FaktaBørsen

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Kutt ut Roger, du er bare ute etter og spre dritt som vanlig! Kjenner ingen i dette spillet som jukser og bryter regler like mye som deg. Fatter ikke hvordan det har seg at du fortsatt har tilgang til kontoer. Du burde jo vært sperret ute fra dette spillet for lenge siden.

spre dritt? forteller jo bare sannheten. ja jeg har brutt reglemanget flere ganger på v1 selv cap har det flere ganger men du er jo dessvere en capitan zombie så du vil jo aldri inse det. :) å når du snakker om å jukse hvordan kan jeg ha gjort det for jeg kan ikke huske at jeg har spillt med fordeler som ingen andre har hatt
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg har ikke brutt reglene siden 2008 (sun).

Fint at medlemmene støtter Capitan22. Er jo det TW handler om, samspill. Eller er det noe jeg har gått glipp av? :p
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
ja jeg har bedrevet multi ja jeg logga in på din konto via kv ja jeg gikk imellom kontoen din bit for bit ja jeg gikk imellom vær forbanna pm i dem 40-50 pm's mappane dine. å dessvere burde du nok ikke åpne brødsaksa når det gjelder lovbrud er bare å gå imellom dine gamle meldinger det så finner du lovbrud der ;)

Hehe.. må bare le av dine forsøk på å være troverdig. Du snakker som du har vett til..og du har i alle fall ingen innsikt i de meldingene der :p
De lovbruddene du sikter til det er et skudd i blinde.. Du er og blir den du alltid har vært.. en spiller man ikke kan stole på.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
benjamin satt ikke på mailen på det tidspunkte så å ha tilgang til pw var 0 problem

Kan avkrefte dette veldig lett! Du har ikke vært på Cap sin konto gjennom Gangsta twitch ihvertfall...

Skulle ikke vært lov for sånne som deg å spilt tribal wars. Å sette Cap i et dårlig lys på denne måten er bare helt tragisk.
 

DeletedUser

Guest
Syntes det er litt synd at JPTG ikke har kommet med noen formell avslutning eller et form av skriv for å takke for seg. Hadde vært artig å takke for kampen og si litt om hva stammen stod for å hvorfor de avsluttet som de gjorde.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Syntes det er litt synd at JPTG ikke har kommet med noen formell avslutning eller et form av skriv for å takke for seg. Hadde vært artig å takke for kampen og si litt om hva stammen stod for å hvorfor de avsluttet som de gjorde.

Tja, jeg var jo der når beslutningen ble tatt, men har ikke vært her like lenge som enkelte, så noe klissete og tårevåte fortellinger fra gamle tider kan jeg ikke gi deg :razz:
 

DeletedUser

Guest
Tja, jeg var jo der når beslutningen ble tatt, men har ikke vært her like lenge som enkelte, så noe klissete og tårevåte fortellinger fra gamle tider kan jeg ikke gi deg :razz:


Hadde vært artig om noen fortalte historien til JPTG og hvordan folk har bidratt. Hylle de enkelte som har drevet stammen i 5(!!!!!!!) år!!! Syntes det er dårlig gjort at dette ikke har kommet på plass enda.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Syntes det er litt synd at JPTG ikke har kommet med noen formell avslutning eller et form av skriv for å takke for seg. Hadde vært artig å takke for kampen og si litt om hva stammen stod for å hvorfor de avsluttet som de gjorde.

Så du er ikke fornøyd med det jeg sendte til diplomatene? :p
La meg få et par dager på meg, for øyeblikket er jeg ikke i stand til å forfatte noe som helst..

At det ikke har kommet på plass enda? Voldsomt så du forlanger? Trodde du hadde fått med deg at jeg har det travelt irl om dagen :p. Samt at det er en tøff prossess å skulle avslutte en stamme etter å ha spilt i 5 år... Etter at avgjørelsen ble tatt, så har det ikke vært rom for å skrive noe som helst..
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Så du er ikke fornøyd med det jeg sendte til diplomatene? :p
La meg få et par dager på meg, for øyeblikket er jeg ikke i stand til å forfatte noe som helst..

At det ikke har kommet på plass enda? Voldsomt så du forlanger? Trodde du hadde fått med deg at jeg har det travelt irl om dagen :p. Samt at det er en tøff prossess å skulle avslutte en stamme etter å ha spilt i 5 år... Etter at avgjørelsen ble tatt, så har det ikke vært rom for å skrive noe som helst..

Jeg forlanger ingenting. Men regner med at de som har lagt ned mye blod og svette for stammen syntes de fortjener at par ord i det minste. PM'en til diplomatene var en IG handling som var rettet mot WIC, ikke dere selv.

Da avgjørelsen om å slette stamme var avklart, var det ikke noe hastverk. Fra mitt perspektiv syntes jeg det så litt klønete ut. Er fortsatt noen som fortsatt kriger og vil kjempe til siste slutt. Et lite skriv kunne jo blitt formulert før stammen ble slettet. Men det er bare min mening. Kunne bedt de resterende i stammen si et par ord og ha med i skrivet. Er mange enkle skriv som kunne blitt formulert. Har jo vært en veldig interessant reise for stammen og medlemmene. Fint om dette kommer ned på papir så folk kan mimre i etterkant!
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hadde vært artig om noen fortalte historien til JPTG og hvordan folk har bidratt. Hylle de enkelte som har drevet stammen i 5(!!!!!!!) år!!! Syntes det er dårlig gjort at dette ikke har kommet på plass enda.

Nå skal det jo sies at JPTG kun har vært på v1 i 1 år snart, sååå... så mye er det nok ikke å fortelle om det :p Gjennom disse 5 årene har det jo vært flere (mange) stammer som til slutt ble dagens JPTG :)
 

DeletedUser

Guest
Nå skal det jo sies at JPTG kun har vært på v1 i 1 år snart, sååå... så mye er det nok ikke å fortelle om det :p Gjennom disse 5 årene har det jo vært flere (mange) stammer som til slutt ble dagens JPTG :)

Det er det jeg mener da smartypants. Stammen består av spillere som har vært med hele veien. Stammenavnet betyr ikke så mye som medlemmene som har vært med.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Som sagt så har det ikke vært rom for å skrive noe som helst til nå.. irl er i veien :p
Klønete? Finnes det oppskrift for hva som ikke er klønete?
 

DeletedUser

Guest
Som sagt så har det ikke vært rom for å skrive noe som helst til nå.. irl er i veien :p
Klønete? Finnes det oppskrift for hva som ikke er klønete?

De fleste seriøse stammer har hatt en litt mer ryddig avslutning på sin satsning på V1.

Er da mulig å spørre om folk kan hjelpe til?
 

DeletedUser

Guest
De fleste av oss er nok redde for og skrive noe langt innlegg om JPTG her på V1 forumet, man får som regel bare tyn og dritt for det! :hmm:

enig der. hadde WIC vist meg litt respekt for innleggene her inne så kunne jeg ha skrevet avsluttningsposten vår. men nei takk.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan skrive det jeg.

Er ikke noe problem, bare gi meg litt tid jafal.
Er bare redd jeg ikke får med meg alt og alle, men da får dere bare rette opp.

Og hvis Wic vil bare gi tyn og trit for det, ja da får de bare det. Det var sånn det var, jeg vet hva som var sant og ikke sant, hva som skjedde og hva som ikke skjedde, og hvordan situasjon folk hadde(De fleste)
 

DeletedUser

Guest
De fleste av oss er nok redde for og skrive noe langt innlegg om JPTG her på V1 forumet, man får som regel bare tyn og dritt for det! :hmm:

Wow. Fint at du bare tenker på deg selv.

enig der. hadde WIC vist meg litt respekt for innleggene her inne så kunne jeg ha skrevet avsluttningsposten vår. men nei takk.

Dette blir en siste post der man takker for seg og alt det er. Er du redd for at WIC ikke skal respektere det, så kan du jo heller tenke på dine egne stammemedlemmer. Blås i hva vi andre mener. Er jo hva dere selv mener og tror som gjelder nå. Men for all del, hold det for deg selv... -.-

Jeg kan skrive det jeg.

Er ikke noe problem, bare gi meg litt tid jafal.
Er bare redd jeg ikke får med meg alt og alle, men da får dere bare rette opp.

Og hvis Wic vil bare gi tyn og trit for det, ja da får de bare det. Det var sånn det var, jeg vet hva som var sant og ikke sant, hva som skjedde og hva som ikke skjedde, og hvordan situasjon folk hadde(De fleste)

Endelig en som forstår verdien av dette. Viktig å skrive ned ting så man kan huske ting i etterkant. Gjør ting om til historie så man kan bevare det i lang tid.

Virker jo som de fleste har blitt en gjeng pingler som ikke tør å stå for det de mener! Om ikke for oss, gjør det for alle de dere har kriget med og blitt kjent med gjennom TW. Helt utrolig at dere må bli fortalt dette.
 
Topp