan bare glemme å dra DA inn dette, BuRn hadde ingenting med det å gjøre da det var PABben/granny sitt valg.


Jeg skjønner at du/dere bare tror på en side av denne saken, virkelig sjokkerene det ja....lol
Det som faktisk er morsomt er at du snakker som om vi er noobs, tror du virkelig ikke at vi ikke viste hva RNG planla mot oss?
At vi slo til først er saken her, men FØR det så hadde vi ingen form for planer mot RNG...ting utviklet seg slik det gjorde på grunnlag av valgene DE tok. Du kan spille så dum du bare gidder, til du blir blå i trynet. I don't care!

Grunnlaget for at BuRn ble opprettet står jeg ved uansett hva dere innbiller dere, skulle nesten tro at ut i fra deres egne erfaringer med backstabbinger og deres eget TW miljø tror at alle oppfører seg som dere. Det er faktisk så feil som det kan bli, det er faktisk spillere som forsatt velger å gjøre ting redelig og ikke eier et fnugg av slike utspekulerte sider som dere har veldig ofte.

Ellers så har jeg ingen grunn til å bry meg med hva dere lager løgner om, men at dere skriver så mye bull om hva som skjedde med BuRn og sverter spillere som bare ville spille for å ha det moro er helt utrolig.
Skjønner at dere har lite å gjøre og er utrolig glad for at jeg slettet kontoen min så jeg slipper alle intrigene dere elsker å lage.

Lykke til videre :)
 

DeletedUser

Guest
for å si det sånn, jeg var i DA i.. hmm, under et døgn eller noe sånt, RNG ledelsen hadde bare forlatt stammen følte jeg.. så jeg vil ikke regne meg som et DA/RNG medlem.
 
Topp