Ryktebørsen

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Du var nok ikke på sykehuset når jeg startet å angripe deg. Dumt at du falt av stolen og brakk armen når du logget på verden 3 en morgen xP
Go bedring og lykke t videre da.
 

DeletedUser

Guest
Du var nok ikke på sykehuset når jeg startet å angripe deg. Dumt at du falt av stolen og brakk armen når du logget på verden 3 en morgen xP
Go bedring og lykke t videre da.

nei det var den dagen jeg skulle dodge mine 100 nukes :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Da var det takk og farvell til gunni120.. Hold liv i mange kontoer rundt om i POP og HAWT, men når alt kom til alt så ble offensiven jeg og Pondus satte i gang for mye, selv for gunni.
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Da var det takk og farvell til gunni120.. Hold liv i mange kontoer rundt om i POP og HAWT, men når alt kom til alt så ble offensiven jeg og Pondus satte i gang for mye, selv for gunni.

Triste greier ;( Prøvde og overtale han til og fortsette (eller overtalte og overtalte da men) Men han ville ikkje ;(
 

DeletedUser

Guest
De har vel innsett at UNI er et synkende skip som umulig kan ha noen sjanse til å vinne v3, da :p

(Litt ironisk for de som ikke skjønte det :eek: Har lært at det er lurt å skrive når man ikke mener hva man sier...)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Jeg skjønte d ikke jeg :( Nå føler jeg meg dum (å her kommenterer ingen).

Uansett: Ser ikke at d er så veldi mye som har dratt fra uni.... er d bare jeg som ikke forsto va ulven mente da?
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Sniper0075
jimihomoloko
aleksbakken
ahe43

(aleksbakken kom tilbake idag...)

Men jeg tenker f.eks. på sniper, og jimihomoloko, 2 av UNi sine heftigste fyrer når Yakuza fantes på v3, og nå er di inaktive, og ute av UNI?
Hva blir det neste? :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kan ikke utdype dette noe mer for øyeblikket. Ledelsen jobber på spreng for å få kontroll over situasjonen, noe som muligens vil ta litt tid da den eldste delen av ledelsen er ute av trening og må forfriske sine lederiske formuleringer og tankegang. Vi er heldig og får hjelp av den yngre generasjon (bl.a. Mester HS som viser veldig stort potensiale) i denne saken og vi har trua på at sammen så skal vi få avklart situasjonen uten flere avskjedninger og generell blodutgytelse.

Så fort vi kommer frem til noen konkrete løsninger som viser resultater, vil vi holde en pressekonferanse. Vi der dere om å være tålmodige også skal vi få en avklaring på dette så fort mulig.

For dere som trur dette er slutten på det glade UNI, så har dere veldig grunn til å tru det.

Over og out!
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Nei, slutt å tull, UNI skal eksistere til siste slutt!
La en av V3 sin elste stamme,(kanskje bortsettfra J.F.F? ) (*Host, host* det at dere ble oppløst ifjoldvinter (?) har ikke noe å si :rolleyes: ) faktisk eksistere til slutten!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Klart vi skal :) Vi har jo bare vært her siden 26. Januar 2009, hvorfor gi oss nå? :p

Ryktes forresten at "Same Shit" stammen på verden 3 er laget for å rakke ned på den etniske gruppen samer ! Som halvsame så liker jeg ikke det...
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hehe, så bra, likte godt innlegget ditt :)


Og btw.
Er ikke vondt ment mot samer, sjekk heller google translate :eek:
Og du må jo like stammen, siden vi er jo bestevenen, ikke sant?
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at motstanderne til UNI nylig har fått mer motivasjon, og nettopp fikk et nytt håp å gå etter :cool:
 
Topp