Ryktebørs

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ja vi ser jo hvor fort det gikk ned for deg da, scar? var ikke mange dagene før du mista 1 mio og masse byer, så Xan er jo veldig flink, så bruk ironien din et annet sted. Du hadde ikke overlevd 1 måned av alle incsa Xan har hatt imot seg.:LOL:


- dg44
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ja vi ser jo hvor fort det gikk ned for deg da, scar? var ikke mange dagene før du mista 1 mio og masse byer, så Xan er jo veldig flink, så bruk ironien din et annet sted. Du hadde ikke overlevd 1 måned av alle incsa Xan har hatt imot seg.:LOL:


- dg44

Du trenger ikke si noe :p Siden jeg får stort sett byer gratis av Capitan22.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du som ikke spillte v1 :) ? Og Cap er også under kraftige angrep, så du burde ikke si så mye, er vel så si ingen i Wic som hadde stått imot så masse incs og mistet så relativt lite! Creeds til Morten og Cap
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg søkte meg inn og fikk plass, jeg som har gjort de siste 6 erobringene på henne. Men jeg trur nok Xandor brude ha de credza for å faktisk holde ut 1 år og 2 måneder med like masse angrep.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ja vi ser jo hvor fort det gikk ned for deg da, scar? var ikke mange dagene før du mista 1 mio og masse byer, så Xan er jo veldig flink, så bruk ironien din et annet sted. Du hadde ikke overlevd 1 måned av alle incsa Xan har hatt imot seg.:LOL:


- dg44

Nå vet jo ikke akkurat du hva som har skjedd på min konto heller, så før du har klart å satt deg inn i hele bildet vil din konklusjon falle på sin egen urimelighet.

Xandor skryter av at WIC har spist på han i flere år. Vel, det er forsåvidt greit, men nå må du ikke glemme at jeg faktisk lå utenfor Topp20-spillere på ODD. Ta en titt nå å se hvor jeg ligger. Om jeg klarer å få 500mill ODD på 2 måneder, så skulle jeg fint klart meg i Xandor sin situasjon. Bortsett fra at mine tap ville være mye mindre enn hva Xandor sine har vært. Spesielt mtp at Xandor har hatt flere år på å dirigere sin deff riktig.

Bare noe å gi deg noe å tenke på, dg44.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg søkte meg inn og fikk plass, jeg som har gjort de siste 6 erobringene på henne. Men jeg trur nok Xandor brude ha de credza for å faktisk holde ut 1 år og 2 måneder med like masse angrep.

Du som sitter på Rustern nå ?
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Xandor skal få få skryt at han holder seg oppe. Er imponerende det, men når dere begynner å skryte om det her og itillegg si at ingen andre i WIC hadde klart det sammen som Xandor. Så blir det for tåpelig. Jeg kan nevne noen i WIC som kunne klart det samme som Xandor.
 

DeletedUser

Guest
Nå vet jo ikke akkurat du hva som har skjedd på min konto heller, så før du har klart å satt deg inn i hele bildet vil din konklusjon falle på sin egen urimelighet.

Xandor skryter av at WIC har spist på han i flere år. Vel, det er forsåvidt greit, men nå må du ikke glemme at jeg faktisk lå utenfor Topp20-spillere på ODD. Ta en titt nå å se hvor jeg ligger. Om jeg klarer å få 500mill ODD på 2 måneder, så skulle jeg fint klart meg i Xandor sin situasjon. Bortsett fra at mine tap ville være mye mindre enn hva Xandor sine har vært. Spesielt mtp at Xandor har hatt flere år på å dirigere sin deff riktig.

Bare noe å gi deg noe å tenke på, dg44.

Da dere begynte å angripe meg, hadde jeg ingen ting fra stammen, men jeg tapte heler ikke noe.
Jeg vokste jo med nesten 6-7 mill. Og jeg vokste i 10 månender uten problemer, og du så ODD min vokste som fanken.
Jeg fikk brukt min egen deff mye, men jeg sier ikke at jeg ikke fikk hjelp fra stammen, for det gjorde jeg. Akkurat som du gjorde.
Og dere tror jeg har fått så UTROLIG mye, men det har jeg ikke. Det er bare når dere drepte noen deff byer, så klarte dere ikke å ta byene. Og innen den tid hadde nye tropper blitt produsert og blitt satt inn.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
ryktes at MD er kv på paalodin tar hevn mot meg :hmm: bare spekulasjoner, men bynavnene sier seg selv? kan vel avkreftes eller bekreftes :p
 

DeletedUser

Guest
ryktes at MD er kv på paalodin tar hevn mot meg :hmm: bare spekulasjoner, men bynavnene sier seg selv? kan vel avkreftes eller bekreftes :p

Kan bekreftes det :)
Hadde jeg hatt mer tid, kunne jeg tatt flere hundretalls byer av deg. Yeah. Det stemmer.
Foreløpig tar jeg ettersom jeg får tid og det viser seg at det er nok :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg søkte meg inn og fikk plass, jeg som har gjort de siste 6 erobringene på henne. Men jeg trur nok Xandor brude ha de credza for å faktisk holde ut 1 år og 2 måneder med like masse angrep.

Wow, du har greid og ta byer av et cluster som i finde land med finder 360 grader rundt seg. Sooo pro :awesome:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Wow, du har greid og ta byer av et cluster som i finde land med finder 360 grader rundt seg. Sooo pro :awesome:

Når vi først er inne på dobbeltmoral. Dette var akkurat samme tankegangen og innleggene dere brukte på meg når dere på mirakuløst vis klarte å ta byer som lå midt inne i JPTG-land og 70 timer unna nærmeste støtteby, etter tiden i BOL. Just sayin´...
 

DeletedUser

Guest
Når vi først er inne på dobbeltmoral. Dette var akkurat samme tankegangen og innleggene dere brukte på meg når dere på mirakuløst vis klarte å ta byer som lå midt inne i JPTG-land og 70 timer unna nærmeste støtteby, etter tiden i BOL. Just sayin´...

Har ikke jeg hørt noe om så kan ikke snakke for resten av stammen om det der gett.. :hmm:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Uansett, selv om det er 360 grades front for cp22 så adlet jeg en 6 fiendebyer.
Til deg som ga meg rødt rykte og sa ingen bryr seg, så sa jeg dette til pitcho.
 
Sist redigert:
Topp