Baron tar selvmord!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Ikke så mye å tilføye egentlig annet enn at en tråd som dette, med det Fyllesamen har lagt ut ofte blir fylt med sånt snakk. Baron har da all mulig rett til å svare for seg og ta igjen litt.

Regner med at du Benja også mener at Fyllesamen ógså oppfører seg som en unge på forum. Fint å få det på plass :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Selvsagt er det lov å fyre på hveandre og jeg kjører på selv, liker bare at det er noe i fyringen.
Å si at jeg farer med løgn er i mine øyner feil.
Nærmeste løgn jeg har faret med er teorien om at Baron, MyTh og SUP er allierte/IAP.
Men ser flere reagerer på at SUP er med i det samholdet, så ikke helt sikker der.

At fyllesamen starter denne tråden synes jeg er morsomt.
Skal være litt aktion på forum, og på tide man får inn litt meninger,
gjerne noen som ikke kun går på de samme personene som er diskutert tidligere.

Selv hadde jeg blitt veldig glad for en stor krig på verdenen, og synes vell det hadde vært på tide.
Men det får bli opp til ledelsen, og foreløpig så virker det ikke som det er noen stor interesse for krig,
muligens siden vi fremdeles har tilstrekkelig med enklere mål å adle enda ei stund til.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Selvsagt er det lov å fyre på hveandre og jeg kjører på selv, liker bare at det er noe i fyringen.
Å si at jeg farer med løgn er i mine øyner feil.
Nærmeste løgn jeg har faret med er teorien om at Baron, MyTh og SUP er allierte/IAP.
Men ser flere reagerer på at SUP er med i det samholdet, så ikke helt sikker der.

Kan du slutte med "farer med løgn er i mine øyner feil"? Du har jo sagt det i hvert innlegg uten at jeg har sett at noen har kommentert om du bedriver det eller ikke. Eneste jeg synes er rein løgn fra dere i RoEm er når dere tror dere vet hva vi i Baron gjør, eller har av pakter. Det fremstiller dere som riktig tilbakestående og desperate muldvarper.

At fyllesamen starter denne tråden synes jeg er morsomt.
Skal være litt aktion på forum, og på tide man får inn litt meninger,
gjerne noen som ikke kun går på de samme personene som er diskutert tidligere.

Jau, fint initiativ, selv om 90% av det som ble skrevet bare er vrøvl.

Selv hadde jeg blitt veldig glad for en stor krig på verdenen, og synes vell det hadde vært på tide.
Men det får bli opp til ledelsen, og foreløpig så virker det ikke som det er noen stor interesse for krig,
muligens siden vi fremdeles har tilstrekkelig med enklere mål å adle enda ei stund til.

=). Hos oss går det mer på hva medlemmene ønsker, og ikke hva kaksene på toppen vil. Mye bedre sånn.

Selv tror jeg RoEm vil slite litt mot MyTH. Samen er jo så og si lammet nå =).
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Vel denne krigen har da RoEm lagt opp til og ikke Baron, så det er de som graver sin egen grav :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg kom også over en film av Fyllesamen. Vi ser her at han er en helt kontrollert person som enhvert medlem vil ha som leder (y)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Tror vi alle kan konludere at begge stammer gleder seg til krigen og ønsker å vinne. Lykke til begge sider og måtte de beste vinne ;)

Denne tråden er forsåvidt mellom RoEm og Baron, ikke fokusert mot -TH- og deres medlemmers ønsker bongo :p
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Det du sendte ville dødd med mur i 0 også, så jeg vet ikke helt om jeg går med på den.

Hadd d vært mur i 0 ville d ha endt me at æ satt me byen til nu. D ville ha gått sjøl hvis murn hadd gått opp i normalt tæmpo.
Hær ha æ tilsatt lykke, flagg og palavåpen ut fra kossn d angrepe va, kun mur som e på 0 for å vis at d spilt en stor rolle at murn ble boosta opp. For så mye def ha dåkk ikke.


Angriper
Enheter: 1 0 4410 87 2747 0 0 0 1 0
Tap: 1 0 3624 87 2258 0 0 0 1 0

Forsvarer
Enheter: 10981 845 183 626 127 1155 59 0 1 0
Tap: 10981 845 183 626 127 1155 59 0 1 0

Gøy å se deg og gå på litt smell, denne gangen var det faktisk folk på kontoen, så det var du som mista nukes denne ganga ;-)

Aldri vorre redd for å mist nukes, så d tar æ ikke me større fortvilelse. Forrie gang va d dåkk som gikk på nån smella, og huske at sjøl dåkker utelot rambokka i nuke før adels. Hvis vi sku bynt å tæll opp kem som ha mista flæst nukes mot hveranner, kossn vill d ha sett ut da?


Å katti trængt man unnskyldninge for å sku erklære krig? "Skylle" på oss for å måtte inngå en krig e jo latterli. Å ka i alle daga ska d ha å si at dåkker ha vært sotte opp som fienda hos oss siden dag 7, ha nåkka å si for om vi ønske å erklære krig. Dåkker veit ikke d minste om kossn æ ha valgt å lede å kjøre den stammen hær, me "uerfarne" tilfeldi rekrutterte spillera. Taktikken ha tydelivis funka optimalt. Hær e d ikke snakk om å gjør som all andre "premades". Hær e 22 totalt ukjente spillera kommet sammen for å utgjøre en forskjell.

@Jazcan, grunn t at du ble tatt me på bilde va av den grunn at du sto på profiln t Baron og at æ e hemmli fan av dæ ;)
Gutta som dæ å han Vetle sættes pris på, som kan delta i sånn hær "diskusjona?" utn å mått kom me drittslæng. Ikke læng sia nån klaga på at d va for lite ordentli PnP på fora, vell hær gjør æ ett inderli forsøk på å få til nåkka.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå har det seg slik at jeg har et forumnavn å leve opp til og må dermed ty til tw-taktikker for de mer privilegerte (Ref: Rik far, mange penger, stort forbruk). Muren ønsket å komme til nivå 20, og det slo meg at det kunne være en god investering. Investeringen skuffet ikke, den ga jo virkelig stor avkastning! At du ikke tok høyde for at muren kunne gå høyere opp er heldigvis ikke mitt problem, men når sant skal sies så satte jeg pris på at du ikke gjorde det.
Money-Shower.jpg


Var også hyggelig at du sendte dine 2 adler et sekund etter nukesene uten noe særlig med tropper. Hadde nukesene gått igjennom, ville adelsmennene dine dødd uansett pga sekundsgapet. Det tok du heller ikke høyde for, hø? Når det gjelder mine nukes så har jeg vanskelig for å se hvor jeg ikke sendte med rambukker, men det får så være. De døde uansett, måtte de hvile i fred.
rip-3598.gif



Stammetaktikken din er veldig unik *kremt*, *kremt*, *kremt*, *kremt*, *kremt*, *kremt*, *kremt*. Du er egentlig på veldig mange måter en RUAB i samekofte (bortsett fra at han bruker veldig mye pp på halvering av mur, du vurderer det ikke som mulig en gang). RoEm er i og for seg et bra tiltak, men jeg syns litt synd på alle RoEmspillerne utenom deg og lambnut som funker som deffshields for dere. Har nemlig fått høre fra et tidligere RoEm-medlem at dere har anmodet alle medlemmene deres utenom dere å lage deffbyer, avkreft gjerne dette. Av det jeg har sett fra stammen tror jeg ikke dette er fjernt fra sannheten iallfall. Dette er jo også med på å gjøre det ekstra surt at du mistet de 2 nukesene dine. Dere har jo nesten ikke noe mer å angripe med, med unntak av det halvstore nuket til lambnut. Og selvsagt, er vi oppført som fiender så ser vi helt klart det som en invitasjon til å starte krig.
454b2a51a513106c0dfd3a1869319787.png


Vi er forresten ikke en premade vi heller, fått inn nye medlemmer stadig ved hjelp av god rekruttering.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Joda god post.....men Samen, har du ikke gabt over mer enn du ka svelge?
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Viss folk tru at æ ha tatt inn spillera for så å få dæm t kun å produsere def, så Æ ska ha nåkka å støtte på, så ha dæm latteri feil.
D ska sies at æ ha oppfordra folk til å kjør deffansivt og fokuser på troppa. Koffer, e rætt å slætt av den grunn at når vi e så litn i forhold våre nabo stamma som Baron og -T-H- treng man litt extra def. Å viss nu tru at d e kun lambnut å æ som ha nåkka off, ja da burd dåkker få sendt ut nån speidera.

Hadd de folkan som ble adla tatt inn 10% av d æ hadd sagt, vill dæm fremdeles ha hatt byan sine. Men nu e d en gang sånn at d e den aktive å satsanes kjerna som bli ståanes tilslutt, å d se ut t at d ha vist sæ kem d e. At d virk som at folk endeli ha sjønt konsepte me stamma ser æ på som en seier i sæ sjøl, da mange ikke trudd d va muli å stole på stamme vænnan sine. Æ basere RoEm på at alle hjelpe alle å stammen funger som en enhet. Aktivitet å den stærke viljen t å samarbeid e d som definere RoEm, å så fort samarbeid forsvinn, forsvinn åssa RoEm.

Gert, æ føl på ingen måte at æ ha gapt over meir enn ka dåkker fleste andre kan svælle. Baron e overkommeli å d at vi faktisk ha nån som e på vår sie, eller e d ikke lov?, gjør at sjansan vårres for å komme ut av den krigen hær e like stor som Baron sine. Viss nu Baron klar å knus oss, vil d ikke vær store overraskelsn for folk de fleste, som bety at vi ha alt å vinne på d hær! RoEm sku bli huska når den hær verden e kommen t en slutt, å vi e på go vei!
 

DeletedUser

Guest
Er i et lite dilemma her. Jeg liker samen, men har litt lyst til å adle ham også. Jaja, han kan takke innstillingene for at jeg ikke adler ham :D
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Ha du ikk hørt d da Tvutt, E ikke muli å adle Samen :O viss du e heldi, så enne d bar me at du miste all troppan og byen :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Samen, jeg verdsetter å like dine resonemanger Og ja, er lov å ha gode venner på sin side. Men har du valgt rett side, jeg bare spør jeg.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
D e nåkka man ikke veit før verden avsluttes. Føle per i dag at vårres opplegg e d rette å angre ikke på nån avgjørelsa som e tatt.
For å svar dæ på om vi e på riktig sie. Vi ha kun valgt en sie, å d e RoEm sin sie.

Ønske å krig å ha d gøy, offansivt som deffansivt, å da vi e så litn i forhold til all andre, e d greit å start me d svakaste ledde i vårres område, Baron.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp