Ryktebørsen - V10

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg har å incs fra pok3...

gjør som jeg pleier, gjemmer meg under bordet og håper på det beste :) Pleier å fungere ganske bra...
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at jakten på stormakten er igang, hvertfall fra min side :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at p0k3 har sendt sin krigserklæring mot den mektige Schizo.
Jeg kan videre opplyse om at lederen i p0k3 har selv sendt erklærings-inc'et og at det er framme den 30.01. klokken 06:08:37:249.

Dette kommer Schizo til å slå hardt ned på og sanksjoner er allerede lagt over INC senderen ifra p0k3.

Ryktes også at Schizo leder Dagens Angriper og den som prøver seg på den vil få dagens forsvarer dagen etterpå :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at Schizo er litt selvsikker og at jeg spår han kommer til å få kjenne det i baken etterhvert ;)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
OM jeg ikke husker feil har vell shizo fått bank av enkelte Pok3 spillere før... blir vell ikke altfor overasket om det skjer igjen..

videre har også jeg incs, jeg tar den litt mildere varianten og lover heller at gud og enhver man skal få slite hardt for å få tak i byene mine :) Om den som angriper blir rimma kan jeg ikke love.. Men han får hvertfall mange våkenetter fremover :)
 

DeletedUser

Guest
OM jeg ikke husker feil har vell shizo fått bank av enkelte Pok3 spillere før... blir vell ikke altfor overasket om det skjer igjen..

videre har også jeg incs, jeg tar den litt mildere varianten og lover heller at gud og enhver man skal få slite hardt for å få tak i byene mine :) Om den som angriper blir rimma kan jeg ikke love.. Men han får hvertfall mange våkenetter fremover :)

litt feil, oss begge som var på Shizo kontoen sluttet før vi mast byer, så vi var innaktiv
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Mener nå bestemt å huske at shizo var dual i -Nb- å paste på å angripe gard samme dag som vi enten skulle HA aksjon eller det var aksjon MOT oss.. Gard var hvertfall meget opptatt på denne tiden, og svarte med å kicke krismorg aka shizo fra -Nb- chatten som straff. Så jeg veit godt at han enda var på kontoen da.. OG det gikk da ikke lange tiden før gard var storfornøyd med at shizo hadde fått bank...
 

DeletedUser

Guest
Mener nå bestemt å huske at shizo var dual i -Nb- å paste på å angripe gard samme dag som vi enten skulle HA aksjon eller det var aksjon MOT oss.. Gard var hvertfall meget opptatt på denne tiden, og svarte med å kicke krismorg aka shizo fra -Nb- chatten som straff. Så jeg veit godt at han enda var på kontoen da.. OG det gikk da ikke lange tiden før gard var storfornøyd med at shizo hadde fått bank...


greit, dette viste ikke jeg noe om, trodde du snakket om v9 ell noe sånt jeg:p
 
Topp