FaktaBørsen

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nå kan jeg komme med fakta om min blodstacka konto. Selv om jeg nok ga dere for mange ledetråder i diskusjonen rundt mitt deff. Nå har jo JPTG kastet inn håndkle, og jeg setter kontoen på slett når alt er "ryddet opp". Derfor behøver jeg ikke holde på fakta lenger.

Da paalodin så uhemmet påsto jeg ikke kunne spille, fordi det ikke krever skills å sitte på en blodstacka konto, da må jeg si jeg kjente blodet koke. Derfor skal dere også få eksakt antall byer som ble støttet av stammen. Resten sto jeg selv for. Jeg har kjempet mot IBB, FLR og BuRn. Jeg har stått i kamp, og aldri vært redd for nærkamp. Jeg kan min deff, og jeg kan også min off. Dette året har motivasjonen opp og ned som en jojo, men for det meste vært på bunn-nivå pga trøbbel med aktivitet i stammen. Derfor har jeg heller ikke vært så offensiv av meg som jeg kan når jeg er motivert.

..men.. her kommer kalde fakta. I tillegg får dere huske at jeg har front over hele linja. Antagelig den med mest front av v1`s spillere.

K15 - 24 byer med støtte fra stammen av totalt 640 byer i det kontinentet.
K34 - 53 byer med støtte fra stammen av totalt 462 byer
K33 - 46 byer med støtte fra stammen av totalt 758 byer
K43 - 5 byer med støtte fra stammen av totalt 32 byer.
K44 - 2 byer med støtte fra stammen av totalt 10 byer
K16 - 44 byer med støtte fra stammen av totalt 112 byer
K24 - 4 byer med støtte fra stammen av totalt 46 byer
K25 - 34 byer med støtte fra stammen av totalt 264 byer
K26 - 107 byer med støtte fra stammen av totalt 380 byer

Kan vel også benytte anledningen til å takke dere alle for en flott tid. Mer sier jeg ikke, fordi jeg ikke orker.. Det er faktisk tøft å skulle avslutte etter så mange år på samme verden.....
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Beviser jo hva du har nå, men ikke hva du hadde for 3-4 måneder siden.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det at du påstår sånt, er i realiteten bare et bevis for at du ikke har vært der. Jeg har aldri vært blodstacka. Du får lese oversikten på kontinentene.. og da du muligens var innom, så hadde jeg støtten stående anerledes enn i dag. Da brukte jeg egen støtte fra k33, k15, k14, k24, 25, 34 i de kontinenter som ble angrepet..du eier ikke snøring på hva som er hva.. De ble også flyttet rundt

For å være helt ærlig, så er jeg dritt lei av alle beskyldninger. Tross alt meg som kjenner kontoen best, og vet hvordan jeg brukte egen støtte.. At du Roger skal ha vært innpå min konto og sett mine byer merket som støttet, betyr ikke at den var støttet av stammen.. *oppgitt*

En annen ting jeg lurer på.. for å få tilgang til min konto via Gangsta Twitch, så må du ha logget på med pw. For kontovakter får ikke tilgang til andres kv.
 
Sist redigert:

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Det at du påstår sånt, er i realiteten bare et bevis for at du ikke har vært der. Jeg har aldri vært blodstacka. Du får lese oversikten på kontinentene.. og da du muligens var innom, så hadde jeg støtten stående anerledes enn i dag. Da brukte jeg egen støtte fra k33, k15, k24 i de kontinenter som ble angrepet..du eier ikke snøring på hva som er hva..

Gå imellom byene dine så vil du finne byer hvor det er 1 bokstav i merknad inne på selve byenåpne opp alle byene i fane å det vil stave rogervarher
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Det at du påstår sånt, er i realiteten bare et bevis for at du ikke har vært der. Jeg har aldri vært blodstacka. Du får lese oversikten på kontinentene.. og da du muligens var innom, så hadde jeg støtten stående anerledes enn i dag. Da brukte jeg egen støtte fra k33, k15, k14, k24, 25, 34 i de kontinenter som ble angrepet..du eier ikke snøring på hva som er hva.. De ble også flyttet rundt

For å være helt ærlig, så er jeg dritt lei av alle beskyldninger. Tross alt meg som kjenner kontoen best, og vet hvordan jeg brukte egen støtte.. At du Roger skal ha vært innpå min konto og sett mine byer merket som støttet, betyr ikke at den var støttet av stammen.. *oppgitt*

En annen ting jeg lurer på.. for å få tilgang til min konto via Gangsta Twitch, så må du ha logget på med pw. For kontovakter får ikke tilgang til andres kv.

benjamin satt ikke på mailen på det tidspunkte så å ha tilgang til pw var 0 problem
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Det betyr at du hadde tilgang til 2 kontoer det Roger.. men ingen bryr seg likevel..

For at du skal få det inn med teskje. Jeg hadde ikke mer deff for 4 mnd siden enn jeg har nå. Dengang sto deffen anerledes, fordi jeg ikke hadde så stor front som pr i dag. Jeg brukte aktivt egen deff fra kontineneter som lå mer beskyttet enn de gjør nå. Fronten har forandret seg radikalt i disse mnd.. så jeg gjentar: Jeg hadde IKKE mer deff da enn nå, den sto bare anerledes!
 

DeletedUser

Guest
Det har ikke forandret seg skal jeg si deg..
Kan du gidde la være å kvervulere?

Haha, det har ikke det nei? Er jo ekstremt morsomt, at i hver eneste Albania-by jeg adlet var det gjerne en full forsvarsby stående hoss deg. Da spesielt i K26.

EDIT: Spillere har også gått grå, og jeg er sikker på at de hadde støtte hoss deg også.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Det betyr at du hadde tilgang til 2 kontoer det Roger.. men ingen bryr seg likevel..

For at du skal få det inn med teskje. Jeg hadde ikke mer deff for 4 mnd siden enn jeg har nå. Dengang sto deffen anerledes, fordi jeg ikke hadde så stor front som pr i dag. Jeg brukte aktivt egen deff fra kontineneter som lå mer beskyttet enn de gjør nå. Fronten har forandret seg radikalt i disse mnd.. så jeg gjentar: Jeg hadde IKKE mer deff da enn nå, den sto bare anerledes!

blablabla jeg vet hva jeg så å jeg vet du lyver men bare fortsett å ro deg unna


Roger out.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Den som lyver er DEG Roger! Kom å påstå at DU vet hvordan jeg bruker støtten min, og brukte den! Du så at jeg hadde støtte i byene du, hvis nå det er tilfelle at du overhode har vært der.. hvis du var, så ville du sett at støtten som sto i de fleste byer, var fra egen konto. Igjen så beviser du bare at du lyver! Det er ikke deg som har rett denne gangen, og det er vel heller sjelden du har!
Du serverer løgner etter som det passer deg, og nå er det meg du er ute etter..

Hvis DU har vært inne på min konto, så har du logga deg på Gangsta Twitch..og hvis du gjorde det, så hadde du pw til TO kontoer! Lovlig?? Nope.. så enten lyver du for å sverte meg, eller du har drevet multi..
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
ja jeg har bedrevet multi ja jeg logga in på din konto via kv ja jeg gikk imellom kontoen din bit for bit ja jeg gikk imellom vær forbanna pm i dem 40-50 pm's mappane dine. å dessvere burde du nok ikke åpne brødsaksa når det gjelder lovbrud er bare å gå imellom dine gamle meldinger det så finner du lovbrud der ;)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Haha, det har ikke det nei? Er jo ekstremt morsomt, at i hver eneste Albania-by jeg adlet var det gjerne en full forsvarsby stående hoss deg. Da spesielt i K26.

EDIT: Spillere har også gått grå, og jeg er sikker på at de hadde støtte hoss deg også.

Skal vi sitte og kommentere deff, kan vi vell nevne hvordan LB ba om 200 deffbyer til K44 fordi jeg gikk på litt adlingstokt der! ^^

SKulle tro fyren ikke hadde deff selv jo.


ja jeg har bedrevet multi ja jeg logga in på din konto via kv ja jeg gikk imellom kontoen din bit for bit ja jeg gikk imellom vær forbanna pm i dem 40-50 pm's mappane dine. å dessvere burde du nok ikke åpne brødsaksa når det gjelder lovbrud er bare å gå imellom dine gamle meldinger det så finner du lovbrud der ;)

Kutt ut Roger, du er bare ute etter og spre dritt som vanlig! Kjenner ingen i dette spillet som jukser og bryter regler like mye som deg. Fatter ikke hvordan det har seg at du fortsatt har tilgang til kontoer. Du burde jo vært sperret ute fra dette spillet for lenge siden.
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
kan dere ta denne samtalen her et annet sted? som på skype f.eks ^^

og så må vi minnes på at det ikke e lov og snakke om regelbrudd på offentlig forum :)
 

DeletedUser

Guest
Skal vi sitte og kommentere deff, kan vi vell nevne hvordan LB ba om 200 deffbyer til K44 fordi jeg gikk på litt adlingstokt der! ^^

SKulle tro fyren ikke hadde deff selv jo.

Så har LB aldri sagt at han ikke får støtte ifra stammen sin.
 
Topp