Blir BOL alene mot resten?

Blir BOL alene mot resten på V1?

  • ja

    Stemmer: 28 46,7%
  • nei

    Stemmer: 16 26,7%
  • kanskje

    Stemmer: 16 26,7%

  • Totalt antall stemmer
    60

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Etter den siste utviklingen på V1 og sett i lys av ledelsen i BOL sin måte å lede Elite på V2, Blir BOL alene mot resten?

PO
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg tror det kan skje, historien sier meg at det kan skje, når det skjer er nok ett annet spørsmål.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Det er ikke umulig, men jeg har dessverre ikke helt troa på det :p
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Et spm! Som andre skriver ser jeg at Op hadde en avtale med RNG og BOL.. Litt av avtalen var; Når Op skulle slutte skulle op over til RNG igjen? (er det riktig?) men hvorfor i huleste heite skal op komme inn i BOL for å være der til hans lutter for å så gå over til RNG igjen?:confused: For meg føles det som op ville bare være i BOl for å se åssen det var??

Å vist han skulle gå over til RNG (når han slutta) hvorfor kom han til BOL da? Vist han søker seg inn hos BOl regner jeg med at Op skal være der helt til han er ferdig med internadling eller sletting..
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Litt feil det du her sier. Det at Op92 ville gå over til RNG den dagen han sluttet, det var hans eget ønske, fordi han mente at kontoen tilhørte RNG. Ingen avtaler med noen som helst.
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
er enig med de fleste her... Hvis BOL ikke snur på seg så er de aleine...

Det er feil å tro det at BOL kan komme igjennom med det dere vil i denne saken Scar...
 

DeletedUser

Guest
om dette fortsetter, bol adler op og wic fortsetter å blåse liv i bålet så ja, det blir krig.
 

DeletedUser

Guest
Etter den siste utviklingen på V1 og sett i lys av ledelsen i BOL sin måte å lede Elite på V2, Blir BOL alene mot resten?

PO

Skjønner ikke helt hvor du vil hen med denne Pål? I ledelsen i BOL var det inntil jeg forlot skuta 3 stk som hadde vært i ledelsen i Elite. Det var Glitter, meg og Sir Pio. Og sistnevnte var det siste året ikke nevneverdig aktiv i den ledelsen i BOL heller. Jeg vet han er mer aktiv nå, men ikke hvor mye.....

Dessuten skjønner jeg ikke helt hva du mener med Elites måte å lede på gjennom v2. Ønsker gjerne en forklaring før du slenger ut flere ville påstander her min venn :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Skjønner ikke helt hvor du vil hen med denne Pål? I ledelsen i BOL var det inntil jeg forlot skuta 3 stk som hadde vært i ledelsen i Elite. Det var Glitter, meg og Sir Pio. Og sistnevnte var det siste året ikke nevneverdig aktiv i den ledelsen i BOL heller. Jeg vet han er mer aktiv nå, men ikke hvor mye.....

Dessuten skjønner jeg ikke helt hva du mener med Elites måte å lede på gjennom v2. Ønsker gjerne en forklaring før du slenger ut flere ville påstander her min venn :p

Det jeg sikter til er at Elite kvittet seg med alle sine allierte/samarbeidspartnere pga de trodde de kunne knuse alle på V2, noe som fungerte veldig dårlig. Uttalelsene til diverse bol ledere her på forumet denne helgen vitner vel om en meget stor arroganse og når de degraderer sine allierte til IAP eller fjerner til og med IAP en de har med rng, så ser jeg likhetstrekk til Elite.
 

DeletedUser

Guest
Elite fjernet vel aldri alle sine allierte, så der er du feilinformert.... De fjernet vel de som de anså som ubrukelige. Noen allianser sto helt til stammer falt sammen, noe Elite neppe kunne lastes for. Og til slutt vil jeg føye til at så lenge jeg var i stammen, så var vi ALDRI alene. Så akkurat her bommer du grovt Pål. Sorry

Og hvorfor Elite tapte på v2 er en diskusjon jeg tror vi skal unngå her, for grunnene er mange og komplekse.
 
Topp