Ryktebørsen

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hahaha, litt er vel å ... Jah... Ville nok sagt alt for sent.. :eek:
Men er da alltids lov å håpe, som du sier ^^
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Bare å bygge opp igjen, så kommer jeg på besøk igjen, denne gangen uten å rive noe annet enn mur ;) Blir litt lame å adle alle gråbyene etter sid chris nå, og jeg synes det var veldig uhensiktsmessig å sette kontoen på slett :(
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Tror ikke han satt kontoen på¨slett, han var rød mens jeg var leder i L-S ihvertfall, og har ikke lest PM jeg har sendt ham, så var nok det at han ikke var logga inn på leeeenge, og ikke at han ble sletta (A)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
hmm, hvorfor kom det da plutselig 1,7k tk inn forran toget mitt da :O Om det ikke er Pondus som vil gjøre jobben med å ta han igjen vanskeligere :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Dommola elsker å gjøre ting for å irritere hertugen sin. :joverrasket:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Dommola elsker å gjøre ting for å irritere hertugen sin. :joverrasket:

s%E5+mye+er+en+%ABliker%BB+verd.jpg


:jfornøyd:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Mye som skjer i kulissene på verden 3 for tiden, og hvis man skal tru på spåkonas spådommer, så vil det ikke være riktig å avslutte denne verden allerede i januar. Så for UNI's beste så burde du finne ut hvor sterk lojaliteten til dine medlemmer virkelig er. Om jeg skal tru på hva jeg får rapporter om, så ser det stygt ut for fremtiden vår. Så la oss nå inderlig håpe at UNI ikke sklir fra hverandre nå som vi er så nærme å vinne denne verden! Ville vært en skam om den en gang så gode stammen skulle falle nå.
 
Sist redigert:

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg syns det kunne bli svært interessant jeg. At UNI skiller seg f.eks. i 3-4 stammer, da hadde V3 blitt vært å fortsette på :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns det kunne bli svært interessant jeg. At UNI skiller seg f.eks. i 3-4 stammer, da hadde V3 blitt vært å fortsette på :rolleyes:

"vært å fortsette på" Av det jeg har sett av deg så har du lenge snakket om å slutte osv, dog har du den siste tiden hvert blandt de mest aktive på v3.no...
ikke kom da her å påstå at det ikke har hvert noe å være på v1 etter?
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
"vært å fortsette på" Av det jeg har sett av deg så har du lenge snakket om å slutte osv, dog har du den siste tiden hvert blandt de mest aktive på v3.no...
ikke kom da her å påstå at det ikke har hvert noe å være på v1 etter?

I've got no life :p
Men er så lei av V3, eneste grunnen for at jeg ikke slutter, er at jeg ikke skal gjøre samme tabba som jeg gjorde for litt over 1 år siden her..
Kan ikke si noe annet enn at jeg har blitt avhengig...

ikke kom da her å påstå at det ikke har hvert noe å være på v1 etter?

Hmm.. Mener du det jeg spiller på v1? eller generelt?
For jeg er inaktiv der, pga. mangel på mål, latskap, og bestevenna mine der har slutta...

Om du mener noe annet, så må jeg beklage min tolkning av spørsmålet ditt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mye som skjer i kulissene på verden 3 for tiden, og hvis man skal tru på spåkonas spådommer, så vil det ikke være riktig å avslutte denne verden allerede i januar. Så for UNI's beste så burde du finne ut hvor sterk lojaliteten til dine medlemmer virkelig er. Om jeg skal tru på hva jeg får rapporter om, så ser det stygt ut for fremtiden vår. Så la oss nå inderlig håpe at UNI ikke sklir fra hverandre nå som vi er så nærme å vinne denne verden! Ville vært en skam om den en gang så gode stammen skulle falle nå.

Enda et spill fra ditt side får å vekke litt glød i fienden? MENINGSLØST, den forsvant sammen med Yakuza.
Det er klart ikke uni skiller seg, uansett hva du påstår så vil de stå som vinnere i januar, basta bom!

Så kutt ut dette spillet, og nyt den siste tiden deres, vel fortjent ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns det er litt morsomt med disse noe ironiske (eller slik tolker jeg det, i hvert fall :p) utspillene til Kvæna... :) Det ser litt ubestemmelig ut hva målet er, though. Er det å mane fram motstand fra fiendene eller bryte ned moralen deres ved å "latterliggjøre" innsatsen deres? Hmm... :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Postene har hatt litt snev av ironi i seg ja, men det har også alltid vært minst like mye sannhet i utsagna. Har ikke vært noen dans på roser det siste året da.

Men dere har muligens ikke fått med dere at jeg og erndos fosvant fra UNI i noen timer her om dagen. Motivet var klart, vi skulle spille solo til serveren slutta, og om noen fra UNI ønsket å bli med, så var de hjertelig velkommen. Grunnen til dette var pga. vi var missforfornøyd med hvordan stammen hadde utviklet seg den siste tiden. Om man skal assosiere med det irl, så er streik ett passende ord.

Men da hertugen i UNI tilbydde å gi fra seg hertugstillinga til meg, så kunne jeg ikke gjøre noe annet enn å gå tilbake, da det å være hertug for UNI har vært min store drøm de siste 2 årene. Bare synd det er førsta nå som verden er ferdig at jeg får æra!
Anyway, jeg skal sette meg inn i stillinga som om det enda er muliget for at våre fiender kan vinne.
 
Topp