Sannhetsbørsen - Sannhetsserum911s private sannhetsblogg!

Status
Stengt for ytterligere svar.

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Sannheten er, at jeg er gammal, har vorte på nasen og hår ut ørene og så snakker jeg dansk..kanskje det mest skumle!!
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147

Er det noe slikt du sikter til?
images
 

DeletedUser

Guest
er det enn eller annengrunn til at du nesten ikke skriver om TSM her :)?

Kanskje jeg ikke ønsker, eller kanskje ikke stammen lekker så mye som andre stammer på verden 14? Hvem vet.

Uansett, siden du spør så fint, så skal du få et par sannheter om Team Solo Mid.

* LuckyZero har kommet til stammen. Der spiller Hophoolio.
* Stammen har inngått et samarbeid med The Heroes. Begge parter ser på dette som noe midlertidig.
 

DeletedUser

Guest
Kanskje jeg ikke ønsker, eller kanskje ikke stammen lekker så mye som andre stammer på verden 14? Hvem vet.

Uansett, siden du spør så fint, så skal du få et par sannheter om Team Solo Mid.

* LuckyZero har kommet til stammen. Der spiller Hophoolio.
* Stammen har inngått et samarbeid med The Heroes. Begge parter ser på dette som noe midlertidig.

Hvis dette stemmer så må noen invitere meg til stammechatten på skype :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, men en hel dag uten noen sannhet er jo evigheter :O alt vi har nå er masse rykter og halv fakta på fakta børsen, trenger noe sikkert nå ;)
 

DeletedUser

Guest
Konkurranse:

Flere sannheter trengs, og derfor setter jeg i gang en konkurranse. Sannheter sendes til meg på PM, og jeg velger ut en vinner som får sin lagt ut her. Premien er at dette fritar denne spilleren selv og sin stamme fra skumle sannheter i én måned! Vinneren blir selvsagt ikke annonsert med navn eller stamme.

Fristen for å sende inn bidrag er 1. juni. Lykke til!
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tre ny sannhetssøkende spørsmål:
- Hvor mye pp har Melisander brukt?
- Hvilke stammer har IAP/ALLY?
- Hvilket skip synker først? Regatta-TH eller Flaggskipet-MyTH?



Ekstraspørsmål:
Er TH egentlig understammen til MyTH, mtp navnet?
 

DeletedUser

Guest
Kan svare på det første. ;)
Her på kontoen er det brukt 310 pp i alt hvorav 240 ble brukt før jeg hoppet inn på kontoen for ti dager siden ;) Har personlig (som nevnt på ryktebørsen) Ikke brukt et eneste premium poeng på annet en pk og fa ;)

-miss
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kan svare på det første. ;)
Her på kontoen er det brukt 310 pp i alt hvorav 240 ble brukt før jeg hoppet inn på kontoen for ti dager siden ;) Har personlig (som nevnt på ryktebørsen) Ikke brukt et eneste premium poeng på annet en pk og fa ;)

-miss

Du er en helt.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kan svare på det første. ;)
Her på kontoen er det brukt 310 pp i alt hvorav 240 ble brukt før jeg hoppet inn på kontoen for ti dager siden ;) Har personlig (som nevnt på ryktebørsen) Ikke brukt et eneste premium poeng på annet en pk og fa ;)

-miss

Lite troverdig. Vi må ha pic.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp