Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
LuckyZero begynner å bli en stor trussel for The Heroes i K45. En aksjon på denne spilleren er planlagt denne helgen.
 

DeletedUser

Guest
JustForFun og Supperådet ser ut til å gå mot hverandre. Her er et lite utklipp fra erobringsplanen til de respektive stammene:

- RUAB skal adle ezio-auditore sin største by.
- Engel78 skal adle arsenal132
- Rottenikken skal adle kingkato
 

DeletedUser

Guest
Hva for no tull er dette? Hvor i all verden har dere dette fra? Finnes ikke noe sannhet i dette overhode.
Jeg har god dialog med Kingkato, og har ingen planer om og forandre det med mindre han ikke ønsker det selv.
Dette beviser bare at stammen vår er tett som fugemasse, og at det finnes mange rare dyr i arken, som skriver alt mulig rart for å se ut som en viktigper.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
JustForFun og Supperådet ser ut til å gå mot hverandre. Her er et lite utklipp fra erobringsplanen til de respektive stammene:

- RUAB skal adle ezio-auditore sin største by.
- Engel78 skal adle arsenal132
- Rottenikken skal adle kingkato

Tror du RUAB vil få støtte av Ezio på V13 da eller? Nei, men det tenkte du faktisk på da du laget dette juksemakeriet. Fordi det er nettopp det du vil. Skape splid og konflikter.

Ber support om flytte disse til ryktebørsen, fordi dette er ikke noen sannhet overhode. Ønsker at Support Logger inn bak fasaden og sjekker FAKTA her.
Mener dette forumet bør fjernes så lenge det blir satt ut løgner for å skape konflikter. Det har vi ryktebørsen til.

Sannhetsforum bør inneholde sannhet og ikke meningsløs skvidder.
 

DeletedUser

Guest
Dette er sannheter, som bevist så mange ganger før. Jeg har forståelse for at du synes det er trist at dine adlingsplaner når allmennheten, og vil forsøke å overbevise folk om at dette er noe hold i disse sannheter. Nå er i alle fall kingkato klar over disse planene, om han/hun leser her.

Support har ikke noe å gjøre med min sannhetsblogg. Dette er innenfor regelverket.
 

DeletedUser

Guest
Dette er sannheter, som bevist så mange ganger før. Jeg har forståelse for at du synes det er trist at dine adlingsplaner når allmennheten, og vil forsøke å overbevise folk om at dette er noe hold i disse sannheter. Nå er i alle fall kingkato klar over disse planene, om han/hun leser her.

Support har ikke noe å gjøre med min sannhetsblogg. Dette er innenfor regelverket.

Jeg ler meg ihjel av deg. Du er så full av tull, og som jeg sier skal fremstå som en VIKTIGPER, men alt du gjør er å drite deg ut.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Jeg ler meg ihjel av deg. Du er så full av tull, og som jeg sier skal fremstå som en VIKTIGPER, men alt du gjør er å drite deg ut.

Han har vel lov til å komme med sine sannheter? Versågod å lag din egen! (bare at den ikke er sann da) Sannhetsserum klarer jo å finne frem sannheter fortere enn du bygger dine byer! :)
 

Gamla

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Han har vel lov til å komme med sine sannheter? Versågod å lag din egen! (bare at den ikke er sann da) Sannhetsserum klarer jo å finne frem sannheter fortere enn du bygger dine byer! :)

Sannheten er at detta bare er tullprat... Han kan komma med sine påstandar, men sannhetar er det dårlig med her..
 

DeletedUser

Guest
de sannhetene som kommer fram her er ikke sannheter før noen kommer og enten avkrefter eller bekrefter det, hvis ingen av de det gjelder kommenterer det som blir sagt her, så blir dette et rykte forum og ikke ett sannhetsforum ;)

Men for all del, synes det er morsomt med alle disse sannheta jeg :D
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Har hele tiden syntes sannhetsserumet har vært et friskt tilskudd til denne verdenens forum :)
Men skjønner godt at spillere, blandt annet meg, kan bli litt pissed innemellom, da slike uttalelser kan være med å skape tvil og videre splid i stammer og allianser. Men er jo ufattelig morro, og da spessielt når det ikke går ut over seg selv :p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg ler meg ihjel av deg. Du er så full av tull, og som jeg sier skal fremstå som en VIKTIGPER, men alt du gjør er å drite deg ut.

Ler meg faktisk ihjel av at du ikke ser humoren her. Samt når jeg brangte fram i J.F.F på forumet og lurte på hvorfor du hadde truet ei jente på v11 med å faktisk finne henne så fikk jeg advarsel for kick og den ble fjernet med en gang.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Haha, setter da pris på, at noen gidder nevne stammen jeg er medlem av. Og har da skjønt at alt her er sant ( eller blir sant ), men er du sikker på, at alle har skjønt ideen bak denne tråd??

Dette skrev jeg d. 10/5 da jeg endelig fandt ut systemet i dette forum. Og når jeg som er dansk, har oppdaget dette, da regner jeg med at alle andre her og har.
Man ka så diskutere, nytten av dette forum. Jeg personligt liker dette, synes det er artigt. Det ka ikke helt sammenlignes med Ryktebørsen, da den har en helt annen stil og oftest basserer seg på rykter som er i omløp i selve spillet. Derimot er disse Sannheter, noe som skaper irritasjon, latter osv.

Så for min del...stå på 911...liker dine sannheter ( eller de sannheter vi selv skaper)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Sannheten er at vi ikke vil ha slike innlegg som er rettet direkte mot å faktisk være frekk mot en spiller. Selv om Redswan ikke bryr seg om den barnslige oppførselen din synes jeg ikke det er helt greit.
 

tony stark

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
You bet you, måtte tørke å, skikkelig med 4 dassruller. Vil du lukte. Sannheten er at du liker og lukte.

sannhet er at du er barnsliggere enn meg (Y)

bra :)
Men der må jeg faktisk være enig med Redswan, værså snill spar deg!
Bevis det ingame hvor du god du er , heller på forumet det vil du tjene på , noe jeg også må, jeg må bevise ingame not out of the game :)

Men blir for barnsligg og snakke om dritt og dass ruller på et forum...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp