Statestikk over krigen

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det kan nok teamet og din arbeidsgiver Innogames utdype og forklare deg mye bedre enn meg Scar.

Da regner jeg med at vi ikke får svar på det da :) Hva med å komme med noe som du kan begrunne? Og ikke komme med oppspinn om ting som ikke kan bevises? :p
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Da regner jeg med at vi ikke får svar på det da :) Hva med å komme med noe som du kan begrunne? Og ikke komme med oppspinn om ting som ikke kan bevises? :p

Du sitter her med masse informasjon som vi andre ikke har tilgang til, du burde pelle deg ut av forumet og aldri skrive om ig igjen, eller legge ut den infoen som dere har.

Begynner virkelig å bli lei av dette spillet deres, råttent som bare det. Skjerp dere.
 

DeletedUser

Guest
Som sagt så skulle jeg bare komme opp på 1. plass og så skulle jeg ned igjen. Derfor jeg oppgraderte byene mine slik at jeg bare kom til toppen raskest mulig, men Balle gjorde da akkurat det samme. Skjønner ikke helt hvorfor. Stort ego eller et stort ego.
 

balle klorin

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Stort ego ;)

Jeg spiller på min måte og står for det.
At andre ikke synes noe om det bryr meg ikke så veldig.
En by er en by i mine øyne.
Jeg har aldri satset på å være den største krigeren eller den beste spilleren.

Alt jeg har gjort er å være ganske aktiv og ta byer jevnt og trutt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan godta det faktum at du er på toppen, men ikke det faktum av at ikke md er der...All denne eksamens jobbinga gjør meg forvirra...Motsa jeg meg selv nå netopp? :hmm:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Neeeh! Om du kan utdype så hadde du vært en knupp :)

Nå skal vi ikke hinte i en rettning som ikke har helt med selve spillet og gjøre.

Bare sånn at vi sporer inn igjen - jeg hater inc. Send, send, send. Glor du enda? SEND

Men ja, fine statestikker, Grim! Barbie vinner nok til slutt :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du sitter her med masse informasjon som vi andre ikke har tilgang til, du burde pelle deg ut av forumet og aldri skrive om ig igjen, eller legge ut den infoen som dere har.

Begynner virkelig å bli lei av dette spillet deres, råttent som bare det. Skjerp dere.

Sitter jeg på informasjon? Jeg vet ikke hva slags informasjon du engang sikter til? Jeg skal ta hintet til sunny og med en liten sannsynlighetsovervekt og med veldig mye godtro i din retning skjønner jeg litt mer hvor du hinter til, paal, men du er jo selv en aktiv bruker av en viss blogg, hva med å gå litt inn i seg selv å gjøre en brøkdels research på egenhånd, så vil du se at du sitter på den samme infoen som oss andre. Denne bloggen har jo vist det samme til deg som til meg så jeg skjønner ikke hva du gneldrer om :) Jeg sier ikke at det som står på bloggen nødvendigvis er sant, vil nesten si det motsatte, men ettersom det er det du spør etter, så ønsker jeg bare å gjøre det klart at det ligger rett foran øynene dine paal :) At du velger å knyte et bind foran øynene dine er greit for min del, men ikke ha bindet for stramt, for det kan føre til en ekstrem form for "tunnellsyn". Jeg vil ikke si at du er riktig der enda, men du må passe deg :p

Jasså? Vil du jage meg ut av forumet du da? Hmm, nesten litt søtt igrunn^^, På grensen til romantisk, meeen ikke helt der enda.

Dette er en liten digresjon, så får å føre lokmotivet tilbake på riktig skinnegang, så vil jeg dessverre si meg enig med Kenn her at Barbie er en meget sterk stamme som helt klart kan vinne v1! Det hadde tross alt vært litt morsomt.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg ville heller hatt én av MD i stammen enn to av BK. Sjeldent truffet på en spiller som stiller opp mer for stammen, på alle mulige måter.
 

DeletedUser

Guest
To uker siden sist.

  1. WIC - 66,133 byer +401 ~ 42,2 % +0,5 %
  2. BOL - 38,078 byer -1159 ~ 24,3 % -0,6 %
  3. RNG - 30,000 byer +181 ~ 19,1 % +0,2 %
  4. H.F.O - 14,301 byer +43 ~ 9,1 % +0,1 %
  5. Viking - 5,639 byer -101 ~ 3,6 % +0,0 %
  6. COI - 2,406 byer +1 ~ 1,5 % +0 %

Totalt så eier WIC, Viking & COI 47,3 % ( opp 0,5 % ), mens RNG, BOL & H.F.O eier 52,5 % ( ned 0,3 % ) av de spillereide byene på V1.

Barbie eier nå 8.635 byer, som er 776 byer opp fra for to uker siden. Med den farten vil Barbie erobre V1 i månedsskiftet februar/mars i 2016. I tilfelle noen lurte.

  1. WIC - 66 spillere -1
  2. BOL - 46 spillere -2
  3. RNG - 42 spillere 0
  4. H.F.O - 30 spillere +0
  5. Viking - 19 spillere -1
  6. COI - 1 spiller +0

I skrivende stund finnes det 214 spillere med over 0 poeng på V1. Det er 9 ned fra for to uker siden.

0~~~~~~~~~~0​

Krigen siste to ukene:

[spoil]Side 1:
Stammer: WIC, COI, viking
Side 2:
Stammer: BOL, RNG, H.F.O

Timeframe: 22/05/2012 23:15:00til03/06/2012 15:19:59

total erobringer:

Side 1: 969
Side 2: 1,145
Forskjell: 176

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 525
Side 2: 256
Forskjell: 269

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 8,849,933
Side 2: 9,704,980
Forskjell: 855,047

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 5,005,739
Side 2: 2,339,914
Forskjell: 2,665,825

chart
[/spoil]

De siste to ukene har det vært en merkbar endring i maktbalansen. Til tross for at det er en viss forskjell i selve krigen så ser det ut til at de to spillerne BOL har mistet har gitt det største utslaget. Kan det være at store spillere er den største ressursen på dette stadiet i spillet, hmm?

To uker siden sist.

  1. WIC - 66,094 byer -39 ~ 41,9 % -0.3 %
  2. BOL - 38,369 byer +292 ~ 24,3 % +0,0 %
  3. RNG - 30,357 byer +357 ~ 19,2 % +0,1 %
  4. H.F.O - 14,270 byer -31 ~ 9,0 % -0,1 %
  5. Viking - 5,678 byer +39 ~ 3,6 % +0,0 %
  6. COI - 2,410 byer +4 ~ 1,5 % +0 %

Totalt så eier WIC, Viking & COI 47,0 % ( ned 0,3 % ), mens RNG, BOL & H.F.O eier 52,5 % ( ned 0,3 % ) av de spillereide byene på V1.

Barbie eier nå 7.693 byer, som er 942 byer ned fra for to uker siden. Med den farten vil Barbie være rimmet om 4 måneder.

  1. WIC - 65 spillere -1
  2. BOL - 45 spillere -1
  3. RNG - 41 spillere -1
  4. H.F.O - 28 spillere -2
  5. Viking - 18 spillere -1
  6. COI - 1 spiller +0

I skrivende stund finnes det 208 spillere med over 0 poeng på V1. Det er 6 ned fra for to uker siden.

0~~~~~~~~~~0​

Krigen siste to ukene:

[spoil]Side 1:
Stammer: WIC, COI, viking
Side 2:
Stammer: RNG, BOL, H.F.O

Timeframe: 03/06/2012 16:00:00til17/06/2012 16:00:00

total erobringer:

Side 1: 1,357
Side 2: 1,742
Forskjell: 385

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 413
Side 2: 324
Forskjell: 89

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 11,394,822
Side 2: 14,577,576
Forskjell: 3,182,754

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,916,027
Side 2: 2,919,776
Forskjell: 996,251

chart
[/spoil]

Stadig noen nye spillertap, men ingen store endringer. Både WIC og H.F.O gikk ned i antall byer, men jeg vil tro det er noen spillere som gikk grå.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
2 dårlige uker for oss.

Glitter stjelte en konto, men vi adler bra nå, spår at vi gjør det mye bedre til neste gang. Bra trykk og bol skal straffes ig for å ha stjålet en konto fra oss.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
2 dårlige uker for oss.

Glitter stjelte en konto, men vi adler bra nå, spår at vi gjør det mye bedre til neste gang. Bra trykk og bol skal straffes ig for å ha stjålet en konto fra oss.

Aah, du mener på samme måte som dere klarte å ta Lykke? :) Funfun!

Uansett, så er dette slik det er på v1. Alt går i bølgedaler. Ikke noe spesielt å hoppe i taket for, eller å skulle grave seg ned.
 

DeletedUser

Guest
Aah, du mener på samme måte som dere klarte å ta Lykke? :) Funfun!

Uansett, så er dette slik det er på v1. Alt går i bølgedaler. Ikke noe spesielt å hoppe i taket for, eller å skulle grave seg ned.

Dette er dobbeltmoral Scar. Overrasket over at dere faktisk ble så forbannet forrige gang dette skjedde, bare motsatt vei.... Og nå er alt greit når dere gjør det?! :forvirra:

Vi tok heller ikke Lykke. Det var en spiller som skulle OVER TIL OSS og ville krige litt med dere, så det scenarioet er HELT annerledes. Dette har gjort at mitt syn på BOL har sunket til en ny avgrunn jeg ikke trodde eksisterte. Nåvel. Jeg har i hvert fall æren i behold.
 

DeletedUser

Guest
Av med sveisemaska di MD. Dere fikk kontoen for å krige mot BOL. Dere brukte kontoen aktivt for å adle. Det vet du veldig godt da du skrøt hemningsløst hvor enkelt det var å adle uforberedte BOLere i safezone.

Glitter fikk kontovakt helt uten videre og etter litt om og men ble det tatt en avgjørelse om å innadle kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Anyways.... Comes around, goes around. Vi brukte akkurat Lykke som et eksempel på hvorfor vi IKKE skulle være snill og gi konto tilbake.
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Du snakker som om Lykke er det første som har skjedd i V1, mens dette egentlig bare er business as usual fra deres side av krigen. Likevel klarer jeg ikke å irritere meg, har forstått at det bare er en del av gamet. Nå har folk byttet side til begge sider, stammer har gjort opprør innad, og det har vært spioner i stammene, sånn blir det over 4+ år. Dessverre kan man gjerne si, men jeg er også glad for at jeg har blitt bedre kjent med de som har kommet inn i WIC.

Det som kan irritere er ikke handlingen i seg selv, men hylekoret fra deres side om alt mulig rart, mens dere hverken historisk eller på nåværende tidspunkt er eller har vært en mer etisk side.

Jaja, artig å krige med dere er det likevel. :)
 

DeletedUser

Guest
Rart at hvis vi gjør noe på kanten, så får vi høre det fra ALLE, mens når dere gjør det er det helt greit.

Neste gang en slik mulighet åpner seg, så skal jeg utnytte det for alt der er verdt. Kan forsåvidt nevne at jeg har flere muligheter til akkurat dette nå.
Greit for meg hvis dere er åpne for slik spillestil, men ikke whine så vanvittig neste gang...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Rart at hvis vi gjør noe på kanten, så får vi høre det fra ALLE, mens når dere gjør det er det helt greit.

Neste gang en slik mulighet åpner seg, så skal jeg utnytte det for alt der er verdt. Kan forsåvidt nevne at jeg har flere muligheter til akkurat dette nå.
Greit for meg hvis dere er åpne for slik spillestil, men ikke whine så vanvittig neste gang...

Vi rettferdiggjorde det dere gjorde med Lykke når vi fikk kontrollen over Lord-M. Det betyr ikke at det vi gjorde er greit heller, men dere i WIC har lagt standaren for hvordan vi skal spille verden 1 etter at dere har vært å tatt opptil flere kontoer. jeg synes virkelig ikke at du MD eller noen andre skal komme å sutre over at vi tok/fikk KV av Lord Manison i det hele tatt, da dere leder den statestikken rimelig greit.
Vi er heller ikke åpne for en slik spillerstil noe vi har gitt uttrykk for opptil flere ganger, men dessverre så har dere i WIC gjort det sli at det er en nødvendighet dersom en skal klare å få seg noen ekstra byer i safe til fienden.

Du er ikke den eneste som sitter med muligheten akkurat nå, for å si det sånn. Bare så det er sagt.

Jeg siterer Windsy her:

Anyways.... Comes around, goes around. Vi brukte akkurat Lykke som et eksempel på hvorfor vi IKKE skulle være snill og gi konto tilbake.
 
Topp