Blir BOL alene mot resten?

Blir BOL alene mot resten på V1?

  • ja

    Stemmer: 28 46,7%
  • nei

    Stemmer: 16 26,7%
  • kanskje

    Stemmer: 16 26,7%

  • Totalt antall stemmer
    60

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det er nettopp det vi ikke gjør. Hadde vi gjort som dem sier, så hadde op92 gått helt fri:)

Ser at rng adler bol i nord.

Advocatus diaboli! (328|290) K23 8,848 bowling mästare [BOL] birken [RNG] 2012-03-25 21:55:13

Betyr dette at rng har fått viljen sin og at bol må gjøre som rng sier??

Eller er det ett tegn på at rng og bol er i krig?
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Etter den siste utviklingen på V1 og sett i lys av ledelsen i BOL sin måte å lede Elite på V2, Blir BOL alene mot resten?

PO

Føler vel heller ikke V2 kan sammenlignes med dette. Så
dette er vel bare propaganda på sitt verste? eller beste!!
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Hehehe, du håper det ja, for da har dåkk ein sjanse til å vinne? :) Det var eit godt forsøk paal! :)

Virker som Paalo vil gjøre så BOL og RNG kriger. For da vil WIC sette et ennormt press mot BOL fordi dem ser BOL som en sterk fiende.. Dem vet at RNG er svake å WIC kan ta dem lett

Eller så vil nok WIC presse mer mot RNG for å få dem ut.. På den måten kan WIC få splitta bol og rng fra hverandre. Å dermed vil RNG bi dekket av WIC
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Virker som Paalo vil gjøre så BOL og RNG kriger. For da vil WIC sette et ennormt press mot BOL fordi dem ser BOL som en sterk fiende.. Dem vet at RNG er svake å WIC kan ta dem lett

Eller så vil nok WIC presse mer mot RNG for å få dem ut.. På den måten kan WIC få splitta bol og rng fra hverandre. Å dermed vil RNG bi dekket av WIC

Helt feil, jeg adler bare bol jeg. Noe som er veldig enkelt nå. Jeg regner med RNG hadde knust bol lett i nord, så senarioet dit er helt feil.
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Kan hende jeg tenker feil, men vet at WIC har mange dyktige luringer! :p MEn er så og si 90% på at WUC ville ha Presset BOL for å få dem bort.. Så er det bare dem andre igjen som ikke legger fra seg noen gode tanker:confused:

Ser du adler mye av glenter:/
 

DeletedUser

Guest
Sunny4000 skrev et innlegg tilbake på side 1 som jeg hadde sitert dersom nettet hadde vært raskt nok til at det hadde vært verdt strevet. Go back and read :)

Iallefall, det er den knappen jeg satser på. Håper folk har vett på å ikke være dumsta i denne saken her. Nei, man er kanskje ikke nødt å gjøre som RNG og H.F.O sier, men om vi skal ha noe håp om å beholde dem på vår side, er vi det ;)
 

DeletedUser

Guest
Føler vel heller ikke V2 kan sammenlignes med dette. Så
dette er vel bare propaganda på sitt verste? eller beste!!

All propaganda som inneholder referanser til V2 jo nesten være bra!

Sunny4000 skrev et innlegg tilbake på side 1 som jeg hadde sitert dersom nettet hadde vært raskt nok til at det hadde vært verdt strevet. Go back and read :)

Iallefall, det er den knappen jeg satser på. Håper folk har vett på å ikke være dumsta i denne saken her. Nei, man er kanskje ikke nødt å gjøre som RNG og H.F.O sier, men om vi skal ha noe håp om å beholde dem på vår side, er vi det ;)

om dette fortsetter, bol adler op og wic fortsetter å blåse liv i bålet så ja, det blir krig.

Let's make war not love?

Det virker jo som enkle alternativer; Sørg for en tresidig krig, eller hold siden samlet mot WIC. Jeg tror jeg vet hvilket alternativ som gir best sjanse til seier på V1 for noen andre enn den sistnevnte stammen.
 

DeletedUser

Guest
Du er så flink, Grim :)

Nettopp. Dersom det er noen i BOL som tror de har gode sjanser til å klare seg mot RNG, H.F.O og WIC på samme tid, tror jeg de lever i en lykkeboble uten like :eek:
 

DeletedUser

Guest
Håper folk har vett på å ikke være dumsta i denne saken her. Nei, man er kanskje ikke nødt å gjøre som RNG og H.F.O sier, men om vi skal ha noe håp om å beholde dem på vår side, er vi det

Er det noe RNG og HFO har vist bol så er det at vi kan inngå kompromiss, bol må bare gripe sjansen og vite sin besøkstid.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Er det noe RNG og HFO har vist bol så er det at vi kan inngå kompromiss, bol må bare gripe sjansen og vite sin besøkstid.

du er en tålmodig fyr bgm. Jeg blir veldig overasket hvis bol innrømmer noe eller lar dere i hfo og rng bestemme i denne saken.

Her er min spådom hvordan dette går.

"Forum påstandene frem og tilbake fortsetter noen dager til, så roer det seg ned, bgm og c22 får ingenting og sitter igjen med kun ett alternativ, loggre for Glitter og Scar igjen som noen valper og fortsette som før"

Bare gi dere med engang C22 og bgm, dere blir valpene til bol en stund til. :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg føler meg smigret :jkul:
Neida, jeg skjønner virkelig ikke hva bol driver med,en neddopa apekatt hadde skjønt hva de må gjøre, EN NEDOPA APEKATT...Lavmål etter min mening, ta en bit i det meget, meget, meget sure eplet som blir surere for hver dag, mann dere opp og innrøm at dere har gjort en feil.
 
Sist redigert av en moderator:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Dersom det nå blir enighet mellom stammene, og vi atter kan konsentrere oss om det vi skal, så betyr det ikke at vi logrer paalodin. Det betyr at vi klarer å legge fra oss uenighetene, og samarbeide ... på tross av..
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Dersom det nå blir enighet mellom stammene, og vi atter kan konsentrere oss om det vi skal, så betyr det ikke at vi logrer paalodin. Det betyr at vi klarer å legge fra oss uenighetene, og samarbeide ... på tross av..

det var kanskje for drøyt med logrer, sannheten er uannsett at det er bol som bestemmer og dere føyer dere hver eneste gang.

Nei, jeg syns det er greit med logrer for bol. My bad.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det er vel en grunn for at BOL ser på meg som sitt hatobjekt nr 1. Jeg logrer ikke...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vist vi skal være hypotetiske her , hva er wic sitt ønskeutfall her ??
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Det er vel en grunn for at BOL ser på meg som sitt hatobjekt nr 1. Jeg logrer ikke...:rolleyes:

tja, du gjør jo ingenting heller, som jeg har sagt uttallige ganger her på forumet, dere tar bol lett i Nord, bol sniker seg inn i deres områder nå med aktive og bedre spillere, fordi de har sett den store svakheten de har i nord. På tide å stoppe dette før dere sitter der med bol byer flettet inn i hele området deres kanskje? Vis David93 hva dere går for. :cool:
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
tja, du gjør jo ingenting heller, som jeg har sagt uttallige ganger her på forumet, dere tar bol lett i Nord, bol sniker seg inn i deres områder nå med aktive og bedre spillere, fordi de har sett den store svakheten de har i nord. På tide å stoppe dette før dere sitter der med bol byer flettet inn i hele området deres kanskje? Vis David93 hva dere går for. :cool:

Hahahahahahaha xDxDxD Ja, vis david ka dåkker går for! :D David er ein drittsekk som berre lager krøll! :D Heile meinga med spelet for meg er å fucke opp for alle andre! :) "baby I was born this way" - lady gaga!
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Bra du koser deg kenn! :) Vil anbefale deg å kjøpe ny dose popcorn, for blir tydeligvis mykje bra lesning på forumet her framover også! :)
 
Topp