K55 Plax hva skjer A?

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
har du mista logger jeg sendte deg?
Emne RDI-rsr angrep thx Silent Death ;D - 2 (555|520) Skift navn
Sendt 13 08 08 08:18
 

DeletedUser

Guest
Her er en samtale en av våre har hadt med det siste tilskuddet på stammen til TW.

DONslask I dag kl 23:00
kan dere være så snill og ikke angripe meg?

xxxx I dag kl 21:11
orker du å starte på nytt da ? =)

DONslask I dag kl 21:11
nei!

Hvem tar inn flyktinger?:confused:

Trenger dere angrepsrapporter? For vi har plenty!!
 

DeletedUser

Guest
har du mista logger jeg sendte deg?
Emne RDI-rsr angrep thx Silent Death ;D - 2 (555|520) Skift navn
Sendt 13 08 08 08:18

hmmm... Sto ikke noe på rapporter heller. Sikker på at du ikke tokk angrip, kopierte skriften for så å avbryte?
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ja takk send meg for site 14 dager
Men iof så hjelper vel ikke det noe, siden dere ikke godtar rapporter fra samme dag som spilleren topicen gjelder for byttet stamme. >Men for alldel du kan sende rapporter til meg ang. don
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Sto ikke noe? står klart der, om du satt vakt så så du vel at det var innkommende tropper?? resten viser jo bare hva jeg sendte av tropper det trenger du ikke vite. Men står i loggen til din nye spiller.
 

DeletedUser

Guest
og ikke kom å annklag meg for å fake rapporter

Jeg vet ikke jeg... Var ingen innkommende rapporter når jeg prøvesatt for han samme dag han kom. Jeg kan godt prøvesitte for han igjen for å se om jeg finner rapporten.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
kan du sikkert, men dere endrer ikke syn på saken uannsett så for meg er det samme.
 
Reaksjonspoeng
3
Her er en samtale en av våre har hadt med det siste tilskuddet på stammen til TW.

DONslask I dag kl 23:00
kan dere være så snill og ikke angripe meg?

xxxx I dag kl 21:11
orker du å starte på nytt da ? =)

DONslask I dag kl 21:11
nei!

Hvem tar inn flyktinger?:confused:

Trenger dere angrepsrapporter? For vi har plenty!!

Det står at de ble sendt i dag. Når er i dag? For 1 måned siden?

Og på spørsmål om hvem som tar inn flyktninger så har jo RDI-rsr et helt klart bevis rett over her over et sted.

PS: DONslask har ingenting med denne posten å gjøre, så hvis dere vil ha han ut av stammen så får dere komme med bevis(som dere har plenty av innenfor to uker), og ikke gå off-topic.
 
Sist redigert:
Reaksjonspoeng
3
Jeg vet ikke jeg... Var ingen innkommende rapporter når jeg prøvesatt for han samme dag han kom. Jeg kan godt prøvesitte for han igjen for å se om jeg finner rapporten.

Etter dette så har han 100% sikkert slettet rapporten. Det er en vesentlig ting å gjøre hvis du skal komme inn i en stamme som flyktning.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
:)) ett lite svar bare greit å kjørepå om man kan gjemme seg når man begynner å få lite tropper igjen;P
 
Reaksjonspoeng
3
Sjekk plax på OD-Rankingen da vel.....

Points dosent kill, plax does:D


Hvis du ser på OD-rankingen så står det at TW har 959.000 OD-poeng (angrep) og plax har 21.000 OD-poeng (forsvar), og da kan man vel si at vi hadde hatt god kontroll på han, hvis vi hadde angrepet han.(Hvis man går ut fra OD-rankingen):cool:
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Oki so now letting plax and friends of him take the fight...that is the spirit of honor.
And i wounder when a tribe with 40+ member start complaining with a tribe with the double member or if you count in the b tribe triple size.
Why would we do so?? we are underdogs and ofc will have huge losses.


I dont get the honour pride thing at all, maybe i dont have it, i have been told in real life that i have but this is another place.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du ser på OD-rankingen så står det at TW har 959.000 OD-poeng (angrep) og plax har 21.000 OD-poeng (forsvar), og da kan man vel si at vi hadde hatt god kontroll på han, hvis vi hadde angrepet han.(Hvis man går ut fra OD-rankingen):cool:

Ikke så rart at 40 spillere klarer og ta en spiller, men han er ikke akkurat noen poenghore og vi tok han ikke inn for poengene var det jeg ville frem til....:cool:
 
Topp