Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Nei, det var jo ikke de 3 toga dine+ et fra viiggo eller hva han heter:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ryktet sier at dere har det utrolig rotete på forumet deres i bonkers (wasntme) fy fy fy
sett opp egen støtte tråd der hvertfall så grisen spiller og lete seg i hjel etter noe morro og lese :D hohoho
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att DN inte kan plocka byar av oss, istället måste dom övertala spelare att ge bort dom gratis ;)
Ryktas vidare att nivån på denna classic är skrämande låg, .se får detta att se ut som en lekstuga.
 

DeletedUser

Guest
Men du er så god at du må komme til .no for å spille med "noobs" men fortsatt faile?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att DN inte kan plocka byar av oss, istället måste dom övertala spelare att ge bort dom gratis ;)
Ryktas vidare att nivån på denna classic är skrämande låg, .se får detta att se ut som en lekstuga.

ryktet sier at du tar temlig feil der . nr 1 han du snakker om har fått juling i hele dag og tilslutt ga han opp og var forbanna på sin egen stamme som ikkeklarte og gi han noe støtte . frodi dere var redd for og bli angrepet . nr2 ser da at andre folk i stammen deres mister byer så noe må vi klare . nr 3 det er dere som har failet på høyt nivå så vidt som jeg vet haqr det gått mye nukes i døden her og mye ams . bare jeg har knertet 6 mas her og noen feite nukes (party)


ikke vær så dårlige taper a bonkers hohoho(giggle)
 

DeletedUser

Guest
Men du er så god at du må komme til .no for å spille med "noobs" men fortsatt faile?

Jag har redan vunnit ett par världar på .se, sökte nya utmaningar... tyvärr fanns det inga här.

På vilket sätt har jag failat min gode Schizo?
 

DeletedUser

Guest
Jag har redan vunnit ett par världar på .se, sökte nya utmaningar... tyvärr fanns det inga här.

På vilket sätt har jag failat min gode Schizo?

men så er jo du dritt dorlig, og prøver bare til å virke god på forumet.
 

DeletedUser

Guest
han prøver jo hvertfall da sondre . ikke mobbe sander for mye . er ikk hans feil at han stadig løper i veggen (wasntme) snart ligner han vel på en persisk kattte om han ikke prøver og løpe rundt veggen
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
han prøver jo hvertfall da sondre . ikke mobbe sander for mye . er ikk hans feil at han stadig løper i veggen (wasntme) snart ligner han vel på en persisk kattte om han ikke prøver og løpe rundt veggen

selv om jeg er i samme stamme som han, så blir kicka fra chaten på grunn av at jeg sa samhold gjør at en stamme kan nå langt jo :hmm:
 
Topp