Faktabørs - V10

jarl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
kristin sitter kv for meg når jeg er på ferie og sier at hun freder meg på forumet. jeg ble lovet av ledelsen i poke at de skulle svare meg når ferien var over.
det var selvfølgelig en i poke som ikke klarte å begrense seg, denne spilleren fikk ganske klar melding den gangen. samme spiller prøver igjen. kanskje ledelsen i poke ikke har kontroll på egne spillere?
det har hele tiden vært en forståelse at meg og 1 til ikke blir angrepet av poke.

jaja første gang jeg er blitt forbanna når jeg har spilt tw disse årene
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Javel, men var ikke det jeg lurte på, mer hvorfor du skulle få invitasjon.

Hvorfor er dere så slemme (dere i stammen min)? :trist:
 

DeletedUser

Guest
kristin sitter kv for meg når jeg er på ferie og sier at hun freder meg på forumet. jeg ble lovet av ledelsen i poke at de skulle svare meg når ferien var over.
det var selvfølgelig en i poke som ikke klarte å begrense seg, denne spilleren fikk ganske klar melding den gangen. samme spiller prøver igjen. kanskje ledelsen i poke ikke har kontroll på egne spillere?
det har hele tiden vært en forståelse at meg og 1 til ikke blir angrepet av poke.

jaja første gang jeg er blitt forbanna når jeg har spilt tw disse årene

Helt riktig at jeg satt kv for deg da du reiste på ferie !
Du søkte deg inn til oss og jeg svarte deg at du ville bli vurdert. I manko på andre troverdige kontovakter spurte du meg. Jeg tok godt vare på kontoen din da du var borte og du var fredet hos oss !
At en vis spiller prøvde seg før dette og fikk klar melding om å holde seg unna viser at fredningen av deg stod gyldig.

At du nå er under angrep fra en enkelt spiller, 1 mnd etter at du kom hjem fra ferie, uten angrep fra oss er fordi du ikke ble vurdert som et medlem i vår stamme ! Det vil si at du har vært fredet i over 1 mnd samt vi har passet på deg.

Eneste grunnen til at du er piss er fordi du ble avvist til tross for vår vennelighet !

Jeg får vel min lønn i himmelen (angel)
 

jarl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
det var faktisk du som tilbø deg å være kv. dere kunne gitt beskjed om at det ikke blir aktuelt, jeg bruker faktisk både tid og penger på dette spillet. med beskyttelse mener du at å ikke angripe meg for så å nedadle meg. tror dette har vært planlagt lenge(ca 1 måned).

lite imponerende
 

DeletedUser

Guest
700 inc som kom fra i går og i dag , fra en eller 2 spillere i stammen ! 07/07 søkte du deg inn hos oss og du reiste på ferie i ei uke ! Jeg satt kv og passet kontoen din , og du kom hjem til fulle byer og kontoen ble tatt godt vare på ! 4 uker etter dette får du inc fordi du ikke fikk inv etter å ha sett kontoen din, som jeg ikke skal uttale meg no mere om.

Og så er du liksom blitt lurt?

Hadde vi hatt skummle hensikter hadde vi vel gyvet løs på deg så fort du kom hjem?

Ser ikke annet en at du er forbannet på at du ikke kom inn i P0ke !

Dog skal innrømmes at du ikke fikk beskjed om dette grunnet ferietider og ble fritt vilt fra min side i går ! Jeg hadde et krav til deg i forhold til utvikling og plassering i følge vår slagplan , som du dessverre ikke innfridde ! Så dette kan neppe være et stort sjokk for deg men heller et PR stunt for å sverte vår troverdighet !
 

jarl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
fakta er at du sakk kv for meg i 1 uke og ikke gjorde noe som helst. har pm
 

DeletedUser

Guest
Jepp, og i pm står det at jeg dessverre ikke fikk adlet byer for deg fordi jeg hadde mange andre kv vakter også !
Men ellers ble du vel tatt godt vare på og alt var i skjønneste orden ?
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
bitch krig for the love, tror nok kristin vinner, er ikke lurt og få hu sur, for og si det sånt.

Kristin (l)
men jarl du har maste på meg i evigheter om at du skulle slutte og nå klager du på ink :)
 

jarl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
på kanten

-lilith- 13.08.12 20:57
Hei jarl, nå skal jeg ta alle dine byer :) nå skal du få føle hvordan det er på spillet her, vær glad du ikke sitter på celleblokk c i fengsel i usa, for da hadde jeg angrepet ræva di så hardt att du ikke kunne sitte på 3 uker før neste kom å ville ha den, å det kommer til det punkt hvor flere vil ha deg :) å blokke en spiller av vår kaliber gjør det mer vannskeligt for deg da en løsning ikke kan forhandles

mvh
[player]-lilith-[/player] the beast

audia6 13.08.12 22:29
heisan..fikk beskjed om og sende denne til deg ;)

Denne meldingen har blitt videresendt av audia6.

jarl 13.08.12 23:24
på kanten
 
Topp