Topp 20 stamme

DeletedUser

Guest
Ja flott inisjativ du tar. Allefall om jeg forsto det rett at du gjorde dette før du spilte på v12 også. Allerede gitt deg grønt rykte for forje liste :D
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Symbolforklaring:
(Nykommer) - Stamme som har entret Topp20 uten å ha vært der tidligere.
+ - Stammen har steget på rangeringslisten. Tallet bak beskriver hvor mange plasser stammen har steget.
- - Stammen har sunket på rangeringslisten. Tallet bak beskriver hvor mange plasser stammen har falt.
- - Stammen beholder sin tidligere plassering på rangeringslisten.


1 –RE- -
Still standing strong, og med denne "stallen" av spillere hadde jeg ikke trodd noe annet heller! Villarreal som grunnlegger og sikkert som stammeleder kan skjelden gå galt, og som sagt med sin stammemedlemmer har han en meget god sjanse til å nå langt med stammen. Nå burde vel også et par av de største -RE-medlemmene begynne å lukte etter akademi, og sine første gullmynter. Ikke nok med at spillerne er gode, men de har også en fantastisk god beliggenhet for hele stammen, noe som gir dem en god fordel senere og nå.

2 CM -
Den stammen som definitivt seiler opp som storkandidat til å kunne true -RE-. Nå har disse stammene tross alt en IAP seg imellom, men min spådom er at det vil sprute litt gnister når både -RE- og CM begynner å få opp akademi og gullmynter. CM har også en meget imponerende spillerstall, men jeg mistenker at flere kjente spillere spiller under fakenicks, noe som ikke er helt uvanlig. Fakenicks eller ikke, så er CM her for å bli, men jeg tipper dette avhenger mye av hva som vil skje mellom CM og -RE-, og at det forbeholder at CM spiller sine diplomatiske kort riktig.

3 NW -
Beklager gutta, men jeg skal innrømme at jeg ikke har stor tro på dere, spesielt ikke etter at Chiltarc parkerte tøflene i NW-gangen å forlot stammen. Hordan det skal gå med dere etter at deres mest lovende spiller og leder forlot vet jeg dessverre ikke, men dere må virkelig jobbe på å bevise dere plassen verdig. En allianse eller noen form for samarbeid med -RE- eller CM kan jo være en idé?

4 REC +1
Ingen kjente nicks for meg, så noe riktig gjør dere når dere er såpass høyt oppe som dere er. Deres eksistens avhenger svært mye av hvordan det går med -RE- og CM. Jeg er rimelig sikker på at dere står på en eller annen diplomati-liste til en av disse stammene, om dere derimot ikke gjør det, så kan det være en idé å begynne å tenke i den retningen. Mitt tips vil være at dere heller prøver å smi en sterk allianse med enten NW i nord, eller Hugs i vest, da en krig mellom -RE- og CM nesten er garantert.

5 Hugs +1
En stamme som huser et fåtall kjente nicks; FastSpooks, Eurovix, og Jaros. Å ligge så høyt på rangeringslista viser at dere gjør det helt greit, dere har hvertfall en meget sterk ledelse som burde kunne spillets gang og diplomatiets makt. Dere må holde aktiviteten oppe, da det er dere som er de mest kjente i stammen og som holder stammen flytende. Mye av diplomatiet deres vil jeg sammenligne litt på høyde med hva REC må gjøre, så istedenfor å gjenta hva jeg skrev uner "REC", så henviser jeg til videre lesning der.

6 W.O.H -2
En meget gunstig og bra plassering av stammen, så absolutt til deres egen fordel! Bruk den fordelen, og dere vil tjene mye på det senere. Jeg kjenner ingen nicks igjen, så jeg er litt imponert over hvor høyt dere ligger! Stå på, jeg har trua på dere!

7 KSE +4
Heller ingen kjente nicks, så dere går litt under samme beskrivelse som W.O.H. Dere ligger i noe av samme områdene som -RE- og CM, så dere burde begynne å spille kortene deres rett, og velge en samarbeidspartner da dere mest sannsynlig vil tape dersom dere ikke gjør det.

8 Viking -
Joda, dere gjør det bra på v1, men vil det vare her? Andre spillere, andre innstillinger? Vel - jeg har mine tvil, og jeg har dessverre ikke troe på dere. Ukjente spillere og et meget ustabilt og spredd område. Dere får en stor jobb med å redde dere dersom noe på v12 skulle skje.

9 BS -2
Jeg liker svært mange av medlemsnickene deres! Kule navn, men vil det hjelpe dere på v12? Dere må vise dere fram ved å inngå de riktige samarbeidene. Plasseringsmessig ligger dere helt greit til, men dere vil bli påvirket i noen grad dersom en krig i sør skulle bryte ut.
10 G~L~A -1
Jeg kjenner svært lite til denne stammen, men mitt tips er at dere ser rundt på kartet å inngå noen allianser.

11 UTXII -1
Mye av det samme som G~L~A og KSE. Hva jeg mener med å blande inn KSE her er at dere må ta grep å gjøre noe med hvem dere samarbeider med da jeg kan se at dere har få spillere med særlig erfaring.

12 : ) +1
Tidligere MR. Vel, jeg er noe usikker på hvor jeg har dere. Ja, dere har Lord Imp og noen flere i stammen som virker nokså kjente, men jeg har vondt for å tro at det skal hjelpe dere. Dere må jobbe skikkelig på for å dra dette i land.

13 BoG +1
Akademi-stamme allerede? Oh well, for meg sier det mye om hvor stammene ligger. Jeg har dessverre ikke særlig tro på dere, og jeg er redd for at dere vil falle utenfor når de andre stammene kommer skikkelig igang.

14 CHK +4
Min egen stamme som jeg noe motvillig må gi "underdogs-stempelet" til. CKH har svært mange gode spillere hvor mange av disse har vunnet en eller flere verdener tidligere. Vi er her for å ha det gøy, men vi må også tenke på hvor retningen går i framtiden.

15 J.F.F -3
Dere gjør en god jobb med å lære opp nye spillere, det skal dere også ha kreds for, men resultatmessig tror jeg ikke J.F.F er noen stamme å regne med. Ryktene tilsier at denne stammen går veldig mye deff, så dersom en stamme som befinner seg i en krig og som trenger en god partner, kan J.F.F være en meget god kandidat!

16 BSF -1
Nja, jeg er meget usikker. Dere må vise litt mer vilje og komme dere oppover på rangeringslista.

17 EoC (Nykommer x2)
Dere har vært her før, så spørsmålet blir hvor lenge dere klarer dere denne gangen?

18 UNI +1
Deres leder Hellion ser ut som en som vet hva han driver med, men alle vet at det å være kjepphøy aldri lønner seg. Du må endre litt av holdningene, da jeg ser på det som stammens største problem. Stammemessig generelt - ikke noe jeg ville satset penger på dessverre. Dere må få igang samarbeid på tvers av flere stammer i samme område.

19 WOHA +1
Nok en gang - en akademistamme. Jeg har aldri tro på stammer som driver på slik, da det skjelden har fungert.

20 JFFA (Nykommer x2)
Nykommer nok en gang, og i motsetning til EoC er dette en akademistamme. henviser til beskrivelsen av stammen WOHA(Nr.19) om beskrivelse.

Stammer som ikke lenger er å finne på Topp20-lista:
Ingen, stammene veksler på rangering.

Generelle bemerkninger som er verdt å nevne:

-RE- og CM: Ingen tvil om hvem som kjemper om toppen. Jeg vil tro at dere ikke trenger å bekymre dere for NW, da disse sitter på en, etter min mening, litt for svak ledelse til å kunne håndtere å ligge så høyt oppe. Men; Nå begynner dere begge å få akademi og snart gullmynter/adelsmenn. Hva vil da skje? Vil IAP´en holde? Min spådom - nei. Kjenner jeg disse spillerne i disse stammene rett, tror jeg de sitter på noe av samme følelsen. Verden 12 er for liten for dem begge, og da spesielt når de ligger såpass tett som de gjør i K54(?). CM tror jeg har mest å bekymre seg for, da mtp på deres stammes plassering i forhold til -RE-. Blir det krig i dag, vil jeg sette alle mine penger på at -RE- ror det i land, ikke nødvendigvis på bakgrunn av bedre spillere i den forstand, men jeg tror stammeplasseringen vil være like utslagsgivende. Hovedoppgaven til CM vil jeg tro må være å tette clusterene sine slik at de blir litt mer tettere. Om -RE- vil respektere dette å la CM holde på blir spennende å se, selvom jeg er rimelig sikker på at -RE- vil ta det som en fremtidig trussel.

Hugs og REC: Jada, jeg vet at palsseringene nå er byttet om, og at Hugs nå har passert REC. Men jeg endret det likevel ikke, da jeg tok min oppdatering på et visst tidspunkt. Dere må virkelig se på deres posisjon på kartet iforhold til plasseringene til -RE- og CM. Dere må begynne å trekke i de riktige trådene, da et feilskjær kan gi store konsekvenser.

Vil også påpeke at det kan hende at noen stammer har endret plassering, men da stammene ligger såpass nærme, er det umulig å få lista 100% korrekt!:)

mvh
Scar
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
han truer andre stammer med krig, så noe oppi systemet bør han vel være da? :p
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
han truer andre stammer med krig, så noe oppi systemet bør han vel være da? :p

Ikke vært noe som er tatt opp i stammen, så dette er kun hans egne ord. Selvfølgelig er det fullt mulig for ethvert medlem å starte en krig som hele stammer kan bli dratt inn i. Men som sagt er ikke dette ordet "krig" kjent innad i stammen for øyeblikket.
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
hehe det kunne jo blitt ganske så intresangt og gjort noe med hva som ble skrevet på lista her om dere, om hvert av medlemmene startet krig med forskjellige stammer da :p
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ikke vært noe som er tatt opp i stammen, så dette er kun hans egne ord. Selvfølgelig er det fullt mulig for ethvert medlem å starte en krig som hele stammer kan bli dratt inn i. Men som sagt er ikke dette ordet "krig" kjent innad i stammen for øyeblikket.

Om et enkelt medlem ka starte en krig på stammens vegne, da er ikke det en særlig organisert stammen (tenker her på om det er leder som egenrådigt har bestemt det), eller har stammen ikke særlig styr på diplomatiet.
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Om et enkelt medlem ka starte en krig på stammens vegne, da er ikke det en særlig organisert stammen (tenker her på om det er leder som egenrådigt har bestemt det), eller har stammen ikke særlig styr på diplomatiet.

Nå håper jeg virkelig du skjønner at jeg ikke mener at et enkelt medlem erklærer en krig men kan være en årsak til selve krigen...
Og som nevnt så sa jeg at det er mulig for stammen å bli dratt inn, om det forblir personlig eller ikke er uvisst. Og det er ikke snakk om noen krig enda uansett, så det er egentlig ikke noe å diskutere :]
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Sitat: "Selvfølgelig er det fullt mulig for ethvert medlem å starte en krig som hele stammer kan bli dratt inn i. Men som sagt er ikke dette ordet "krig" kjent innad i stammen for øyeblikket."

Jeg ser det du skriver, og reagere på det. Og dette var en kommentar som har gyldighet uansett krig eller ei.
 

Shred

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Sitat: "Selvfølgelig er det fullt mulig for ethvert medlem å starte en krig som hele stammer kan bli dratt inn i. Men som sagt er ikke dette ordet "krig" kjent innad i stammen for øyeblikket."

Jeg ser det du skriver, og reagere på det. Og dette var en kommentar som har gyldighet uansett krig eller ei.

Det ble sagt som noe generelt og ikke noe spesifikt rettet mot min egen stamme :]
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ingen som ønsker å legge ut en liste? Blir litt trist hvis bare jeg oppdaterer, synes jeg :)
 

DeletedUser

Guest
Ingen som ønsker å legge ut en liste? Blir litt trist hvis bare jeg oppdaterer, synes jeg :)

Du har kanskje vært litt for snill her, Nå vet folk at det kommer en liste, så kanskje de velger og ikke skrive siden de vet det kommer en :S
selv er jeg ikke noen stor listeskriver.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Du har kanskje vært litt for snill her, Nå vet folk at det kommer en liste, så kanskje de velger og ikke skrive siden de vet det kommer en :S
selv er jeg ikke noen stor listeskriver.

Da får jeg kutte ut selv da, så kanskje noen innser at de får lage en selv hvis de vil ha en liste her ;)
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
1 -RE- 33.597 52.755 30 1.759 31 1.702
En stamme som har vært med fra første stund og ligget så og si nesten hele tiden på første, og i skipet har det med seg enn gammel alkoliker Villareal som har mekket enn kjempe stamme som vil komme til og være lenge på v12 :)
2 CM 32.689 54.004 30 1.800 31 1.742
Min egen stamme, enn kjempe stamme som har ligget enten på 1 eller 2 hele fra start, hvar egentlig enn stamme som ble laget når v12 kom ut :) Men enn kjempe stamme man vil få se mye av framover
3 NW 23.831 36.203 29 1.248 29 1.248
De har mistet Chil'ern noe som svekket dem utrolig selv om det har vært med så langt har jeg ikke så god troa på at de holder seg inne i topp 5 når september er slutt, men kan jo hende jeg tar feil
4 REC 23.001 32.158 24 1.340 24 1.340
Lite kjente nick, men har vært der siden start gropa, kansje lurt og sammarbeide med nw om dere vil komme dere vidre :)?
5 Hugs 22.380 32.908 25 1.316 25 1.316
flere kjempe spillere der til og med lastspook der fra v4, tror denne stammen vil holde seg inne i topp5 når verden 12 er over, men alle kan ta feil
6 W.O.H 21.126 29.538 25 1.182 25 1.182
Lite kjente nick, hakke noe troa på dere dessverre
7 Hunger 21.047 35.078 29 1.210 29 1.210
Samme her også
8 BS 20.176 23.062 20 1.153 20 1.153
Flere eliter fra v2 og v10 som de sier, har troa på at de kan holde seg inne topp 5 også ilag med cm/hugs/-re-/ckh :) Godt kluster det ligger nær medlemmene derfor enda mere troa
9 UTXII 20.095 24.976 20 1.249 20 1.249
Ikke hørt noe om
10 Viking 19.869 32.150 29 1.109 29 1.109
11 G~L~A 19.722 27.373 27 1.014 27 1.014
12 BoG 17.521 24.306 23 1.057 23 1.057
13 CKH 17.383 18.104 18 1.006 18 1.006
En kjempe stamme med bare kjente nick, men ikke så mange i den stammen har stor troa på denne stammen, det er så og si bare veteraner inne i den stammen ikke kom i krig med den :)
14 BSF 16.733 21.855 24 911 24 911
Vet ikke så mye om denne stammen, men dårlig gjennom snitt iikke troa på
15 J.F.F 16.148 21.789 25 872 25 872
Ruab i styret som vanlig men hakke troa på denn her heller :)
16 :) 15.958 17.548 19 924 19 924
17 EoC 15.044 18.787 26 723 26 723
18 WOHA 14.586 21.753 28 777 28 777
19 UNI 13.997 15.559 20 778 20 778
20 -V- 12.086 12.086 12 1.007 12 1.007
 

DeletedUser

Guest
om du er en gammel alkoholiker, så lurer jeg på hva jeg er :p
 
Topp