Ryktebørsen

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Kan si d slik at jeg ikke engang vet vor han spiller på annet enn v1. Å nei, han er ikke dualen min der heller.
Altså er der ingen greie. Er så vidt jeg vet vem han er......
 

DeletedUser

Guest
De er duals på forumkontoen. Utover det tør jeg ikke si så mye.. Kanskje på tide for Ørnen å skaffe seg en egen konto? :)

EDIT: Når bunny quotet meg så innså jeg at jeg hadde skrevet feil :eek: Selvsagt er det ikke janrune som skriver dersom innlegget blir signert med "Mvh The Eagle" ;)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Skal vi gå i dybden er d altid "janrune" som skriver, selv om d blir skrevet under med "the eagle" eller ett annet nick. Men dette er ikke relevant.

Ryktes at det er svært få rykter å snakke om...
 

DeletedUser

Guest
Jeg snakker ikke om kontoen men spilleren... Derfor blir det til "The Eagle" og "janrune" så lenge dere deler forumkonto ;)

Og jah... har det vært lenge.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ryktes at UNI har fått en søster-/akademi-/broderstamme. De går under ID'en S-A-U, og har valgt å hjelpe UNI med å fjerne EliteWolf siden vi trenger hjelp til det.
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Ryktes at ingen tar opp kampen mot UNI, fordi alle er redde for å få noen inc's...
Lurer da på hva folk tenker de skal gjøre de siste månedene før verden stenges... Håper de på å klare å overleve helt til slutten? ... Klarer de neppe, sier nå jeg... :mad:

V3's fremtid er for lengs bestemt, er det noen som i det hele tatt står imot lengere?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Se på det som innsamling av erfaring. Ikke hver dag spillere får muligheten til å måtte forsvare seg mot store mengder angrep. Ikke alle som er sick stacket at de kan overleve pga det.
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Lettere sagt kvæna, når det nærmer seg slutten, så kommer ingen til å være sick stacka, siden ingen har tatt insjativet til å gjøre noe annet enn det som er best for seg selv.

Så det blir nok en lett (ere) mach for dere fremover de siste månedene :cool:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Du kommer til å få en drastisk poeng-nedgang før jeg ev. setter inn adelsmenn. Gjennomsnitlig 350 katapulter i hvert nuke.
Kan bli artig dette sunny ^^ Mange nukes som kommer til å gå til himmels nå.
 

DeletedUser

Guest
Du kommer til å få en drastisk poeng-nedgang før jeg ev. setter inn adelsmenn. Gjennomsnitlig 350 katapulter i hvert nuke.
Kan bli artig dette sunny ^^ Mange nukes som kommer til å gå til himmels nå.

Vel, kan ikke si at jeg har like mange kattapulter, men du skal nå få litt motstand :p
 

DeletedUser

Guest
takk for 1 og et halvt år med dere i v3, kost meg :)

Dommola teppebombet meg mens jeg lå på sykehus så ingen vits i å fortsett, takk for meg :)


-eirik

ps: gratulerer til uni og dommola, vel fortjent
 
Topp