Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Så klart :) Ryktes at MD tar hgmb byer for å få bedre fotfeste nær fronten til JPTG i k 34, Kommer planen hans til å slå feil ?

Min plan slår aldri feil. Aldri :) Vel.. det har skjedd, men denne gangen har jeg planlagt ^^,
I tillegg tar jeg ikke gråbyer for å etablere meg, som dere alltid må gjøre.. ;) Bl.a. King kong, bunny, cap22, Serpico etc etc. Just sayin.

Nå er jeg også mye nærmere deg, noe jeg er glad for. Skal kose meg! :D

Hvorfor skal den slå feil? Er ikke akkurat mange som kan stoppe han.

Akkurat nå skal det litt til ja. Er ikke umulig, men ut i fra erfaring, så er det ikke en stor trussel der ute. :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ryktes at scar har det tøft på tw fronten, skyldes det dårlig deffansivt arbeid eller lite aktivitet, at scar er under 13 mio?

Hva skal jeg si.. Hmm. Min manglende aktivitet på dette forum skulle vel tilsi at det ikke skal stå på det defansive arbeidet da mislyktes så å si på alle fronter om å trenge inn i hovedklustrene mine, og nok engang går dere løs på nyerobrede byer. Oh well, imponert er jeg absolutt ikke, noe jeg heller aldri har vært før ovenfor JPTG.

Jeg kan hvertfall trøste meg med at jeg klarer å adle meg tilbake på samme poengsum som da dere begynte å adle av meg på noen dager, så jeg tar alt med knusende ro.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ryktes at MD er på jordet, som tror han er nærme meg, når han er så langt unna som han kan få det :p Kanskje på Lykke er du nærme meg :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktes at MD er på jordet, som tror han er nærme meg, når han er så langt unna som han kan få det :p Kanskje på Lykke er du nærme meg :)

Haha :)
Vel, jeg er snart på vei. Tar ikke lang tid å adle seg bort dit :awesome:
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg kan hvertfall trøste meg med at jeg klarer å adle meg tilbake på samme poengsum som da dere begynte å adle av meg på noen dager, så jeg tar alt med knusende ro.

For å være helt ærlig... synes jeg det er en dårlig unnskyldning du kommer med her, kimmi! Du mister byer kun fordi du kan klare å adle tilbake samme antall senere? Når du har den innstillingen synes jeg du tar det litt vell med ro ^^

Og å komme med unnskyldingen om at du mister bare nyerobrede byer holder heller ikke mål... om du erobrer byer burde du klare å holde på de også :) Altså... du kommer til å gå i minus uansett hvordan du snur å vender på det, i og med at du adler byer som vi adler tilbake + alle de andre byene vi adler fra deg!
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
For å være helt ærlig... synes jeg det er en dårlig unnskyldning du kommer med her, kimmi! Du mister byer kun fordi du kan klare å adle tilbake samme antall senere? Når du har den innstillingen synes jeg du tar det litt vell med ro ^^

Og å komme med unnskyldingen om at du mister bare nyerobrede byer holder heller ikke mål... om du erobrer byer burde du klare å holde på de også :) Altså... du kommer til å gå i minus uansett hvordan du snur å vender på det, i og med at du adler byer som vi adler tilbake + alle de andre byene vi adler fra deg!

Kimmi? Nå ble jeg lettere fornærmet.. Etter alle de årene jeg har trollet på dette gjennomgrodde forumet, så kaller du meg Kimmi? :p
Oh my.. Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine.

Det er ingen unnskyldning overhodet, kun en forklaring på hvorfor dere klarer å ta noen byer fra meg. Kall det unnskyldning om du vil, et fett for min del hvertfall!

Har du sett hvordan vi nesten voldtar dere på slagmarken? Nei, ikke det? Sjekk stats! Link finner du på hovedsiden:) Er det rart jeg tar det med ro når dere utgjør en like stor trussel som en mygg utgjør en trussel mot blodtrykket til en elefant? Pfft.. SMACK!

Jeg hadde tenkt å si at dere kan ta en på deres egen størrelse, men da dere mangler så utrolig mye med skills og erfaring, så blir det vanskelig å finne noe, eller noen, som kan matche deres innkompetente nivå :) Oh the irony..

Om du lurer på hvorfor jeg skyter med kraftig skyts, så er det av den grunn at du nettopp kalte meg for "Kimmi".. -_- Scar not happy.
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Scar... kimmi... bamsemoms, who cares? Jeg har ikke vært like lenge som du på dette forumet, og når jeg har fått meldinger fra deg ig har du signert med kimmi, så derfor valgte jeg å kalle deg det :)
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha! Ser ut som det ble fart på sakene da jeg startet å adle hgbm! Frykten for meg er stor. I like it :awesome:

Folk adler fra fjern og nær.

Selv hadde jeg egentlig planer om å adle 4 byer i starten, men så var det så lett at jeg tok et par til. Så den "planen" dere skulle stoppe har jeg allerede klart å få igjennom :awesome:

Regner med at de byene får litt ekstra støtte framover også. Artig å se hvor redde folk er. Jo mer tropper, desto større er frykten! Yey! :D

EDIT:

For å legge til hvordan planen skulle "stoppes", så har dette blitt gjort foreløpig:
Ingen scouting, 1-2 nukes på 3 byer og forsøkt rask readling på 2 byer.

Den siste var dette:

Angriper: king kong-97
Opprinnelse: JPTG er best (400|319) K34 (digger bynavnet. Ganske så ironisk for hvert eneste angrep)

Antall: 0 0 0 0 0 0 0 300 0 0 0 1
Tap: 0 0 0 0 0 0 0 300 0 0 0 1

Som var første angrepet. Flott jobbet. Kom like mye tropper i neste også og i andre toget :)

I steden for å angripe meg, har de bestemt seg for å heller adle den spilleren JEG adler. Noe som er.. vel, meningsløst. Jeg har gjort den skaden jeg trenger og nå er det flere som skaffer seg byer på totalt utsatte plasser. Way to go!

Men man kan jo alltids si "bedre enn ingenting" :awesome:
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tusen Takk :) skulle vel vært jeg som sa velkommen til deg, ut ifra at jeg er ganske så sikker på at jeg startet før deg ;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
dg44 er ganske irriterende at du skryter over ingen vet hvor du spiller, enten holder du kjeft om det eller sier hvor du spiller. Takk!
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Har du sett hvordan vi nesten voldtar dere på slagmarken? Nei, ikke det? Sjekk stats! Link finner du på hovedsiden:) Er det rart jeg tar det med ro når dere utgjør en like stor trussel som en mygg utgjør en trussel mot blodtrykket til en elefant? Pfft.. SMACK!

Litt ironisk at du mister byer da? :)
Og hvis du mener vi er så dårlig, hvorfor mister du byer??? Du er jammen god til å snakke deg bort, scar!
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Kenn, du får spørre Oddy da, om når jeg startet og spille :) har jo kriget mot han så lenge jeg kan huske :) startet i 2008 jeg å :)

Hvem i svarte er du, Olvedn?
 
Topp