Faktabørs

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Du har vel dualer?

Har en dual, ja, men han var også borte på det tidspunktet.

Og ja, Dr.Evil, måtte prioritere og mistet et cluster. Ingen nedtur å tape den, vi vet jo godt at du er en habil spiller. Kudoz for hvordan du forsvarte deg også. Tipper du forbereder deg til neste bølge. :)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Kanskje ikke for øyeblikket ;)

Gea1KON.jpg

Slik ser det ut når man er smart nok til å internadle. Se på DONSlasks liste så ser dere hva som skjer når stammen ikke er så smarte. ;)
 

DeletedUser

Guest
Internadling er nødvendig noen ganger, men man bør ikke kunne internadle seg sin vei til topps...selvom jeg gjorde det samme i begynnelsen (pinapple) så likte jeg det ikke. Og nei, vurderte ikke å la noen andre få byene da alle andre som tok byer i fronten mistet dem.

Men men, gjort er gjort, ingenting å gjøre med det nå. :)

Uhm, skal ikke skylde på dFekt fordi Donslask feiger ut! Er flere folk i en stamme sist gang jeg sjekket iallefall.;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Da er kontoen min satt på slett, har slitt med motivasjonen i det siste, samtidig som jeg har begynnt å spille speeds, når da DONslask, Major Zod og Corsix(nøkkelspillere i Dfekt) slutter/går innaktive ,
og jeg ser totalt 4medlemmer(meg selv ekSkludert) som viser til Vekst, så velger jeg å slette kontoen,

Vil takke Teemo for kampen(da spessielt preference, hyggelig å snakke med om en god motstander) Og ønske alle lykke til videre, trist at det måtte ende slik, men slik ble det.


Håper å få kjempe med/mot dere på senere verdner, under bedre forhold.

MvH
Niko


PS: @ Olve: Nei, jeg er ikke scoutyy
 
Sist redigert:

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Ja, du er litt for god for verdenene på v15, niko. GL HF.


Og Reisverket, håper for all del ikke at du fornekter at du har innadlet deg din vei til topps. Vifle, preference, OleO så vidt jeg vet har vært nøkkelen til din rang. Flere som sier at du hadde vært der uansett, men ærlig talt, det er bare tull. Men for all del, du er ikke den eneste. Mange andre i top 10 som holder på slik. Greit, dere får en fin rang en kort periode, men i lengden kommer dere til å tape. Dere imponerer ingen.
 

DeletedUser

Guest
Ja, du er litt for god for verdenene på v15, niko. GL HF.

Vil no si meg litt enig med Niko her da...mye gøyere med større verdener enn disse småverdenene på .no.
Har 600k poeng og eier poengmessig 22,76% av k54 (i dette øyeblikk)...


Og Reisverket, håper for all del ikke at du fornekter at du har innadlet deg din vei til topps. Vifle, preference, OleO så vidt jeg vet har vært nøkkelen til din rang. Flere som sier at du hadde vært der uansett, men ærlig talt, det er bare tull. Men for all del, du er ikke den eneste. Mange andre i top 10 som holder på slik. Greit, dere får en fin rang en kort periode, men i lengden kommer dere til å tape. Dere imponerer ingen.

Enig med deg der.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ja, du er litt for god for verdenene på v15, niko. GL HF.


Og Reisverket, håper for all del ikke at du fornekter at du har innadlet deg din vei til topps. Vifle, preference, OleO så vidt jeg vet har vært nøkkelen til din rang. Flere som sier at du hadde vært der uansett, men ærlig talt, det er bare tull. Men for all del, du er ikke den eneste. Mange andre i top 10 som holder på slik. Greit, dere får en fin rang en kort periode, men i lengden kommer dere til å tape. Dere imponerer ingen.

Jeg nekter slett ikke for at jeg er der jeg er på rankingen pga innadling. Jeg innadlet ImJesus (to byer) og han er fortsatt dual. Så innadlet vi Vifle som ble med som dua.. Eh.. Trio, men som av personlig grunner plutselig forsvant. Jeg bryr meg fint lite om at det ikke gir kred å innadle. For meg gir det derimot mindre kred å la fienden ta byer fra inaktive stammefrender, slik vi nå ser i dfekt.
Og hva mine skills angår, så skal jeg la TWstats tale min sak.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Ifølge andre som spilte med deg der brukte du samme metoder for veien til toppen. Det er en dumsmart måte (om det er et ord) å skaffe seg høy rank på. Smart, fordi ved første øyekast blir folk imponert over rangen- men folk som er/var der ved hvilke metoder som ble brukt, og det gir ikke akkurat plus i margen. Dog skal du ha skryt for å heist Teemo på måten du har gjort.
 

DeletedUser

Guest
Reisverket, twstats sier internadling!

ImJesus
Andrez negrez
PinApple (1by her)
Kim Il Pos (1by her også)
Vifle
Lettnavn
Preference (Gratisbyer etter jeg nuket/adlet ham istykker)
OleO

Sååååå...twstats taler til maange gratisbyer. :)
Dette er ikke for å være ekkel elns, bare beviser at du har hatt en relativt enkel vei til toppen hittil.
 

DeletedUser

Guest
Roger er en kjempeflink leder og fin fyr han. Det som irriterte meg mest når jeg var i Teemo...jeg vet at han kan når han vil.! :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Reisverket, twstats sier internadling!

ImJesus
Andrez negrez
PinApple (1by her)
Kim Il Pos (1by her også)
Vifle
Lettnavn
Preference (Gratisbyer etter jeg nuket/adlet ham istykker)
OleO

Sååååå...twstats taler til maange gratisbyer. :)
Dette er ikke for å være ekkel elns, bare beviser at du har hatt en relativt enkel vei til toppen hittil.

uhm ikke for å være frekk eller noe sånn der.. men tror faktisk ikke du bør snakke så mye om innadling.. du som sa du ikke likte det men likevel skulle ha de bluebanana byene? og selv gikk til fienden? du tok også nesten hele pineapple selv og sikkert mye annet :)

Så egentlig ser jeg helst at ingen kommenterer hverandre sine adlinger..

Reisverket er en veldig god spiller som tar innadlinger, men som også er flink til å adle fienden.. Han jobber også masse med Teemo å har fått de på rett kjør igjen.. så ikke drukne dere bort i det "negative" dere MENER han gjør.. innadlinger... tenk på det. Best om fienden tar byene? eller at han selv tar dem? Det sier seg selv ;)

men du derimot Dr.Evil du tenkte ikke på noen fiender.. du delte rett og slett ikke med andre i stammen din xP i tilegg til å backstabbe de ofc.

Amen.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Det her må være ny rekord i hvor dårlige en kan argumentere. Dr.Evil adlet en haug med byer fra RV for en kort periode siden, så han viste at han kan ta fiendebyer. Når han leavet Teemo så var det fordi ledelsen var helt på trynet der, har jeg hørt, og pineapple var ikke på langt nær så stor som vifle, preference, OleO og lettnavn. Du kaster stein i glasshus, Stian.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det her må være ny rekord i hvor dårlige en kan argumentere. Dr.Evil adlet en haug med byer fra RV for en kort periode siden, så han viste at han kan ta fiendebyer. Når han leavet Teemo så var det fordi ledelsen var helt på trynet der, har jeg hørt, og pineapple var ikke på langt nær så stor som vifle, preference, OleO og lettnavn. Du kaster stein i glasshus, Stian.

tilsammen nei ;) han tok noen byer fra RV wow... han var borte. RV tar også fiendebyer.. i tilegg har ikke Dr.Evil en stamme som krever hans tid :) og når du nevner innadling kan jeg nevne alle navna: BlueBanana, Pineapple og Kim il pos? I tilegg til Preference uten stamme, så det går vel under innadling den også ;) så 4 stk.. jeg kom inn på Bacardi i den tiden han var så missfornøyd.. jeg ba om en sjangse jeg ikke fikk.. At du prøver å beskytte en stammevenn får være din sak ;) Evil klager på at han innadler.. så har Evil gjort det selv også.. så man bør ikke snakke negativt om andre når man gjør det samme selv.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
tilsammen nei ;) han tok noen byer fra RV wow... han var borte. RV tar også fiendebyer.. i tilegg har ikke Dr.Evil en stamme som krever hans tid :) og når du nevner innadling kan jeg nevne alle navna: BlueBanana, Pineapple og Kim il pos? I tilegg til Preference uten stamme, så det går vel under innadling den også ;) så 4 stk.. jeg kom inn på Bacardi i den tiden han var så missfornøyd.. jeg ba om en sjangse jeg ikke fikk.. At du prøver å beskytte en stammevenn får være din sak ;) Evil klager på at han innadler.. så har Evil gjort det selv også.. så man bør ikke snakke negativt om andre når man gjør det samme selv.


Uhm, Dr.Evil brukte tropper på Pref så hvordan du kan få det til under innadling er ganske stupido.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
så med andre ord samtykker du med resten :) man kaller det en innadling når kontoen står tom.. tropper eller ei i byene... at man tar ut noen tropper er greit men kontoen sto ubevoktet, akkurat som gråbyer bare med tropper^^
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
så med andre ord samtykker du med resten :) man kaller det en innadling når kontoen står tom.. tropper eller ei i byene... at man tar ut noen tropper er greit men kontoen sto ubevoktet, akkurat som gråbyer bare med tropper^^

Så om fienden forsvinner med en gang de får incs blir det automatisk innadling?
 
Topp