Ryktebørs

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
scar du driter deg alltid ut er ikke noe nytt det (giggle)

Istedenfor å bruke ord du ikke vet, Magnar, så kan du jo hvertfall forsøke å forklare oss hva du mener med at jeg driter meg ut? :)
Var det ikke du som startet en diskusjon uten engang å ha et poeng med diskusjonen?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
poenget var vel enkelt :)

1. v 1 spillere har tomodighet ja men dem har vært for lenge på 1 verden til å kunen gidde og vinne flere en 1 verden og 6 år på 1 verden er kjedelig. samt møter du ikke nye folk og det gjør slikt at du blir en veis kjørt.

2. det er gode spiller men v 1 har vart så lenge at det har komt nye eier og er dem som svekker ned det som har spilt siden tidnes morning er gode folk (det fleste av dem)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Scar du forsto faktisk ganske feil av det nicehunter forsto, og med at du "driter" deg ut er at du totalt latterligjør deg selv (rofl)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
poenget var vel enkelt :)

1. v 1 spillere har tomodighet ja men dem har vært for lenge på 1 verden til å kunen gidde og vinne flere en 1 verden og 6 år på 1 verden er kjedelig. samt møter du ikke nye folk og det gjør slikt at du blir en veis kjørt.

Kjedelig for deg kanskje, men vi husker jo at du ga deg fort så du har kanskje ikke så stor tålmodighet at det gjør så mye.

2. det er gode spiller men v 1 har vart så lenge at det har komt nye eier og er dem som svekker ned det som har spilt siden tidnes morning er gode folk (det fleste av dem)

Dette vil jeg ikke kommentere ettersom jeg heller ikke skjønte noe av hva det var du mente.


Scar du forsto faktisk ganske feil av det nicehunter forsto, og med at du "driter" deg ut er at du totalt latterligjør deg selv (rofl)

Greit nok at jeg driter meg ut, men på hvilken måte? :) Jeg har spurt deg og nicehunter dette flere ganger men dere unnlater likevel å svare. Er det fordi dere ikke vet hva dere skal svare eller fordi dere bare ønsker å delta på forumet selvom dere ikke vet noe om hva dere snakker om?
 
Sist redigert:

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
spilte i 1 og halvt år ja adla jo bare BB byer hva er gøy med det eg vil adle spillere ;)

Du vil adle andre spillere og ikke barbar-byer? Oh well, da må jo v1 være et utmerket sted å være da med sine 165,451 landsbyer. Bare å finne deg en konto det, mister, så er dte bare å slå seg løs.

Husk å ta med de 4 dualene dine som gjør jobben for deg så du kan sole deg i glansen da.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
4 dualer har 2 :) og soler meg ingen steder må jo jobbe selv hellers ville eg ikke hatt noen ære og ta :) tror du har missforståtte meg du scar ^^ men ja der eg lå var det bare BB byer og ta ja ^^
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Morsomt at noen med rødt rykte prøver å gji andre det, beklager men kommentarer du skriver er ofte feil og du er veldig trangsynt til tider.
 

DeletedUser

Guest
Skal vi se hvor lang tid jeg bruker på dette. Start!

Ikke drit deg ut. Å vinne en verden som har pågått i 6 år som v1 har gort er større enn å vinne noen av de andre norske serverne når som helst. Til sammen.

Begynnelsen av februar, 2008. Da startet V1. Ren faktafeil.

At en verden varer lenge kan bare bety at spillerne der ikke greier å vinne fort nok.

Nettopp. TW krever også tålmodighet og pågangsmot. Det er litt av sjarmen også. Alle verdner etter v4, med unntak av v7, har vært at rank 1 og rank 2 har merget og vunnet sammen. At folk kan kalle seg vinnere av å drive slikt er for meg helt bak mål, men tydeligvis er akseptert til en viss grad.

Faktafeil, så vidt jeg vet. Andre verdener har også blitt vunnet av en stamme. V8, hvis jeg ikke tar helt feil.

At folk som knapt har gjort noe på en verden liker å påstå at de har gjort mye er forresten for meg helt bak mål.

Du har jo ikke oppnådd noe selv, men dine dualer har jo så vidt klart det - det eneste du gjør er vel å sole deg i glansen? Snakk om rip-off/copycat..

Litt sånn som deg, som for eksempel på V4 prøvde å sole deg i glansen til resten av BNP :razz:

Jeg skjønner godt at de som spiller v1 har holdt seg til v1. Jo større verden jo større konte å holde ved like, såpass klarer du å skjønne? Det er faktisk svært mange fra v1 som har gjort det svært bra. Jeg tror nok jeg må minne deg på at når jeg sier at de aller mest kjente faktisk startet på v1 som sin første verden, for guess what, dette er faktisk .no sin aller første, og her startet de fleste sin "karriere".

V4 har større kontoer enn V1, men er en mindre verden. Så igjen, faktafeil. Hastigheten påvirker også verdenen, og det er jo selvfølgelig store størrelsesforskjeller innad på kontoer. Hvor mange av de som holdt på lenge på V1, og gjort det bra der, som har gjort det bra som enkeltspillere på andre verdener er jeg usikker på. Men dine ikke-eksisterende eksempler er sikkert veldig gode. Selv ikke eksempler vil være nok til å støtte opp om påstanden din engang.

Hmm. 4 minutter. Greit nok.

Mer generelt, angående nivået på V1 sine spillere, så kan det være et poeng at nivået ikke er veldig høyt der. Eller at motivasjonen er veldig høy. Vi så jo alle hvor fort BOL fallt sammen når det dukket opp frontlinjer for en del andre spillere, og situasjonen endret seg. At en del spillere på fronten er bra tviler jeg ikke på, men lenger inne? Neh.

Det finnes mange spillere som ikke utvikler seg mens de spiller. At man har holdt på lenge er ikke ekvivalent med at man er gode. For eksempel på W2.net, en verden som faktisk har holdt på i godt over seks år, finner man fortsatt spillere som er... dårlige. Det kan gå litt på at det er mindre muligheter for å endre seg, og man får mindre nye impulser. Jeg husker godt når en av lederne i IB forsvarte at de ikke hadde noe guideforum - alle var visst fullt utlærte. Dette var... ah... et par år siden, uten at jeg skal si datoen for bastant. Bra innstilling det da, og hvis den er spredd godt gjennom V1 så kan det godt være at spillerne på V1 faktisk er dårligere enn en del andre verdener.

Det var jo også noen som nevnte ovenfor her at det har vært en viss endring i eierstatus på mange kontoer.

Så tror jeg at spillerne på V1 er dårlige? Ikke nødvendigvis. Det er noen spillere jeg tror virkelig er gode, som for eksempel magic dude. Men tror jeg det er mye dårlige spillere? Åja. Men det er heller ikke unikt for V1 at det er sånn.

[/rant]

God jul!:jsmiley:
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Alle verdner etter v4, med unntak av v7, har vært at rank 1 og rank 2 har merget og vunnet sammen. At folk kan kalle seg vinnere av å drive slikt er for meg helt bak mål, men tydeligvis er akseptert til en viss grad.

*kremt* V10 *kremt* Her merget så absolutt ikke rank 1 og rank 2, så nok en faktafeil her gitt! (nerd)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
v10 var sjatt... Hinsides og AREA merget, men vi ville ende verden som en Hinsider og laga stammen på nytt :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktet sier at JPTG sine spillere og ledelse juger når dte kommer til deres stammenavn. De har hele tiden sagt at dette kun var et midlertidig stammenavn, men tydeligvs ser det ut som om fantastisen har hatt en like lang ferie som Jesus har hatt siden han sist satte beina sine på jorda.

Hmm, om "JPTG" er kun midlertidig, lurer jeg fælt på hva som blir det permanente.
 

DeletedUser

Guest
Rykte avkreftes! Dette stammenavnet er kommet for og bli! :mehe:

Du leste tydeligvis ikke hva Scar skrev. Han skrev at ledelsen hadde sagt JPTG bare skulle være et midlertidig navn. Noe som virker å være permanent nå.

Så les før du svarer. Eller for din del, så les flere ganger slik at du forstår innholdet. :LOL:
 

DeletedUser

Guest
Du leste tydeligvis ikke hva Scar skrev. Han skrev at ledelsen hadde sagt JPTG bare skulle være et midlertidig navn. Noe som virker å være permanent nå.

Så les før du svarer. Eller for din del, så les flere ganger slik at du forstår innholdet. :LOL:

Vi skulle endre det ja, men vi likte det bedre enn de andre forslagene så vi beholdt det.
 
Topp