Faktabørs - V10

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Vel, jeg kunne sendt adelstoget en halvtime tidligere, men fant ut at jeg bare ville ha godsakene som var på utsiden av byen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Vel, jeg kunne sendt adelstoget en halvtime tidligere, men fant ut at jeg bare ville ha godsakene som var på utsiden av byen :cool:

Dårlig unnskyldning. Du hadde aldri prøvd deg på skatten om du ikke ville hatt den ^^ Den nye skattebyen ble jo speidet av deg så snart skatten var flyttet..
Så da må du vell ha vært int.? Isåfall så motiser du vell ledelsen i P0k3 ang, Skattebyene?
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Så har det seg sånn at hvis du ikke la merke til det speidet jeg så og si alle byene dine da...(wasntme)
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Dårlig unnskyldning. Du hadde aldri prøvd deg på skatten om du ikke ville hatt den ^^ Den nye skattebyen ble jo speidet av deg så snart skatten var flyttet..
Så da må du vell ha vært int.? Isåfall så motiser du vell ledelsen i P0k3 ang, Skattebyene?

Hva er det jeg hører !? Prøver du deg på skattebyene Munch! No more deff for you!!!!
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Times change, siden jeg har vært borte i 4 dager var det en kommentar til det. Nå har det kommet litterann ja. (hug)
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
Fakta at Merken kontoen alleredet har adlet 6 byer idag og ligger godt ann til og stikke av med dagens stormakt (clapping)
 

jarl

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
poke

fakta er at poke svarer på søknaden min med å adle meg. mistet respekten for den gjengen

ære og respekt er sentrale ord de bør lære seg kjapt
 
Topp