Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
På tide å slippe noen fakenicks på v14:

LuckyZero = Eirikeik23
Charlie Chaplin = Lulli
Roccat = Kvænangen
Just One Last Time = Nicehunter
Znipp = SoulHunter

Sikkert gammelt nytt, men lå ikke merke til det før nå, hvem er lulli?
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Så lenge det er mellomrom mellom siste ord og utropstegnet på byen, så velger jeg å tro at du her lyver.
 

DeletedUser

Guest
Ny sannhet til folket!

Det planlegges en utbryterstamme fra noen av medlemmene av The Heroes. Som jeg tidligere har sagt, har det vært mistillit til ledelsen, og dette har vedvart. Det er for det meste snakk om medlemmene nord i K55 og sør i K45 som står i spissen for denne nye stammen. Stammen vil bryte ut når 17. mai freden er over.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ny sannhet til folket!

Det planlegges en utbryterstamme fra noen av medlemmene av The Heroes. Som jeg tidligere har sagt, har det vært mistillit til ledelsen, og dette har vedvart. Det er for det meste snakk om medlemmene nord i K55 og sør i K45 som står i spissen for denne nye stammen. Stammen vil bryte ut når 17. mai freden er over.

Like klarsynt som en blind mann i skogen :p
Har du ikke noen heftige ekte rykter igjen, slike som jeg elsket at du hadde i starten :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Like klarsynt som en blind mann i skogen :p
Har du ikke noen heftige ekte rykter igjen, slike som jeg elsket at du hadde i starten :)

Synes da h*n stadig får sannheten frem....så ryktene har da samme gode standard som i starten.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Hvis han får sannheter frem, så hvorfor mislykket han med utbryter stammen? (no offense, han bare påpeker det som forventes i min mening)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Hvis han får sannheter frem, så hvorfor mislykket han med utbryter stammen? (no offense, han bare påpeker det som forventes i min mening)

Han legger frem en påstand, lederen(e) i den aktuelle stammen, eller den aktuelle spilleren, kommer å avkrefter eller bekrefter det. Sannhetsserum skaper ikke sannhetene, det er det spillerene som gjør. Gertpe påpekte det ganske tidlig ;)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Han legger frem en påstand, lederen(e) i den aktuelle stammen, eller den aktuelle spilleren, kommer å avkrefter eller bekrefter det. Sannhetsserum skaper ikke sannhetene, det er det spillerene som gjør. Gertpe påpekte det ganske tidlig ;)

(yes) skurre....er sikkert min heller uforståelige dansk, som er vanskelig å skjønne (nod)
 

DeletedUser

Guest
You Lost The Game = Luxury
Melisandre = Zippymaster
The Attack King = johanj1234
*Stark* = Estrow
 

DeletedUser

Guest
Hvis han får sannheter frem, så hvorfor mislykket han med utbryter stammen? (no offense, han bare påpeker det som forventes i min mening)

Kanskje de ikke turte, siden jeg allerede har servert offentligheten sannheten, og stammen gjorde tiltak for å få det stoppet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp