BuRn - i ettertid

DeletedUser

Guest
Dette er ikke en fan tråd eller en hat tråd.. dette er bare ren nysjerighet :)

Hvordan har V1 blitt etter at Stammen BuRn forsvant ? har ikke vært så mye på V1 og sjekket, men det ser litt små stille ut :)

så hva syns du? syns du BuRn var en positiv eller negativ tid for V1 folkene ? og oppgi grunn :)



Jeg syns jeg ser at IB tapte litt denne mnd, vist jeg ser rett ?
 
Sist redigert av en moderator:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
IB taper - Mens Hvib ikke taper - Så det står ganske stille nå.

Var jo litt moro med dere i BuRn da, uten at jeg var i noe front - Og masse gråbyer for RNG!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
BuRn er og forblir en vits, rett og slett.
Hvordan verdenen har blitt etter at BuRn forsvant? Joda, same old, same old:) IB taper stadig vekk, mens RNG endelig begynner å komme til hektene igjen mens HVIB vet jeg lite om atm :)
 

DeletedUser

Guest
uten burn er det kjedelig-.- skjer jo ingenting her! bare de samme gamle angrepene fra folka som er MYE(!!!!!!!!!!!!!!!!) større enn deg-.-
 

DeletedUser

Guest
Dette var en god idè for en tråd, snowy :)

Kanskje vi alle kan bli klokere på hvordan saker skal håndteres i ettertid?

Burn gav et spenningsmoment som var sårt etterlengtet her på V1, problemet er vel bare at det gikk ut over mange andre dessverre.

Ser man hvordan verden ser ut nå, så er det ikke mye forskjell. Et gråbyhav uten like og noen få spillere som havner utenfor de store stammene er egentlig hele forskjellen.

Klarer vi å diskutere saklig hva som kunne blitt gjort bedre?
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Vel... etter at BuRn forsvant så har det gjort det litt kaotisk for meg som står igjen + noen få til som fremdeles kjemper for sine byer.

enda værre ble det da PABben og Rusty forsvant :( jeg mistet liksom begge beina jeg hadde planta i K26 og står nå å vingler med det jeg har av tropper:S

bring it on RNG! jeg gir ikke opp før den siste soldat har falt!om jeg taper noen byer får jeg bare moralen på min side og det er jo kjempe kjekt med tanke på min ODD ;)

så er vel både posetivt og negativt :) RNG burde være takknemmelig at BuRn i det store å hele kom til verden :) spillere som var inaktiv og sto på standby gjør faktisk noe og bygger seg faktisk opp :)
 

DeletedUser

Guest
BuRn er og forblir en vits, rett og slett.
Hvordan verdenen har blitt etter at BuRn forsvant? Joda, same old, same old:) IB taper stadig vekk, mens RNG endelig begynner å komme til hektene igjen mens HVIB vet jeg lite om atm :)
Kunne ikke sagt det bedre selv Scar :) BuRn gjorde noe veldig unødvendig.. Ta kontoer fra RNG (etter hva de sier) for og så angripe litt også slette seg.. Rett og slett bare en vits.

..............
 

DeletedUser

Guest
Glemte å nevne en ting da. IB fikk avlastning og fikk mer eller mindre fritt spillerom i den tida. Det ble mye popcorn på MD og Kenn, :rolleyes: (hvor er de blitt av?) kanskje litt FOR mye? Som Scar påpeker så holder RNG på å omorganisere seg etter å fått luket bort "ugresset".
 

DeletedUser

Guest
RNG har også fått inn et par nye/gammle Renegade spillere som eier finden og får med seg flere RNG spillere til og angripe og adle av finden :)
 

DeletedUser

Guest
Det ser ut som om IB ikke klarer å ta like mange byer som når BuRn var oppi RNGland.. så kan være litt ting der som stopper motivasjonen til IB.. idk.. noe nytt å spennende :p

personlig så syns jeg BuRn tiden var spesiell og morsom, det at vi "rappet" kontoer.. var ikke rett, mer som de sendte søknader, og vi tok dem inn :)

ikke klandre på stammen, klandr på de enkeltspillerene som gjorde det og ville ha noe nytt i livet sitt :)
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Glemte å nevne en ting da. IB fikk avlastning og fikk mer eller mindre fritt spillerom i den tida. Det ble mye popcorn på MD og Kenn, :rolleyes: (hvor er de blitt av?) kanskje litt FOR mye? Som Scar påpeker så holder RNG på å omorganisere seg etter å fått luket bort "ugresset".

Leser forumene flere ganger om dagen, men føler ikke det store behovet for og besvare all den dritten du og dine lakeier kaster ut.
 

DeletedUser

Guest
oi, sann...der ble det plutselig useriøst, ja...

Den lakei-greia begynner å bli litt gammel, men kult å komme på samme nivå som glitter da. Mangler bare hitler-barten, pisken og noen store "fordeler" i følge enkelte.

Hva som ble galt her skjønner jeg bare ikke. Den popcorn-greia har vært noe som MD begynte med selv (tror det var han) og har vært en av sakene som har vært av den positive for miljøet her på V1. Jeg tviler på noen som helst har følt seg støtt i forhold til dette.

Når jeg spør hvor de er blitt av, så er det rett og slett fordi det er lenge siden jeg har sett dem her. Er det ikke bra å bli savnet da?

Om du absolutt vil tolke alt negativt, so go ahead, men denne posten begynte veldig saklig og hadde et godt utgangspunkt. Vær så snill og ikke ødelegg det med å slenge rundt deg ekle bemerkninger.

På forhånd takk.

Back on topic:

Dette kan vel også være litt av det som ble galt med hele burn-opplegget. Man ble i for stor grad opptatt med å slenge mest mulig bemerkninger til hverandre og gjøre det utrivelig for enhver. Stjeling av kontoer kan man vanskelig bevise nå, men som ordtaket sier: "Det er sjelden røyk uten brann." Det jeg har sett av skype-samtaler sier litt, men nå har jeg ikke hatt part i virvarret som oppstod, så er vanskelig for meg å sette meg helt inn i alt som har skjedd.

MEN nå skal jeg være såpass diplomatisk og si at det er nok ikke feil KUN fra den ene siden. Jeg håper denne tråden kan hjelpe til å belyse mange andre sider av saken som kanskje ikke har kommet frem før og helst fra begge parter.
 

benny3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
BuRn var ett friskt pust i verden som stod stille.

V1 var blitt til bli en stillings krig, eller som noen kalte det ganske bra for noen dager siden. FAKE WARS.

BuRn var kun ett symptom på en sykdom som hadde smittet V1, og RNG spesielt.

Jeg var medlem fra begynnelse til slutt i den stammen. Og jeg hadde ikke gått inn i den uten ett svik fra C22 sin side.
Nå falt BuRn dessverre for sitt eget grep. Men jeg savner den re vitaliseringen som de stod for på denne verdnen.

Det finnes dessverre spillere her på V1 som er mer opptatt av egoet sitt, enn det å spille spillet for det det er. Tror de hadde passet bedre på Paradise hotell.

Når det gjelder IB og at de taper litt terreng er det mest på grunn av relokalisering av BuRn spillerne som valgte å fortsette der. Noen av oss ligger utsatt til ett stykke unna hoved tyngden av stammen. Men vi gir ikke opp, og vil komme sterkere tilbake.
 

DeletedUser

Guest
IB taper? Hva er det for noe tøv?

Vi har vunnet mye, men det er ikke alt som vises på offentlig statistikk.
 

DeletedUser

Guest
IB taper? Hva er det for noe tøv?

Vi har vunnet mye, men det er ikke alt som vises på offentlig statistikk.

Nehei? Da ser æ helst at du finn frem det som eventuelt ikke vises på offentlig statestikk. La oss andre få ta del i de fakta som mangle?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
IB taper? Hva er det for noe tøv?

Vi har vunnet mye, men det er ikke alt som vises på offentlig statistikk.

Oj, da må jeg bare beklage. Trodde statestikkene var ment til å få vite hvordan ting stod til mellom stammene jeg da, men om dere i IB har deres egne statestikker på saker og ting, da spesielt det som ikke vises på de offentlige statestikkene, så vil jeg veldig gjerne se dem.

Jeg kan vel neste gjette meg fram til hva det evnt skulle stå i IB sine interne rapporter, men overlater det til MD jeg..
 

DeletedUser

Guest
Må jeg minne dere på at vi leder med 10 mill over dere om man tar for alltid?:rolleyes:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Med litt fiksing og triksing kan man få til alt, kjære deg. De siste rapportene og statestikkene jeg har sett har det vist seg at BOL leder over IB på antall erobrede byer. Men ettersom dere har egne statestikker, så stemmer vel heller ditt utspill mer, selvfølgelig :)
 

DeletedUser

Guest
men når jeg sjekket på TW-stats i går(LES:statistikker i krigen) så ledet vi med 1000 byer og 10mill poeng:rolleyes::eek:
 
Topp