FaktaBørsen

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg har sagt jeg skal komme med en historie rundt det som har skjedd. Det er vel kanskje mest naturlig at den kommer fra meg, som jo har ledet stammen siden slutten av 2008/starten på 2009.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har sagt jeg skal komme med en historie rundt det som har skjedd. Det er vel kanskje mest naturlig at den kommer fra meg, som jo har ledet stammen siden slutten av 2008/starten på 2009.

Er enig i at den bør komme fra deg, men vil også påpeke at du burde skrive den sammen med de andre medlemmene som har fulgt med hele veien.
Egentlig mener jeg dere burde ha dannet en historie hvor alle som er igjen på deres side hadde hvertfall bidratt med ett par setninger ellerno. Er mye bedre å lese noe som dere alle har bidratt med, enn at bare 1 spiller skriver hele historien deres.

En måte dere kan gjøre dette på, er at alle medlemmene forsøker å skrive et lite avsnitt om sin historie, kanskje noe av det de husker best fra tiden på V1 og i hvilken tidsperiode dette foregikk, og dermed sender det til deg. Og så kan du sette sammen alt i en sammenhengende historie? :)
Dette burde hvertfall ikke gi deg for lite skrivemateriale, og du får samtidig en mer korrekt historie fra deres side ;)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Cap kommer til å skrive den, men jeg håper og tror at hun også spørr xandor, i og med at han har vært med i samme kjøret :) evt husker ting, hun ikke husker :)
 

DeletedUser

Guest
Æsj, ledet fra 2008/2009. Etter hva jeg husker er vel denne ledelsen bare mellom 1-2 år gammel etter at Bene ga seg etter de famøse fusjonsdiskusjonene. Skal ikke skryte av BOL da det bare var innaktivitet også det siste året men som avslutning burde både WIC, JPTG og BOL ha sagt noen ord (vet ikke om Bene er å få tak i). Krigen er avgjort og selv om oppryddingen kan ta litt tid så er det jo bare snakk om et tidsspørsmål. Nok en gang en grattis til WIC som fortsatt har 57 medlemmer, imponerende synes jeg. Ikke rart det var slitsomt å holde liv i Spooki og Thoret som sleit med Paalodin og hele den slitsomme gjengen der.

Sila ala Eivfinn
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nå vet ikke jeg hva du mener med at ledelsen kun er 1-2 år gammel. Selv har jeg sittet som leder i RNG siden starten på 2009, og har fulgt opp og nedturer til stammen. Vet godt hva som har skjedd..

Krigen mellom JPTG og WIC er avgjort ja, og i den forbindelse skal jeg nedtegne historien til RNG/JPTG. Skjønner ikke helt hva Bene har å gjøre med den skrivinga, med mindre du kan forklare deg bedre hva du mener.

@ til dere som lurer: Jeg har kontaktet diverse folk i håp om å få litt input på hva som skal med :)
 

DeletedUser

Guest
Nå vet ikke jeg hva du mener med at ledelsen kun er 1-2 år gammel.

Skjønner ikke helt hva Bene har å gjøre med den skrivinga, med mindre du kan forklare deg bedre hva du mener.
Uten at jeg er sikker tror jeg kanskje han i første omgang mener at JPTG bare er 1-2 år. Og at du derfor ikke kan regnes som leder for den stammen lenger enn det....

Nok en gang... så tror jeg at han mener at Bene var med i diskusjonene rundt en fusjon av stammen og at det var derfor ikke BOL ble med.
 

DeletedUser

Guest
skulle gjerne sett bene skrive noen ord etter som hun har vrt en fantastisk leder :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
du får da spørre henne, når hun har tid til å rive seg løs fra Leauge Of Legends da :D
 

DeletedUser

Guest
Fakta at WIC har vunnet :)

images
 

DeletedUser

Guest
Lurer litt på hva som definerer forræderen her?


En forræder er en forræder på alle slags måter, men jeg tenkte mest på de som for eks kom til en stamme bare for å ødelegge, spioner, svikere, ja du vet.
 

DeletedUser

Guest
Jptg
argue.gif
Wic

xandor
helpsos.gif


Jptg
eusathink.gif


Xandor
firefirefire.gif



Wic
threatenlumber.gif


Xandor
boxed5.gif



xandor
sign_sorry.gif


Xandor
russianroulette.gif




xandor
rip.gif





Sånn her var det ofte, de hadde en tendens til å si at de hadde noe når de var for sent.
 

DeletedUser

Guest
Det verste med det er at det faktisk er sant.
Kunne ha reddet mye hadde jeg fått en MYE raskere respons.

Er fullt klar over det. Har hørt utallige ganger at støttesystemet i RNG og nå JPTG var helt på tryne til tider.
 
Topp