Ryktebørs

DeletedUser

Guest
BTW. Kult å ha beseiret BOL på en måned. NEXT!!!!

dere beiseret bol på en måned?

dere hare bare tatt 300 byer mer av bol enn wic har gjort denne mnd ;) og vi må legge til at wic har 233 byer i pluss mot dere også så dere kommer fremdeles til kort med tanke på å adle spillerbyer fra fienden ;)

Jeg tror ingen vil bestride at både JPTG og WIC har gjort veldig mye bra mot BOL i det siste. Selv om, så vidt jeg kan se fra TWStats, så er de ikke borte ennå, og dermed ikke beseiret - men godt på vei.

Det som heller ingen vil bestride er at det virkelig snudde for BOL når de fikk både RNG og H.F.O mot seg. Uten at det skjedde så kan det nok hende WIC ville gjort like god fremgang - men ikke på langt nær på samme tiden. På den andre siden er det nok sannsynlig at JPTG ikke ville gjort det like bra mot BOL uten at WIC hadde vært der. Selv om slik som BOL har kollapset må jeg si jeg tror JPTG fortsatt hadde gjort det klart best i en eventuell konflikt uten WIC.

Jeg har ikke gitt noen et ryktepoeng på flere måneder faktisk. Jeg vet ikke om dere har oppdaget det, men min aktivitet på forumet har bevisst blitt trappet ned. Jeg synes dog det er artig at jeg blir mistenkt når du får et negativt ryktepeng. Men ikke vær bekymret, du er ikke den eneste :) En annen ting er at jeg alltid kommer med en kommentar + signatur. Dersom ditt ryktepoeng mangler begge, vel, beklager, da er det ikke meg :) Noen ganger hender det også at jeg glemmer å signere, men da er vanlig praksis for meg at jeg gir et nytt et, denne gangen med signatur. Må holde orden i sakene vettu.

Du snakker om kanonføde ja. Har du egentlig sett hvilken stamme som gjør det best per dags dato? Eller lever du fortsatt i din lille boble om at "HFO" er verdens beste stamme og alltid går i pluss? Hadde vi blitt mer kanonføde dersom vi gikk til JPTG, tror du? Hva er det egentlig du mener akkurat der? Hadde vært flott om du kunne utdypet den for meg da jeg er litt forvirra om hva du sikter til.

Hmm, dere beseiret ikke BOL på en måned, mister. Selvom jeg vet at du så veldig gjerne ønsker å ta all æren for det. De som beseiret BOL var både JPTG og WIC. Men javel, små barn - store gleder, så jeg skal la deg leve med at du, windsy, beseiret BOL på egenhånd. Hva sier du om det? Er det stort nok for ditt eget ego?:p

Jeg tok faktisk selv kontakt med WIC om en overgang. Valget var enkelt, hvorfor skulle jeg joine en stamme som spyttet meg og min daværende stamme i ansiktet, for så å hjelpe dem mot en mulig seier? Oh myy... Du glemmer et ordtak; Man høster som man sår. Med andre ord; planter du et dårlig frø, får du en dårlig plante. Dere oppførte dere som noen småunger mtp avtalen mellom BOL og BK, så dere kan anse det som deres frø. Ingen i BOL vil faktisk til dere, det var faktisk enstemming innad i BOL. Nå får jeg sikkert høre at flere har tatt kontakt med deg eller bgm75 om en overgang, men problemet deres er at dere sliter med troverdigheten når dere sier det på den måten. Du/dere har sagt det flere ganger, men hvor mange har egentlig gått over til dere? Èn spiller? (giggle) Oh well..

Angående det du sier om ryktepoeng er nok feil. Jeg fikk et signert ryktepoeng fra deg for 27 dager siden, som en respons på et jeg ga deg. I tillegg så var det jo det jeg spurte om det var du som ga her om dagen, men du aldri svarte på - dette. Virker da veldig som deg (giggle)

Det jeg stusser over er det du sier om å høste det man sår. Så jeg samlet opp noen gullkorn;

[spoil]
Vi hadde en spiller med 140 incs fra en WIC-spiller, vår spiller trengte å fylle på litt deff, og to min etter så steg antallet incs til 400, hvor mesteparten var rettet mot de byene han ønsket påfyll, mens resten var sendt mot byene rundt. Og dette synes dere er morsomt, WIC? Herregud, all respekt er mistet...

Kall meg latterlig og patetisk som dere liker så godt å kalle andre når de ikke er 100% enig med dere, men det er faktisk fakta. Vi fant veldig mange kontoer der all deffen var kjørt inn i gråbyer, kontoen står tom, og WIC sender tog uten nukes foran. Er ikke mye å være stolte av, rett og slett lavmål.

(...)Dere spiller på en skitten måte, og det er deres eneste fordel. Hadde ikke dere hatt så mange spioner i RNG, hadde dere aldri klart å ta de så mye.

Det at dere lovpriser deres aktivitet, gode spillere og god ledelse er bare et skalkeskjul. Eneste dere klarer er takket være spioner. Det er så demotiverende og så uetisk. Jeg har ikke ord for hvor lite respekten min ovenfor spillerne i WIC er. Det er skammelig for en stamme som dere.

Når dere har spillere som gjør slikt tull i RNG, så har dere ikke akkurat tre fronter å kjempe på lenger. Jeg tviler på at dere har en eneste deffby i RNG-fronten da dere får spillere til å gå inn å åpne kontoen for dere helt med å sende alt av deff i gråbyer og forsvinner uten å si ifra til ledelsen i RNG. Dere har én stor front (BOL), og én mindre front (H.F.O), så slutt å ros dere selv opp i skyene. Forkastelig.

Istedenfor å komme med noe konstruktivt går du heller på person :p Det tyder bare på at jeg enten har truffet et ømt punkt, eller at du egentlig ikke vet hva du skal skrive, og tar tak i det eneste du kan, nemlig å gå mot meg på den måten. Vel, nå er det slik at vi har hatt våre spioner vi også, men det er en stund tilbake skal jeg si deg. At dere begynner med spioner nå, for å bevisst ødelegge en stamme innenfra, tyder bare på at dere er desperate. Dere klarer virkelig ikke å spille med rene kort, dere må ty til råttent spill i spillets sluttfase for å sikre seieren. Har dere mistet all respekt? Vi vil ikke bruke spioner, nettopp fordi verdenen er såpass gammel at den skal vinnes med ærlighet og styrken til aktive medlemmer. Ser ut som om dere har en annen oppfatning av det der. Men skulle dere klare å vinne, så håper jeg dere vil sitte igjen med en bismak i kjeften over å ha brukt uærlig spill og konspirasjon for å vinne.

(...)

Vi har hatt spioner vi også, men det betyr likevel ikke at jeg ikke kan få sette fingeren på det når den ledende stammen bevisst bruker spioner som de får inn på kontoer i RNG, sender all deffen vekk, for så å stikke av slik at RNG-ledelsen ikke vet det før det er for sent. Hakke ser hvertfall ut til å prøve brannslukking, ser også ut til at jonsnow kom med et hederlig forsøk på å kaste lyset over på meg og BOL igjen. Men selvom du gjør det, jonsnow, betyr ikke det at dere er uskyldige.

(...)

Dere har mistet all min respekt ved å spille på den måten dere gjør.
[/spoil]

Fint WIC ikke er langsinte da, eller at du har noe imot å spille med slike, ifølge deg selv, usle spillere :razz:

Hey, det er MIN jobb...

Da ser jeg virkelig ikke poenget med å rekrutere Scarry :hmm:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
*Bird prøver å gi Mikkel ryktepoeng, men det gikk ikke*

Da må man heller hylle Grimmi offentlig:awesome: Men altså, Mikkel.. Scar gjorde et bra valg han :p Forlot et synkende skip til en stamme som fungerer. Be nice and give him some creedz (clapping)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fint at du prøver å slenge dritt Grim, på en verden du ikke spiller:) Hyggelig at jeg får din oppmerksomhet selvom!
 

DeletedUser

Guest
*Bird prøver å gi Mikkel ryktepoeng, men det gikk ikke*

Da må man heller hylle Grimmi offentlig:awesome: Men altså, Mikkel.. Scar gjorde et bra valg han :p Forlot et synkende skip til en stamme som fungerer. Be nice and give him some creedz (clapping)

[spoil]
Worship-Me_3991-l.jpg%3Fv%3D3991
[/spoil]

Jeg sier ikke at det var et dumt valg av han. Det jeg er forvirret over er hvorfor i all verden WIC har noen interesse av å ta han inn :razz:

Fint at du prøver å slenge dritt Grim, på en verden du ikke spiller:) Hyggelig at jeg får din oppmerksomhet selvom!

Jeg liker hvordan det du sier overhodet ikke påvirker det jeg skrev. Jeg slenger ikke engang dritt - jeg kun siterte deg når du slenger dritt - om dine nåværende stammefrender :LOL:

Spiller ikke grim på v1 da?

Niks, ikke nå lengre. V1 er bare mitt private dukketeater nå for tiden.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Fint at du prøver å slenge dritt Grim, på en verden du ikke spiller:) Hyggelig at jeg får din oppmerksomhet selvom!

Slenge dritt eller ikke. Jeg syntes det står lite respekt over å gå over til WIC etter alle de uttalelsene du har kommet med her på forumet. Og dette poengterer Grim på en ypperlig måte.

Respekt er bygges opp over tid, men kan mistes i løpet av ett sekund. Du har mistet min.
Jeg gleder meg til å adle dine byer, Eivind. For nå har jeg blitt med i BOL jeg og.
 

DeletedUser

Guest
mm

er alle modsa på v1?? jaja ser at WIC får inn BOL folk.. hva er poenget WIC??
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Etter hva jeg hører så har JPTG både rekruttert og forsøkt rekruttert fra BOL før det i det hele tatt var aktuelt for WIC.
 

DeletedUser

Guest
Hatet mot enkelte er kanskje sterkere enn andre.

Men jeg hadde heller ikke giddet å være i en stamme der ingen bryr seg lenger. Å ha jobbet i så mange år med å bygge opp en stamme og så bare kaste vekk alt på så kort tid. Her er det klart at ledelsen har sviktet. Så å fortsette kampen med spillere som faktisk bryr seg om å vinne ut som et bedre valg.

De spillerne som ev går inn i Just, har heller ingen ryggrad ifølge dere og har ikke sett noe prat om det her.

Det hele kommer ned til at stammen BOL til slutt ikke klarte å stå sammen. Fra mitt perspektiv ble også stammen bare drevet av ledelsen, ofte bare glitter. Er nok en del som kunne gjort mer, men som heller valgte å se andre veien. Respekt at glitter har klart å holde det gående så lenge som nå, men ettersom medlemmene ikke var mer kritiske og aktive, er det en stor feil av ledelsen og medlemmene.

Ser at mange ikke liker at dannemann kom over, men BOL er nå et synkende skip og det virker ikke som det er vært å gå ned med det. Enkelt og greit.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Slenge dritt eller ikke. Jeg syntes det står lite respekt over å gå over til WIC etter alle de uttalelsene du har kommet med her på forumet. Og dette poengterer Grim på en ypperlig måte.

Respekt er bygges opp over tid, men kan mistes i løpet av ett sekund. Du har mistet min.
Jeg gleder meg til å adle dine byer, Eivind. For nå har jeg blitt med i BOL jeg og.

Vi har vært harde fiender i 5 år, hva annet kan en forvente etter alt som har skjedd opp igjennom årene?
Dere får sitte å kritisere så mye dere ønsker for min del, men jeg har ikke spilt i 5 år for at alt skal ende med at stammen "gir" opp, og hele BOL blir adlet ut av v1 uten motstand. Da jeg fortsatt har et ønske om å spille, så dro jeg til WIC som var, tross den fiendtlige holdningen mellom enkelte medlemmer på forumet, såpass greie med å slippe meg inn. Hadde du, Ole, gjort noe annet? Hadde du, selvom du fortsatt ønsket å spille med kontoen du har spilt med i flere år, gitt opp helt kun fordi det kanskje virker mer.. tja, lojalt?

Vel, noen vil vel svare "ja" på den for å redde ansikt, men prøv å gjør det i spillets gang, så er faktisk ikke det et tøft valg. Vi var en håndfull spillere, maks ti stykker av en stamme på 40 som faktisk viste oss på forumet eller på andre arenaer. Det er ganske skrøpelig, spør du meg.

Regner med at poenget er å adle dere :hmm:

Tror nok det er poenget jeg også ja.
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Slenge dritt eller ikke. Jeg syntes det står lite respekt over å gå over til WIC etter alle de uttalelsene du har kommet med her på forumet. Og dette poengterer Grim på en ypperlig måte.

Respekt er bygges opp over tid, men kan mistes i løpet av ett sekund. Du har mistet min.
Jeg gleder meg til å adle dine byer, Eivind. For nå har jeg blitt med i BOL jeg og.

hvor spiller du nå?
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vi har vært harde fiender i 5 år, hva annet kan en forvente etter alt som har skjedd opp igjennom årene?
Dere får sitte å kritisere så mye dere ønsker for min del, men jeg har ikke spilt i 5 år for at alt skal ende med at stammen "gir" opp, og hele BOL blir adlet ut av v1 uten motstand. Da jeg fortsatt har et ønske om å spille, så dro jeg til WIC som var, tross den fiendtlige holdningen mellom enkelte medlemmer på forumet, såpass greie med å slippe meg inn. Hadde du, Ole, gjort noe annet? Hadde du, selvom du fortsatt ønsket å spille med kontoen du har spilt med i flere år, gitt opp helt kun fordi det kanskje virker mer.. tja, lojalt?

Vel, noen vil vel svare "ja" på den for å redde ansikt, men prøv å gjør det i spillets gang, så er faktisk ikke det et tøft valg. Vi var en håndfull spillere, maks ti stykker av en stamme på 40 som faktisk viste oss på forumet eller på andre arenaer. Det er ganske skrøpelig, spør du meg.



Tror nok det er poenget jeg også ja.

Aldri i verden om jeg ville gått til fienden slik som du gjorde. Så feig og ynkelig er jeg ikke.

Og nå har vel ikke verden en vart fem år, slik som du sier. Og når fikk du egentlig Dannemann kontoen :LOL: ?
Argumentene dine er like tåpelige som dine handlinger.
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Dette blir litt rart TrAnxZ. Leser du bloggen til din leder, vil du se dette:

"Det har blitt slik at flertallet i BOL på ingen måte ønsker å måtte gå inn i JPTG."

"Jeg skal derfor ikke stå i veien for at de som måtte ønske det kan søke seg til WIC."

"Utifra samtalene med WIC har det nemlig kommet frem at de ikke vil gi alle en mulighet til å komme inn dit. De vil basere seg på søknadene folk sender og slippe inn noen."
 

DeletedUser

Guest
Visste dere at det sies at de første til å forlate et synkende skip er rottene? :hmm:

@Lowenan: I akkurat denne diskusjonen er jeg usikker på om det blogginnlegget er relevant, da meldingene ser ut til å ha blitt sendt ut noen timer etter at Dannemann kontoen byttet stamme - noe som jeg vil tro skjedde en stund etter at søknaden ble sendt, da dere vel diskuterte dette en del.

Men ut av nysgjerrighet, hva gjorde at dere tok inn Dannemann kontoen? Jeg vil tro spillere som er aktive adlere er det dere er ute etter - en konto med 113 byer adlet totalt i år ( 98 netto ) virker ikke helt som det man er ute etter. Spesielt ikke sammenlignet med for eksempel dine 873 byer adlet hittil i år. Ensiferum666 med sine 198 adlede byer er jo hakket bedre, og han har jo ikke uttalt noen... sterk misnøye... mot WIC i all offentlighet.
 
Topp