Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
i såfall om melis har brukt litt pp? hvor mange er det som har brukt mye mer enn han ? jo hvertfall 50 stk :p og det er en god prestasjon å være på 1st plass. selv om de bak har brukt mer pp.
 

DeletedUser

Guest
Er jo like før folk snart poster Innogames og spør: "Kor mykje skal du har for en 1.plass?"
Å kjøpe seg fordelar har jo alltid vore noko, som PK. Men det å kunne kjøpe seg fordelar som kan brukast til det uendelige synast eg personleg er litt unødvendig.. :)
 

DeletedUser

Guest
Premiumkonto er ingen fordel å ha, bare en ulempe å ikke ha.

Det er jo en klar fordel med premiumkonto. Du kan tagge og legge inn scripts, samt dele inn i by-grupper og prege GM i mange byer, for å nevne noen fordeler. Hvis ikke det er en fordel mot de som ikke har premiumkonto, vet ikke jeg hva som er det.
 

DeletedUser

Guest
Til dere som ikke tror meg på mine ord. Har overhodet intet behov for å bevise, men vil legge inn denne som et eksempel på at jeg er troverdig. Tusen takk for lånet altså raator ;) Du får nok tilbake om ikke altfor lenge.

:p får ikke lastet inn blidet? :p

-miss
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Folk klager over noen som bruker PP, men fakta er at de selv gladelig går til butikken og kjøper seg videospill til 4-500 kr. Hva er forskjellen?
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vil påstå at en fordel er noe man selv har, og et begrenset antall andre. De aller fleste toppkontoene har premium, og man "må" ha det for å være med i "kampen om topp20". Er det da en fordel å ha noe 'alle' andre har?
 

DeletedUser

Guest
Vil påstå at en fordel er noe man selv har, og et begrenset antall andre. De aller fleste toppkontoene har premium, og man "må" ha det for å være med i "kampen om topp20". Er det da en fordel å ha noe 'alle' andre har?

Det er ikke en fordel å ha premium i forhold til de som har premium, nei. Men hvis du ikke kjøper premium, gir du de andre en fordel. Og det er jo en fordel at de du spiller mot ikke har fordeler mot deg?
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Spørsmålet er vel egentlig om du spiller med dem uten denne fordelen.
Hvis man spiller mot dem er premium ikke en fordel
Hvis man ikke spiller mot dem er premium en fordel
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vil påstå at en fordel er noe man selv har, og et begrenset antall andre. De aller fleste toppkontoene har premium, og man "må" ha det for å være med i "kampen om topp20". Er det da en fordel å ha noe 'alle' andre har?

Jeg er ikke kjempeglad for å måtte gjenta meg selv, men la gå.
Det er alltid en fordel å ha noe det er en ulempe å ikke ha.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Siden du må gjenta deg, kan jeg legge det fram fra en annen synsvinkel.
La oss se for oss dette scenarioet:
20 menn sitter å spiller poker, de har alle betalt 500,- for å være med. Disse mennene blir kalt "premiumkonto".
Rundt disse 20 mennene er det 8 forskjellige bord med 20 andre personer. Disse bordene er gratis og i teorien aldri kunne spille mot "premiumkontoene", men det skjer..noen veldig få ganger.

Hvis vi tenker du er en av de 20 "premiumkontoene", har du da en fordel mot de andre "premiumkontoene"?
Nei, dere står likt.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Se på dette scenarioet: Alle går med sko. Å ha sko er likevel en fordel.

Å ha undertøy er en fordel. Alle har det
Å spise mat er en fordel, alle gjør det


osv ...

Dessuten er ikke de pokerspillerne som spiller gratis med på bordet med de som betaler, men de som ikke har PK her spiller sammen med de som har det.
 

DeletedUser

Guest
I TW sitter man ikke på egne bord, hver for seg selv i små grupperinger. Her er det for det meste fritt spillerom for alle, så jeg ser ikke poenget med sammneligningen desverre. Tom har rett!
 

DeletedUser

Guest
Jeg spiller tw på et helt eget bord. Er ingen andre som spiller tw med meg fra det samme bordet. Så er det sagt.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jeg vet ikke med dere, men jeg spiller bare på det beste bordet. Der alle har PK. Jeg får ingen fordel ovenfor dem.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp