Baron tar selvmord!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vi få se kem som står igjæn når krigen komme t en slutt, å katti MyTH ønske å ta sin del av bytte. Rægne me Gaaardn ikke klare å hålle fingran unna når Baron bli pressa t d utholdelie.

Hehe, dårlig forsøk på å stille MyTH og Baron opp mot hverandre?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Så d du forsøke å si hær Ken, e at Baron kun erklære krig mot uværdie å lætte motstandera, som dåkker e sikker på å vinne mot.
Krigserklæring mot -T-H- e ute av bilde ettersom dåkker ikke ha sjans til å ta dæm, å fare for att statistikken ska se dårli ut. Me tanke på at dæm ha adla endel bya ta dåkker, som også gjell TSM forsåvidt.
Eller vælge dåkk bare å overse dæm da d e mye lættare.

Hum, -T-H-? Nei, beklager, jeg er nok like likegyldig til den møkkastammen som jeg var i min tid i MyTH early on i spillet. Jeg står fremdeles fast ved de konklusjonene. Akkurat på det punktet så tror jeg faktisk RoEm vil være en bedre motstander, om det blir gjort motstand, that is.

Forresten, hva skjer med at det er du som forteller hva vi i Baron gjør? Skulle jo nesten trodd det var du som satt bak roret i stammen :). Det er nok hverken statestikk eller at vi ikke har mulighet til å knekke -T-H-, men ren latskap. De kunne jo erklært krig mot oss også, men som alle kjenner til, så er -T-H- bare interessert i èn ting. Allianser. Tydelig at RoEm bet på, da. Det er jo funny ^_^.


Vi få se kem som står igjæn når krigen komme t en slutt, å katti MyTH ønske å ta sin del av bytte. Rægne me Gaaardn ikke klare å hålle fingran unna når Baron bli pressa t d utholdelie.

Hvorfor vente når vi kan konkludere med at Baron er best? Hadde dog satt pris på at vi begrensa det til meg. Jeg er jo bare best. Roger er en solid nummer to.

Ellers ønsker jeg alle dere en riktig fin natt videre. Jeg har jobb som må gjøres på V14 *tøfftøfftøff*
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Må si jeg mister litt av respekten her nå kenneth
Var glad for å få mulighet til å ta deg i kamp igjen, men alt jeg ser på forum fra deg er syting de siste 2 dagene...

Håper du viser større verdighet i spillet nå... Selv om jeg har fått et nytt intrykk av at du kun sluttet på forje kontoen fordi det ble for mye press på deg??? Vell på tide å bruke krefter på det som trengs, gjør klar våpnene og prøv å stå imot, jeg spår dere gått forbi av RoEm i løp av 2 uker. Og ukas tips er at ulvene kommer og de er sultne, om dere vet hva som er best for dere så bør dere flykte, for her finnes ingen nåde, men bare den blodrøde morgen;)

Ja jeg kjenner deres allianser også men frykter intet
 

DeletedUser

Guest
Her serveres propaganda på øverste plan! Vi burde egentlig bare gi opp nå. Oppløser stammen.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Har jeg ikke lov til å kjøre på med et par gode ord før dere igjen begynner med oppløs stammen tullet :p

La meg få lov å fyre litt da slik jeg lar dere få lov til å fyre på oss andre.

Ellers kunne jeg like greit sagt:

Vi kan like greit gi opp, for blir bare en kamp med 4 snipinger og readlinger for vær by vi skal tar, for som dere sier hele tiden, her hos dere, MyTh og SUP dere er all erfaringen i verdenen og dere trenger ikke poeng for å vinne over oss andre.

Høres det bedre ut?

Vell selv tror jeg det blir en fin kamp og gleder meg til den, ingen som kjenner utfallet her, men ser frem til litt action etter bare plankekjør så langt i gamet. Men plz la meg få lov til å komme med et par spydige kommentarer da det er med på å sette sitt preg på gamet.
Blir tross alt et par uker med lite søvn nå. Og menst troppene vandrer fra det ukjente til det ukjente så kan det være fint å fyre opp stemningen litt uten å bli kalt blærete for det
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Må si jeg mister litt av respekten her nå kenneth
Var glad for å få mulighet til å ta deg i kamp igjen, men alt jeg ser på forum fra deg er syting de siste 2 dagene...

Igjen? Ingen som har tatt meg i kamp på V14 før, selv om det har blitt gjort gode forsøk. Jeg syter ikke, det er hva du og din leder, fyllemannen, gjør.

Håper du viser større verdighet i spillet nå... Selv om jeg har fått et nytt intrykk av at du kun sluttet på forje kontoen fordi det ble for mye press på deg??? Vell på tide å bruke krefter på det som trengs, gjør klar våpnene og prøv å stå imot, jeg spår dere gått forbi av RoEm i løp av 2 uker. Og ukas tips er at ulvene kommer og de er sultne, om dere vet hva som er best for dere så bør dere flykte, for her finnes ingen nåde, men bare den blodrøde morgen;)

Det var ikke noe press på meg i det hele tatt. Jeg sluttet simpelthen fordi jeg ikke hadde tid til en så krevendes rolle. Både leder og en som skulle holde seg på topp 5 (noe jeg også gjorde store deler av tiden jeg spilte). Jeg starta opp en ny konto i bakfylla, og koser meg der med en mye lavere aktivitetsskala. På den tiden jeg var på GK, så fikk jeg jo rimmet både Nicehunter og Olvedn, samt tatt ut hovedbyen til Cod-Waw og en liten slant av de få troppene til Loki. Jeg skulle egentlig ha forlatt kontoen dagen før, men siden jeg ville ødelegge for èn siste spiller, så holdt jeg det gående til både byen og troppene var knust (CoD-WaW og Loki).

Stå i mot hva, da? Om det befinner seg ulv på V14 så er jo det helt OK, den er jo redd mennesker uansett ;-).


Ja jeg kjenner deres allianser også men frykter intet

Det er bra. Godt at du har naiviteten i behold.

Benny skrev:
Har jeg ikke lov til å kjøre på med et par gode ord før dere igjen begynner med oppløs stammen tullet :p
Jeg har hørt mye rart i denne tråden, men akkurat den der topper kaken. Skivebom :).

Dere får ha lykke til uansett. Dere har ikke imponert meg på forumet med "vi vet alt" argumentene deres. Jeg håper at dere har litt bedre standard IG enn hva dere har her.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Vi kan like greit gi opp, for blir bare en kamp med 4 snipinger og readlinger for vær by vi skal tar, for som dere sier hele tiden, her hos dere, MyTh og SUP dere er all erfaringen i verdenen og dere trenger ikke poeng for å vinne over oss andre

Hva sku vi i SUP, blandes opp i dette for?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hva sku vi i SUP, blandes opp i dette for?

Regner jo med at dere er alliert med Baron også når dere er alliert med MyTh?

Stakkaren Benja har jo blitt stormannsgal

Kjære lille pappagutt :)

Vet jo selvsagt dette er din vanlige måte å uttrykke deg på, hvor du tror du er morsom:

Her serveres propaganda på øverste plan! Vi burde egentlig bare gi opp nå. Oppløser stammen.

Derfor jeg svarer med samme ironi tilbake, men da jeg ikke ser annet en håpløse forsøk på å fyre meg opp til å gjøre noe overilt så tror jeg disse smålige kommentarene bli svart men lar det være med det.

-----------

Tror muligens jeg har overvurdert dere litt,
da jeg trodde dere var gamle veteraner, eller i hvertfall en av dere, men kan avsløre at sitatet:

ulvene kommer og de er sultne, om dere vet hva som er best for dere så bør dere flykte, for her finnes ingen nåde, men bare den blodrøde morgen

Er noe som stammer fra et godt kjent kamvers, for en del av de virkelig gamle gutta fra wolf rennegases på starten av v1
Og ulven vil altid bli i mitt hjerte for jeg kjemper som en, gal og tilsynelatende kaotisk, men med strupen i sikte.
Og som de sier i Kung fu panda, når du sloss med en ulv så sloss du med en flokk ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Regner jo med at dere er alliert med Baron også når dere er alliert med MyTh?

Det er forskjell på en Iap og allianse mellom to stammer, da tenker jeg på både Baron/MyTH og SUP. For hva jeg vet så er det dårlig med SUP-allianse.


Kjære lille pappagutt :)

Vet jo selvsagt dette er din vanlige måte å uttrykke deg på, hvor du tror du er morsom:



Derfor jeg svarer med samme ironi tilbake, men da jeg ikke ser annet en håpløse forsøk på å fyre meg opp til å gjøre noe overilt så tror jeg disse smålige kommentarene bli svart men lar det være med det.

-----------

Tror muligens jeg har overvurdert dere litt,
da jeg trodde dere var gamle veteraner, eller i hvertfall en av dere, men kan avsløre at sitatet:

Veteranene i stammen må vel være meg og trhorten (nod). Første verden kontoen min var registrert på, var jo W3.net, uten at jeg husker så mye av det.

Er noe som stammer fra et godt kjent kamvers, for en del av de virkelig gamle gutta fra wolf rennegases på starten av v1
Og ulven vil altid bli i mitt hjerte for jeg kjemper som en, gal og tilsynelatende kaotisk, men med strupen i sikte.
Og som de sier i Kung fu panda, når du sloss med en ulv så sloss du med en flokk ;)

Bare sånn for morro skyld - du vet at det var jeg og Bigstorm som organiserte den første Renegadestammen på V1? Det er ikke akkurat noe jeg skryter av, men jeg kan jo gi deg litt info rundt det, da det sikkert er veldig interessant.

På V1 så var jeg et medlem av RiderZ. RiderZ var i krig mot både Core og Merc. På grunn av en relativt full trønder, så fikk POKE ME(Corespiller) mystisk tilgang til stammen og hertugprivlegiet, der han sparka ut alle lederene, fiksa forumene, profilen og det som værre var.. Så overførte han hertugprivilegiet til en som var bannet før han forlot stammen, og forsvant tilbake til Core. Fra der så opprettet jeg og en zøt moderator, som het Linnie, en stamme som het (R). Det gikk ganske dårlig fordi jeg ble clearet, restarta og havna flere mil borte fra stammen. Fra der så kom jeg i samtaler med en kar som het Bigstorm. Vi drøftet litt mulighetene vi hadde for å rette opp skuten, der vi ble enige om og lage en ny stamme. Navnet skulle være en kopi fra stammen min på W9 - nemlig den første Renegade-stammen på .no. Nå er det jo ganske ironisk, for også på W9.net spilte Hamsun, han som opprettet IB på V1.no.. Der var stammene allierte mot en felles fiende.

Så joda, jeg er nok litt mer kaldbloda Renegadespiller enn de fleste her. Men nok om det - tilbake til V14!

Forresten - om folk ikke benytter argumenter for å underbygge påstandene sine, så må det vel gå greit med litt ironi og sarkasme ;-). Er jo IG det blir avgjort, ikke på forumet.
 

DeletedUser

Guest
Respekt :)

Kan nevne uten å si navn at jeg ble da ganske tidlig rekrutert i den familien, og var med fra starten til stammen tok over rank en, før jeg gav bort kontoen der borte. Eneste jeg ikke likte var alle understammen. Ble rett og slett litt mye. Men det var starten på at jeg kom til å forelske meg i et spill med navn tribalwars, hvor alt var nytt og slik jeg så det varble mange av dagens metoder å spille på oppdaget i den tiden gjennom heftige diskusjoner på forum og heftige utprøvninger ute i kamp.

Må si respekten er tilbake for deg for fullt igjen :) Pluss litt til.
Så da gleder jeg meg enda litt mer til å se hva som skjer nå IG :)

Kloke ord du bruker Benja. Vil ikke si det er værende plass å ha respekt av deg? Siden du klarer å bytte mening innen 24 timer. Just sayin (facepalm)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Hehe så trenger jeg heller ingen respekt :)

Men respekten jeg gir, er respekt jeg aldri har mistet,
bare viste ikke at kennet(regner med det var deg Ken?) var den sinte angreps baronen fra wolf rennegades.
En utrolig morro fyr å spille med, sammen med en flott gjeng der borte.
På spillet her så lar vi troppene stå for snakkingen og jeg forventer å få litt drittkasting
så bare å fyre løs, men man må forvente at jeg svarer.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hehe så trenger jeg heller ingen respekt :)

Men respekten jeg gir, er respekt jeg aldri har mistet,
bare viste ikke at kennet(regner med det var deg Ken?) var den sinte angreps baronen fra wolf rennegades.
En utrolig morro fyr å spille med, sammen med en flott gjeng der borte.
På spillet her så lar vi troppene stå for snakkingen og jeg forventer å få litt drittkasting
så bare å fyre løs, men man må forvente at jeg svarer.

Jeg heter Kenneth, og tiden min i Renegades var veldig kort etter vi hadde samla sammen de resterende medlemmene som var verdt å ta vare på. Senere så var jeg i en ministamme sammen med en kamerat før vi ble med i IB.

polarbear skrev:
Fy fader for en tråd full av tullprat. Om dere skal bevise noe får dere starte å adle, og ikke henge her inne og late som om hver og en av dere er selveste respekten selv.

Calm your tits! Synes det er viktig at de som ikke snakker sant blir retta på. Dont you agree? =)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Tja satser på du ikke viser til meg når du sier løgn da, jeg ikke farer med slikt.
Mitt inntrykk blir sagt og delt, men at du var med wolf rennegades gjør opp for det dårlige inntrykk du har gitt siste dagene.

Men det betyr ikke at dere ikke vil bli knust i den kommende perioden :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Digger posten, kan bli interessant å se hva fyllesamen kjører på med denne gangen, 2 adels eller 4 så kjører han på ;-)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp