Baron tar selvmord!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Kenneth is on fire :twisted: Just got to love it! Skulle gjerne slengt meg med sammen med deg, kennyboy, men dessverre er jeg ikke så oppdatert på hva som skjer her. Herlig propaganda-post!

Uansett, dette drar du i land, buddy;)
 

DeletedUser

Guest
Ble for mange dyreskildringer i denne tråden :p

Mange snakker om respekt. Jeg liker heller i et spill som dette, å kalle det inntrykk.
Respekt og hat er 2 ord som mister mye av sin mening på forum som dette.

Uansett, dem som har bevist over lenger tid må vel ha lov til å være litt større i kjeften(evt fingrene) enn dem som er ferske, uten at 'respekten' skal forsvinne av den grunn?
Jeg hadde bedre inntrykk av deg før denne tråden, benja. Respekten er ca den samme, ganske nøytral, ikke at det er noe negativt ment :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Som sagt så bryr jeg meg ikke så mye om hva folk tenker om meg.
Men løgner har jeg ikke tenk å bli kalt:

Skal for en gangs skyld avsløre et gammelt nick da det egentlig ikke har noen betydning siden det bare ble brukt en liten stund,
og var vell egentlig bare tw sin entre inn i livet mitt.

Bongo

Resten lar jeg få gå sin sak men at Baron tar ut fyllesamen har jeg lite tro på.
Så skal jeg heller komme tilbake med kommentarer på krigen ved senere tidspunkt
 
Sist redigert:

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Fyllesamen, hvor kom jeg inn i bildet der?

og Benja81/Bongosteen du kjenner våre allierte? Da kjenner du flere enn det jeg gjør x)

uavhengig om hvem som er verdige til krig eller ikke.. Om en stamme føler seg klar nok til krig så kjører dem angrep, det er kun i senere år man faktisk kan "Kunngjøre" til den andre stammen at man er i krig (forutenom forumposter som forholdsvis er dødt på .no forumet). Både RoEm og Baron har angrepet hverandre i flere uker (før min tid og sikkert) og selvfølgelig burde det forventes litt (regel korrekt) dritt slenging osv..

Så om RoEm ønsket krigen, kunne dem ha kunngjort det, som fleste medlemmer innad i RoEm allerede trodde stammene var (etter hva jeg har hørt), men tydeligvis begge sider har glemt denne nye egenskapen.. Og om store -TH- ønsker krig med hvem som helst så kan dem jo selvfølgelig gi ut en erklæring.

 

DeletedUser

Guest
Vi valgte å komme med erklæringen her etter å ha fått beskjed fra div. RoEmspillere at vi var oppført som fiender. Syns det var litt kjedelig at de skulle gjøre det i det skjulte, så vi erklærte krigen. Det var hyggelig å se at Fyllesamen gjorde det offentlig da, artig type. Satte pris på bildet du postet også, vær klar over det.

Tror muligens jeg har overvurdert dere litt,
da jeg trodde dere var gamle veteraner, eller i hvertfall en av dere

Kan bekrefte at vi ikke er gamle (stort sett unge voksne og ungdom her), men vel 50% av stammens medlemmer har spilt tw i over 5 år, så i .no sammenheng er vi vel kanskje det man kan kalle veteraner. Valgte også og ikke svare deg seriøst, da jeg slet med å ta noe av det du skrev seriøst. Håper også du har fler spennende kontoer og vise til tidligere. Du må da ha noen brukbare kontoer på cven, eller er du et ppfenomen?
 

DeletedUser

Guest
Vetlandia, byen der øks blir drept og alle failer

c04e6bc4fd8b74ef0eed78b16c336afa.png


7bec86a0fef13e4400d1c43d23a7707d.png


Dette var gøy. Deilig at ikke bare jeg mister nukes fordi jeg liker å sove.
 

DeletedUser

Guest
Ja, hadde det ikke vært for denne tråden så hadde det vært helt dødt her også :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
W r u, rams?

Ny trend som RoEm vil innføre. Nuking uten rams er kult. Har du med rams... Nei, da er du bare ukul, tilbakestående og meget uspiselig. Si meg, du benytter ikke rams i nukene dine, Robert? Du vet at rams er den beste forsvarsenheten?

Som sagt så bryr jeg meg ikke så mye om hva folk tenker om meg.

Kanskje du bør sjekke opp litt mer rundt hvem du snakker tullball til neste gang, mister. Det skader aldri :)
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Viss d behøves å times inn extra attacks og d ikke e ti for å vente på gangtia t rams så e d bare å droppe d. Den hær gangen va Nimble gutta heldi me at pappa betale for å få murn opp, næste gang ikke fult så hældi.
 

DeletedUser

Guest
Det du sendte ville dødd med mur i 0 også, så jeg vet ikke helt om jeg går med på den.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Ny trend som RoEm vil innføre. Nuking uten rams er kult. Har du med rams... Nei, da er du bare ukul, tilbakestående og meget uspiselig. Si meg, du benytter ikke rams i nukene dine, Robert? Du vet at rams er den beste forsvarsenheten?



Kanskje du bør sjekke opp litt mer rundt hvem du snakker tullball til neste gang, mister. Det skader aldri :)

Jaja du kan virkelig jobben med å irritere i hvertfall
Jeg har da ikke snakket tull i det hele tatt, at du oppfører deg som en unge gjør at du mister kreds like fort som jeg forsøker å tvinge skallen positivt innstilt til deg igjen. Bare fordi jeg gir deg litt kredd for at du var med i start stammen min på tw, betyr ikke at jeg ikke synes du oppfører deg som en tulling på forum. ( Og i og med "respekten" en del har til deg, så regner jeg med dette blir rødt i morra:p)

Forhistorien din har ikke en dritt å si når du møter meg i kamp, du har skillsa ja, men det finnes flere som har dem.
Men aktivtetsnivået ditt er lavt så regner med du vil falle hard om ikke du får en liten gnist av å krangle litt på forum. Selv håper jeg å gi deg den lille gnisten. For er ikke morro å adle noen som ikke forsøker å gi motstand.

Takket være Fyllesamen ser jeg en gyllen mulighet til at jeg kan sammarbeide med han og stammen hans. Hvor målet vil bli å sende dere ut av kontinentet, selv om det vet jeg vil bli svært vanskelig. Men at du sutrer over at jeg bruker gamle kampvers slike som vi pleide å lage under den ene krigen i TWR og kaller det tull, ignorer jeg. For om jeg har gjordt det litt bedre og morsommere enn det var, så var faktisk tiden som TWR mye bedre enn da de delte seg i flere rennegades familier. Derav ulven i meg, og den ulven vil dere møte på slagmarken i nær fremtid. Kall det tullball eller ikke, jeg fjerner innlegget hvor jeg gav deg et midlertidig innfall av respekt. Da det tydeligvis var ufortjent, og handlet nok mer om det at jeg likte den stammen. Så får vi se om du og dere kan vise litt motstand.
 

DeletedUser

Guest
Har falt helt ut her nå jeg, skjønner ikke lenger hva folka her preiker om :) hehe
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Gøy å se deg og gå på litt smell, denne gangen var det faktisk folk på kontoen, så det var du som mista nukes denne ganga ;-)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Forhistorien din har ikke en dritt å si når du møter meg i kamp, du har skillsa ja, men det finnes flere som har dem.Men aktivtetsnivået ditt er lavt så regner med du vil falle hard om ikke du får en liten gnist av å krangle litt på forum.

Jeg er bare nødt til å quote denne. Først og fremst fordi du snakker om ting du ikke har noe forståelse og for det andre at jeg skriver dette kl.03.39 og trenger noe å gjøre, samt å ha det litt morsomt!

Så over til poenget mitt; Det du prøver å si er at det spiller ingen rolle om du har spilt tw i 5 år eller 1 dag? Jeg vet ikke hvem du prøver å skremme med det utspillet her. Din mangel på forståelse eller det faktum at Kenneth skal le til han faller død om i morgen da han leser det?

Å fjerne innlegg som ga Kenneth et snev av respekt synes jeg er noe... ehm, vel, rart. Kanskje. I 3 år har jeg og Kenneth drevet å hugget løs på hverandre på v1-forumet, og min respekt for Kenneth er fortsatt like stor i dag (kanskje enda større) enn den var da jeg/vi startet dette spillet. At du dømmer spillere over noen få propaganda-innlegg på bakgrunn av at dere er fiender IG, sier nok mer om deg enn noen andre. Hva hadde du egentlig forventet av to fiender som kjemper om seieren IG? (jada, jeg vet det er litt tidlig å spå)

Du skal ha for at du står opp for deg selv og stammen din, men prøv å vær litt rasjonell å se ting slik de er og ikke slik du vil de skal være. Det virker på meg som om du prøver å skremme Kenneth på bakgrunn av IG-kontoens størrelse, noe jeg ikke synes så veldig om. Gi Kenneth halvparten av din størrelse og han kommer til å sende deg og kontoen rett til "Casual-verden" uten at du rekker å vurdere i hvilken by du skal sende deffen din til.

Nå har jo Kenneth også sagt at han ikke tar dette spillet seriøst, derfor han sluttet på Guttakrutt slik jeg forstod det, så kanskje du burde ta hintet om at Kenneth ikke helt bryr seg så veldig mye om han mot et mirakel skulle bli adlet av deg.

Du får kose deg med v14, benja, og den glohete lommeboken du har tatt opp og ned av lomma for å betale alle de tilleggsfunksjonene som gjør at du topper verdenen. Min erfaring som baserer seg på 5 år (vi var jo inne på tema om erfaring?) tilsier at slike spillere forsvinner med en gang verdenen tilspisser seg. Enjoy!


Over til noe annet:
Glad i deg også, Robert<3
 
Sist redigert:

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ny trend som RoEm vil innføre. Nuking uten rams er kult. Har du med rams... Nei, da er du bare ukul, tilbakestående og meget uspiselig. Si meg, du benytter ikke rams i nukene dine, Robert? Du vet at rams er den beste forsvarsenheten?

Faktisk meget sant, ram suger i angrep. Med bare to mer angrepstyrke enn speiderne er ikke ram noe særlig å ta vare på, og nå går vi utifra at speiderne har 0 i angrepstyrke. RoEm har endelig forstått det, og innført noe jeg tror de vil tjene på i lengden! Kvitt deg med de dårlige enhetene med en gang, og gi mer power til nuket!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Kan bekrefte at vi ikke er gamle (stort sett unge voksne og ungdom her), men vel 50% av stammens medlemmer har spilt tw i over 5 år, så i .no sammenheng er vi vel kanskje det man kan kalle veteraner.

Er så klart det jeg mener med gamle veteraner, siden tw.no ikke er så mye eldre enn 5 år.
Reell alder har vell lite å si
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jaja du kan virkelig jobben med å irritere i hvertfall
Jeg har da ikke snakket tull i det hele tatt, at du oppfører deg som en unge gjør at du mister kreds like fort som jeg forsøker å tvinge skallen positivt innstilt til deg igjen. Bare fordi jeg gir deg litt kredd for at du var med i start stammen min på tw, betyr ikke at jeg ikke synes du oppfører deg som en tulling på forum. ( Og i og med "respekten" en del har til deg, så regner jeg med dette blir rødt i morra:p)

Jeg snakker da ikke tull? Jeg bare poengterer hvor amatørmessig angrepene til fyllesamen er. Angripe uten rambukker er da helt banalt og...noob'ish. En gang noob, alltid noob. Dere opprettet tråden, som var en ren invitasjon til drittkasting, spesielt da det ble lagt frem et nuke som ble drept i forsvar.. Hvorfor kan vi ikke ha samme muligheten til å refse dere for elendig nukeoppsett? La oss konkludere med at det er du, i dette tilfellet, som er tullingen. Hvem du gir din respekt til bryr meg ikke så mye, men ut fra postene dine så har du driti deg ganske mye ut =).

Forhistorien din har ikke en dritt å si når du møter meg i kamp, du har skillsa ja, men det finnes flere som har dem.
Men aktivtetsnivået ditt er lavt så regner med du vil falle hard om ikke du får en liten gnist av å krangle litt på forum. Selv håper jeg å gi deg den lille gnisten. For er ikke morro å adle noen som ikke forsøker å gi motstand.

Nei, det har den ikke, og det har jeg heller ikke sagt noe om. Det var jo du som drog inn det med veteranspillere? Så hvorfor angripe med noe jeg ikke har kommentert mot? Aktiviteten min er nok langt over de fleste som spiller V14 for øyeblikket. Er ikke alle som spiller solo som er våken både natt og dag. Jeg faller nok ikke. Ingen som utgjør en stor nok trussel uansett, nivået på .no er generelt ganske lavt. Ut fra hva jeg har sett, bidrar du ikke med noe positivt

Takket være Fyllesamen ser jeg en gyllen mulighet til at jeg kan sammarbeide med han og stammen hans. Hvor målet vil bli å sende dere ut av kontinentet, selv om det vet jeg vil bli svært vanskelig. Men at du sutrer over at jeg bruker gamle kampvers slike som vi pleide å lage under den ene krigen i TWR og kaller det tull, ignorer jeg. For om jeg har gjordt det litt bedre og morsommere enn det var, så var faktisk tiden som TWR mye bedre enn da de delte seg i flere rennegades familier. Derav ulven i meg, og den ulven vil dere møte på slagmarken i nær fremtid. Kall det tullball eller ikke, jeg fjerner innlegget hvor jeg gav deg et midlertidig innfall av respekt. Da det tydeligvis var ufortjent, og handlet nok mer om det at jeg likte den stammen. Så får vi se om du og dere kan vise litt motstand.

Ser vi en offentlig krigserklæring fra -T-H- her? Tøft av et vanlig medlem å komme med det.. Tydelig at de trenger litt hjelp for og få det frem, krig er jo noe dere gutta i -T-H- ikke er så vandt med. Jeg sutrer ikke over kampversene dine. Du kan synge så mye du vil. Ville bare gjøre deg klar over at det verset du synger på er noe av verket jeg satte i gang på V1 =). Jeg gleder meg til slagmarken. Selv om jeg er veldig liten enda, så skal jeg nok gi deg pryl ;-).

Jeg vet ikke helt hvorfor du angriper meg, Benja (med ord). Du er mer enn flere titals ganger større enn meg både i poeng og mtp antall byer, men alikevel virker du veldig redd. Er sjefsrenegaderen fra V1 virkelig så skummel? ;)

Takk Scarremann. Ja, jeg fikk meg en riktig god latter i natt, spesielt da jeg såg at noen innlegg var fjernet/redigert. Så "fjernt" ^_^. Tar også forbehold i skrivefeil, da det ble skrevet fra mobil..

Enig med @Johnny Knoxville, RoEm har virkelig skjønt det nå.
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp