Ryktebørsen - V10

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Da er det jo lett å adle fra deg da, ser jo bare på et øye! det betyr at du ser 50%, som igjen betyr at du ser 50% av alle incsa!! :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kommer an på hvor øyet er plassert det. Øynene glir litt inn i hverandre også, og blikket kan flyttes, så du ser ikke bare halvparten så mye dersom du mister et øye ;) Det virkelige sjokket kommer når det andre forsvinner...
 

DeletedUser

Guest
Da er det jo lett å adle fra deg da, ser jo bare på et øye! det betyr at du ser 50%, som igjen betyr at du ser 50% av alle incsa!! :eek:

Dersom alt hadde vært på den måten ville jo den letteste måten å løse problemer på bli å lukke det ene øyet når man får incs, da er det plutselig bare halvparten så mye? Nei, tror nok ikke det er sånn det fungerer :p
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Dersom alt hadde vært på den måten ville jo den letteste måten å løse problemer på bli å lukke det ene øyet når man får incs, da er det plutselig bare halvparten så mye? Nei, tror nok ikke det er sånn det fungerer :p


Funker fett :cool: spessielt når du lukker det øyet som bare ser fakes og lar det øyet som ser adelstog være oppe :)
 

DeletedUser

Guest
Kontoen min har ikke sett et inc på år og dag... tror jeg er blind :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg er da ikke redd for et nuke med ett øye. Det er når du begynner å sende tropper at det blir skummelt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Skummelt?
Det blir som om verden går under og du bare ser 50 øks når det skal være 5000!! Man må få panikk!
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Dersom alt hadde vært på den måten ville jo den letteste måten å løse problemer på bli å lukke det ene øyet når man får incs, da er det plutselig bare halvparten så mye? Nei, tror nok ikke det er sånn det fungerer :p


Jeg gjemmer meg under bordet når jeg får incs jeg.. Det har fungert fint så langt

(true story, bare spør marita)
 
Topp