Ryktebørs

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
skjønner egentlig ikke hva dere skryter av . dere feiget opp hele gjengen . var 14 stykk på en konto :D alt som var av trussler rundt dere fikk dere inn i tp etter det jeg har forstått .. det er som og hugge dere til topps spørr du meg . til og med mumle hadde fått invite til tp`s stamme . nei ,dette kaller jeg ingen prestasjon fra tp side . kaller det heller pinglete :D

Folk liker å dikte opp ting i hytt å pine?

Vi rekrutterte en spiller som ikke var med i premaden - Brackenburry (Obs, Tw stats og HP sliter vist litt med gamle serveren. Er bare de ovenfor Brian Clough som er våres spillere)

@Mumle
Kan godt hende det er jeg som skrev dette til deg. Den ble antageligvis ikke oppfattet som jeg oppfatter den, og var tullete formulert. Men jeg ville gjerne hatt deg med oss, men om du ikke skulle spille serriøst var ikke det noe vits heller. Det var heller ikke tatt opp med o'store leder da du aldri kom med et konkret svar på serriøsiteten. Er nok jeg som har driti meg ut om dette er et ille problem.

Men tidligere nevner du at du ikke har tilgang til tidligere meldinger grunnet slettet konto, men når det kommer i din favør får du rota det opp?
 

DeletedUser

Guest
Kan godt hende det er jeg som skrev dette til deg.

Detta er jåggu arti. Nukk en gong er det en dual som har skrivi noe som ingen andre tå duala veit om. Je må le.

:)

Men tidligere nevner du at du ikke har tilgang til tidligere meldinger grunnet slettet konto, men når det kommer i din favør får du rota det opp?

Je veit hør gla Tranxz er i å juge, så je tok vare på den mellinga sia je visste at det bære var et spørsmål om ti før han ville prøve sæ. Å jåggu fækk je rætt, men heldivis vart'n tatt me boksen på knea nukk en gong.

:)
 

DeletedUser

Guest
hehe men jeg som liker deg så godt :jtrist: seff er jeg en kødd :) er litt av grisens skjulte side det . en full drittsekk . " er det ikke deilig å ha noen og hate " :jblunk: http://www.youtube.com/watch?v=iH7W6aIS1BE

Hmm, Kjenner jeg deg? :)

@Mumle:
Ey! Det var jo jeg som snakket så mye med deg på om fra Guan Yu og "lagde" dnene missforståelsen med IAP'en vår. Vi hadde så god tone på PM, hvorfor må du endre mitt syn på deg totalt? Vær så snill å slutt å skrive på dnne tråden nå, for det blir bare krangel og folk blir misslikt her nå :) Please :)
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Aner ikke hva dere snakker om, gidder ikke lese postene som er skrevet... Mumle tar helt sikkert feil. :eek:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Mumle, du gjør meg trist ved at du ødelegger ditt rykte her. Jeg trodde du var en grei fyr, som faktisk hadde gode poeng og gode begrunnelser bak det som ble skrevet på offentlig forum. Der var jeg helt klart feil...
 

DeletedUser

Guest
Vi hadde så god tone på PM, hvorfor må du endre mitt syn på deg totalt?

Je er som je er, en håplaus sullik, det får je itte førrandra på. Litt slikk som fantome egentli, hard mot de harde. Dessuten glømmer je aldri en urettferdihet. Så viss en oppfører sæ slikk som kvæna så tar je itte fæm flate øre førr å sætta hardt mot hardt. Je beklager att du har hatt feil oppfatning tå mæ, men nå er'n kanskje meir rekti.

:)
Mumle, du gjør meg trist ved at du ødelegger ditt rykte her. Jeg trodde du var en grei fyr, som faktisk hadde gode poeng og gode begrunnelser bak det som ble skrevet på offentlig forum. Der var jeg helt klart feil...

I all vie væla. Så je er itte lengre en grei fir i dine auger sia je påpeker at du juger når du sier at døkk itte ville ha mæ inn? Det var jo trist, men som je sa åver så kan je itte unnlate å skrive sannheta bære førr at noen itte liker'n. Den enkle løsninga er jo at du slutter å juge, spesielt sia je akkurat har presentert skriftli bevis på at je var vælkømmin i stammen viss je ville gæjme.

Førrøvri kan det melles at je har fått like mie grønne riktepoeng frå utenførrståenne i denna trå'n som je har fått raue tå eMo medlemmer.

:)
 

DeletedUser

Guest
Hvis det er noen trøst, så syns jeg dere er søte alle sammen! ( Selv om det ikke akkurat virker som om noen parter kommer spesielt godt ut av denne diskusjonen... )

Gratulerer med seieren, TP! :)
 

DeletedUser

Guest
igjen mumle, nei vi ville ikke ha deg inn.

Døkk ville itte ha mæ inn sier du. Rart. Je meiner bestæmt at leder'n tå stammen ønska mæ vælkømmin je. Skar vi sjå. Jo, her er printscreenen:

[SPOIL]
sessionexpired.jpg
[/SPOIL]

Da skulle det full itte væra mie tvil att.

:)
 
Sist redigert av en moderator:

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Som Ruben skrev isted så var det han som snakket med deg der, og Ruben er ikke leder i TP, men er i ledelsen. Og når det skal sies så stemmer det at vi seriøst vurderte og tilby deg plass. Men vi konkluderte med at vi ikke ville ha deg. For du har vel aldri faktisk fått en invitasjon?

Jeg ser ikke hvorfor du står å tanner på dette? Jeg vet at vi ikke ønsket å ha deg inn, selv om jeg ikke sa deg til deg (mest av den grunn at du bare stod og spammet og jeg endre opp med å blokkere deg).
 

DeletedUser

Guest
Som Ruben skrev isted så var det han som snakket med deg der, og Ruben er ikke leder i TP, men er i ledelsen.

Haha, nukk et tilfælle tå 'det vatte mæ, det var en dual' altså. Den må du nukk lengre ut på lanne me mister. Dessuten sa jo Ruben at hasses var tullete formulert. Som du ser på print screenen over er itte den tullete formulert. Snarere tvært i mot. Å om itte det er nukk så kan du jo se på denna.

[SPOIL]
tranzl.jpg
[/SPOIL]

TranxZ står det, men det er kanskje slikk Ruben skriver på mellingen sinne?

:)
Og når det skal sies så stemmer det at vi seriøst vurderte og tilby deg plass. Men vi konkluderte med at vi ikke ville ha deg.

Hihi.

:)
Jeg ser ikke hvorfor du står å tanner på dette? Jeg vet at vi ikke ønsket å ha deg inn, selv om jeg ikke sa deg til deg (mest av den grunn at du bare stod og spammet og jeg endre opp med å blokkere deg).

Å je skjønner itte hæffr du juger om dætta. Vi veit jo begge at du ville ha mæ inn, sjøl om du blåkkerte mæ etter att je sa takk, men nei takk.

:)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Du ser at du ikke endte i TP, noe jeg er glad for egentlig. Og det var mitt ønske, og slik ble det. Hadde du sagt ja i starten kunne det godt hendt at du ville endt opp i TP, men når det hadde gått en dag eller to og det fortsatt var aktuelt og jeg faktisk hadde snakket med en del folk om deg, samt tenkt litt selv så konkluderte jeg med nei. Ikke at det ift seieren på HP ville spilt noe rolle.
 

DeletedUser

Guest
Du ser at du ikke endte i TP, noe jeg er glad for egentlig. Og det var mitt ønske, og slik ble det. Hadde du sagt ja i starten kunne det godt hendt at du ville endt opp i TP, men når det hadde gått en dag eller to og det fortsatt var aktuelt og jeg faktisk hadde snakket med en del folk om deg, samt tenkt litt selv så konkluderte jeg med nei.

Haha, dætta er jo gull. La øss rekapittulere førr læsera som har gått sæ vill i alle dom førrskjellie versjona dinne.

  • Først så sa du at døkk itte ville ha mæ inn i det heile tatt.
Den verjson var jo lett å motbevise som det reineste nånnsens me tanke på at je fækk væta tå sjølveste sjæfen, Session Expired, at je var vælkømmin tell døkk.
  • Versjon to gikk ut på at, jo, det var visstnukk noen som ville ha mæ inn. Stakkars Ruben vart åffra førr at du skulle ha total deniability.
Men da je så viste at nei, det var itte bære han Ruben som ville ha mæ, men at sjølveste TranXz au komm me utellslørte tellnærmelser, nei da fekk pipa en anna låt.
  • Versjon tre gikk da ut på at det hadde det sæ slikk at du først ville ha mæ inn, men så etter å ha preka me ”en del folk” (skybert?) om mæ bestæmt dæ førr at du itte ville at je skulle få komma inn.
Enn kan jo lure på åkke dæssa følka du har preke me er. Å det er au veldi tilfeldivis at du ombestæmte dæ etter at je sa takk, men nei takk. Me tanke på din itterst lemfeldie omgang me sannheta på detta forume så sliter du me kredibiliteten når du sier at ”Og det var mitt ønske, og slik ble det”, spesielt me tanke på alt som er lagt fram mot detta. Minner mæ egentli om ei jinte som insisterer på at var ho som gjorde det slutt me exen sin, itte omvendt.

:)

Ikke at det ift seieren på HP ville spilt noe rolle.

Det er sant, eMo hadde vønni denna før vi starta gitt den lajnøppen døkk mønstra. Var jo au dæffr je sa nei takk tell invitten døres, hærte ligger prestasjon i å vinna en værden basert på aktivitet aleine lissom? Tenkte je skulle gjæra det litt vanksklire førr døkk. Å det løktes je jo me au, døkk prøvde fleire gonger å ta bier tå mæ, men tell slutt så måtte døkk bite i det sure æpple å iværksetta alternative metoder.

:)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vi hadde langt ifra vunnet. Både SaD, Deff? og FROST, samt J.F.F familien var store trussler.

Og jeg gidder ikke å diskutere denne saken videre med deg, da du vet like så godt som meg at vi ikke ville ha deg. Så å leke viktig og si at vi ville ha deg, men fikk deg ikke osv kan du bare spare deg. For alle her inne, til og med du (med mindre du lyver så mye at du tror på det?) vet det.

Signing out,
TrAnxZ
 

DeletedUser

Guest
Vi hadde langt ifra vunnet. Både SaD, Deff? og FROST, samt J.F.F familien var store trussler.

Store trusler? Det der trur du itte på sjæl en gong.

:)

Og jeg gidder ikke å diskutere denne saken videre med deg, da du vet like så godt som meg at vi ikke ville ha deg. Så å leke viktig og si at vi ville ha deg, men fikk deg ikke osv kan du bare spare deg. For alle her inne, til og med du (med mindre du lyver så mye at du tror på det?) vet det.

Gir du dæ allerede? Var jo itte anna å vente gitt fakta i saken;

[SPOIL]
sessionexpired.jpg
[/SPOIL]
[SPOIL]
tranzl.jpg
[/SPOIL]

:)
 

DeletedUser

Guest
Det er gøtt å se at itte alle i eMo benækter førrtia si på HP2.

:)
 
Topp