Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Pushing ? lest reglene ?

Se så vanskelig det var å fortelle oss hva du sikter til? :)

1. BK er bedre
2. Han har dobbelt så stor konto som deg

hmmm... må lete etter en 3er, jo fant en...

3. Du er større i kjeften :)

Å ha en større konto enn en annen kan komme av mange forskjellige grunner, ikke nødvendigvis at spilleren er bedre enn en annen.

Angående å være stor i kjeften så synes jeg du er litt storkjeftet selv :)
 

DeletedUser

Guest
Størrelsen på kontoen har ikke mye å si. Aktivitet derimot..

Ja, du vet hvordan det er. Det er ikke størrelsen som teller, men antall meter i sekundet.

Selv om størrelsen sier jo noe om den tidligere aktiviteten. Så vidt jeg vet har vel også BK bygd opp (og fått revet ned, bygd opp, revet ned, osv.) kontoen på egen hånd.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dido? Han sier det ikke fordi han har ingenting å peke på. Og tør heller ikek innrømme han er sjalu
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at flere i JPTG fortsatt lever i de dager der vi alle hadde 10 byer :D
 

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Se så vanskelig det var å fortelle oss hva du sikter til? :)

Okay, skal vise dere jeg :)

Her er regelen:

§6) Pushkontoer

Det er ikke tillatt å opprette kontoer kun til fordel for en annen konto, eller å holde inaktive kontoer aktive for det formålet. Kontoer som brukes bare til å støtte andre kontoer vil bli utestengt. Kontoer som bevisst blir pushet av pushkontoer vil også bli straffet. Hvis du mistenker at en konto blir brukt bare for å pushe deg eller en annen konto bør du rapportere dette ved å sende en supporthenvendelse.
Hvis du bestemmer deg for å slutte å spille har du ikke lov til å fortsette å spille kontoen bare for å pushe en eller flere andre kontoer! Bruk av en permanent (eller vekslende) kontovokter for dette kan resultere i utestengelse av vokters konto også.
Hvis du mottar ressurser fra en klar pushkonto må du rapportere dette. Hvis du ikke rapporterer transportene kan kontoen din bli utestengt sammen med pushkontoen.
Kontoer som er til innadling har ikke lov til å adle nye landsbyer ettersom kontoen ikke gagnes av dette. Readling er helt ok så lenge det er den spilleren sine byer som mistes.
Ressurstransporter er i orden, men eksempler på pushing finnes der en konto som ikke blir spilt og ikke vokser, bare sender ut ressurser. Dette er også ulovlig.
Når en spiller slutter er det akseptabelt å sende ut sine tropper på andre spillere og/eller andre landsbyer og la byene sine bli adlet, ettersom de ikke vil spille lenger. Å rekruttere disse troppene på nytt uansett grunn er ikke lovlig og kontoen vil bli utestengt for det.
Når en spiller slutter, er det akseptabelt å sende ut sine tropper og la byene sine bli adlet, ettersom de ikke vil spille lenger. Å rekruttere disse troppene på nytt igjen vil ikke være lovlig.
Tropper som blir drept under forsvaring av en konto som er til innadling, er ikke lov å rekruttere på nytt igjen. Det er lov å flytte rundt på tropper til egne byer, men det er ikke lov å rekruttere døde tropper på nytt igjen.


Å her er beviset:

http://http://no.twstats.com/no1/index.php?page=player&mode=conquers&id=44980
Gammel eier: Ny eier:
Janna [WIC] latingen [WIC] 2012-12-16 23:18:48
Janna [WIC] latingen [WIC] 2012-12-16 23:13:59
Barbariske Janna [WIC] 2012-12-16 22:00:28
Barbariske Janna [WIC] 2012-12-16 21:48:41
Janna [WIC] latingen [WIC] 2012-12-16 21:36:16
magne0 Janna [WIC] 2012-12-16 20:27:09
Janna [WIC] latingen [WIC] 2012-12-16 19:31:28
Janna [WIC] latingen [WIC] 2012-12-16 16:16:38
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvis JPTG skal klage på at to byer ble adlet, og i tillegg var barbarisk, så blir jeg svært skuffet over JPTG. Jeg sier ikke at Janna har jukset ettersom den spilleren som jeg har hørt en periode har hatt en spiller.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Vell, dere bryter en regel? En regel som er laget for at spillet skal funke... Uansett hvor stor grad den ble brutt, er den brutt ;)
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ikke tro at jeg skal få med meg at du redigerte ditt innlegg etter at jeg har svart!...
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ikke tro at jeg skal få med meg at du redigerte ditt innlegg etter at jeg har svart!...

eg har ikke redigert mine innlegg, så jeg kan ikke forstå hva du klager for?

Uansett hvor mange byer du har adlet å hvem som eier de har ingen ting å si, dette er et regelbrudd...

Cry me a river. Å adle to gråbyer kan umulig være utslagsgivende for JPTG. Virkelig, må dere pirke på to usle gråbyer for å finne noe å slenge dritt om?:) Småelig..
 

DeletedUser

Guest
Er hele denne tråden om 3 gråbyer som er ulovlig adlet. OBS! noen har problemer skjønner jeg!
 
Topp