K55 Plax hva skjer A?

DeletedUser

Guest
:eek: sender deg svar nå. Om det ikke er plass til oss begge fortsetter vi til en av oss er borte fra k55. Eller dere utleverer han dette startet med og erstatter alle troppetap og byer fra vår side.

Må nok takke nei til den...
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg blir for all del overaska hvis Yamato går tapende ut av denne krigen. Men husk alle at "godt gjort er bedre enn godt sagt".

Dere har meg bak ryggen Yamato btw. Skal ikke bidra med noe, utemom hvis noen angriper bror min. Da er det privat :D
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Støtter du (dere) flyktninger også?
Syns det er rart i såfall om det er vanlig akseptert blandt seriøse stammer.
 

DeletedUser

Guest
Støtter du (dere) flyktninger også?
Syns det er rart i såfall om det er vanlig akseptert blandt seriøse stammer.

Here we go again... Ingen av oss er flykninger per dags dato. Nå er vi midt i en krig.

Kan ikke kalle Plax for en flykning nå lenger. Han har jo nettopp tatt en 10.000 poengs by fra Yorrick, hovedbyen hans hvis jeg ikke tar helt feil...
 

DeletedUser

Guest
Og, jeg vil ikke si at krigen startet på grunn av Plax, den startet fordi vi vil kontrollere K55, så ikke skyld på Plax, som BTW gjør en veldig god jobb:D
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tja det var jo dette det startet med og tråden handler om at dere beskytter plax for å bryte iap og uskrevnespille regler. Hadde vel vært bedre da bare å si at k55 er for lite for oss begge? Men regner med at dere hadde hatt vesentlig større problemer uten han. Og jeg må jo si til yorric sitt forsvar han ligger nå øverst på od rank å har vel fått godt over 200++ angrep(inc. masse fakes) og om du ser hva plax har tapt av tropper. Så tror jeg faktisk en annen har gjort det bedre.
Skal dere også endre grunden til krigen? Eller snakker dere med flere tunger?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg blir for all del overaska hvis Yamato går tapende ut av denne krigen. Men husk alle at "godt gjort er bedre enn godt sagt".

Dere har meg bak ryggen Yamato btw. Skal ikke bidra med noe, utemom hvis noen angriper bror min. Da er det privat :D

Jeg vet hvem det er:D

Jeg skal hilse til han. Han gjør foresten en god jobb også, det skal han ha:)
 

DeletedUser

Guest
Tja det var jo dette det startet med og tråden handler om at dere beskytter plax for å bryte iap og uskrevnespille regler. Hadde vel vært bedre da bare å si at k55 er for lite for oss begge?

Har du lest krigserklæringen min så skjønner du hva dette dreier seg om. Hovedgrunnen var selvfølgelig fordi det var så stor uenighet mellom våre 2 stammer. Så jeg så på dette som den eneste utveien å løse dette på.

Og anngående K55. Den dagen hadde kommet før eller siden, at vi hadde havnet helt opp i baken på hverandre og at det hadde blitt alt for dårlig plass.

Men regner med at dere hadde hatt vesentlig større problemer uten han.

Det skal jeg ikke legge skjul på, alt annet blir løgn. Plax er en god spiller som har utrettet mye. Vi er meget godt fornøyd med hans innsats.

Og jeg må jo si til yorric sitt forsvar han ligger nå øverst på od rank å har vel fått godt over 200++ angrep(inc. masse fakes) og om du ser hva plax har tapt av tropper. Så tror jeg faktisk en annen har gjort det bedre.

Han har forsvart seg meget bra, det skal han ha. Men jeg vil ikke si at han er den som har tjent mest. Han har mistet sin hovedby og er per dags dato satt under et enormt press.

Skal dere også endre grunden til krigen? Eller snakker dere med flere tunger?

Grunnen har alltid vært den samme. Les erklæringen en gang til...
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg er helt enig i at k55 er for lite for begge stammene, og at en av oss måtte erklære krig før eller siden. Men det som utløste det kan vi vel alle være enige om at var uenigheten om plax.

Det at plax faktisk er en flyktning kan vi diskutere i en evighet. Vi kommer aldri til enighet uansett, og det er vel ikke aktuelt mer heller.

Jeg er vel forsåvidt enig i det meste du skriver, men jeg har bare omformulert noe av det.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Ok hadde nok skjedd før eller senere ja, med den utløsende var flyktningen deres.
Og faktisk så er vel 4-5 fra dere som sender annet enn fakes + Hexsnuts.
Og jeg vil si at yorric har vunnet over dere selv om han skulle forsvinne, når man har flere hundre angrep og tapper motstanderen så mye har dere helt klart tapt mest. Og nå snakker vi om annet enn poeng, noen som virket viktig før og etter plax ble med, men dere trengte vel en som kan spille, som hadde tropper og poeng rimlig i orden. Om vi sammenligner med de fleste i resten av stammen deres som ligger i k55. Synd det er flere som angriper oss (mens vi kriger) ellers hadde det jo blitt litt mere fight......
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Så som du sikkert forstår så er faktisk det viktigste for oss å stå for hva som er rett ang. flyktninger. Og derfor så forstår vi at dere først ble sinte på oss og våre bevis i saken, og når vi gjør nesten det samme som dere(bare at dere ikke har sendt beviser). Så er k55 for lite jaja det kom iaf beleielig for dere og da lurer jeg også på siden dere er allierte/iap med de fleste i k55 hvem er neste som må vike for deres ære??
Men det er det vel ingen andre enn dere som vet, men mulig de andre stammene som vil leve i k55 bør tenke litt over dette.
Iaf vi kjemper til vi er borte, om dere ikke ønsker å utslette oss, er det deres problem.
Om vi så har en speider igjen så sender vi han i døden med TWs flagg til tops.
GERANIMO!!!
 

DeletedUser

Guest
Så som du sikkert forstår så er faktisk det viktigste for oss å stå for hva som er rett ang. flyktninger. Og derfor så forstår vi at dere først ble sinte på oss og våre bevis i saken, og når vi gjør nesten det samme som dere(bare at dere ikke har sendt beviser). Så er k55 for lite jaja det kom iaf beleielig for dere og da lurer jeg også på siden dere er allierte/iap med de fleste i k55 hvem er neste som må vike for deres ære??
Men det er det vel ingen andre enn dere som vet, men mulig de andre stammene som vil leve i k55 bør tenke litt over dette.
Iaf vi kjemper til vi er borte, om dere ikke ønsker å utslette oss, er det deres problem.
Om vi så har en speider igjen så sender vi han i døden med TWs flagg til tops.
GERANIMO!!!

Imponerende innstilling. Hvis alle i TW har den innstillingen der så har dere hverfall min respekt:)
 
Topp