Faktabørs

DeletedUser

Guest
Fakta er at v15 har hvert en verden der backstabbing har hvert med fra start til slutt.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Fakta er at v15 har hvert en verden der backstabbing har hvert med fra start til slutt.

Jeg har ikke spilt fra starten av v15, men den tiden jeg har vært her og fulgt med på ting så har jeg fort merket ulojalitet, backstabbing og "urettferdig" spill.
En perfekt verden vil jeg si er der to eller flere stammer kjemper om 100% dominans og krigen har sine oppturer og nedturer for begge/alle parter, og stammemedlemmer er lojale med hverandre som lagkamerater. Det har ikke skjedd på noen verdener jeg har spilt, men håpet at v15 ble en slik verden.
 

DeletedUser

Guest
Burde presisert bedre men Mangoo var spot on. :)

Ingen som har backstabet meg nå nylig, men v15 er en av de råtneste verdener jeg har spilt på, ingen er bedre (eller verre) enn andre. Likte bedre .no før ala kriger som i v1, 2 eller flere stammer, sterke ledelser som tåler motgang (noe det er mangelvare på i v15, men dere i Teemo sjerpet dere og gjorde en god jobb, credz til dere) en krig som bølger frem og tilbake. Men det virker som dette bare er ønsketenkning.:)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Mann dere opp ta et tak alle sammen å slutt å forlatt eller sende søknader til teemo. Dokke sleppes ikke in ;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Jeg har ikke spilt fra starten av v15, men den tiden jeg har vært her og fulgt med på ting så har jeg fort merket ulojalitet, backstabbing og "urettferdig" spill.
En perfekt verden vil jeg si er der to eller flere stammer kjemper om 100% dominans og krigen har sine oppturer og nedturer for begge/alle parter, og stammemedlemmer er lojale med hverandre som lagkamerater. Det har ikke skjedd på noen verdener jeg har spilt, men håpet at v15 ble en slik verden.

Dette har jeg aldri opplevd, men det irriterer meg som bare det at folk er ulojale. F.eks så sank hele skuta til en stamme som hadde potensial til å vinne w71 pga folk fikk angrep, bytta side fordi de ikke ville fighte.
Jeg syns at de ulojale spillerne har fått muligheten til å bli store og sette større preg på verdener etter at pp funksjonene kom, og det at verdenene blir mindre slik at det kan snu en hel krig om en stor konto bytter side.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Synes de spillerne som forlater dfekt nå er de som ikke fortjener å evtl vinne en verden,
er greit med et stammehopp,tidlig på verdnen,
men så sent på verdnen som dette er, hvor 2-3 stammer fighter om seiren, mener jeg stammehopp er dårlig og også det å søke ti motstammen er dårlig spill. man har valgt en side, og da må man nesten bli på den siden verdnen ut og heller prøve igjen på neste verdnen om man taper her
 

DeletedUser

Guest
Skal forsåvidt være enig i at illojalitet er en dårlig ting, men folk er forskjellige og ser på spillet på forskjellig måte.
Og når sant skal sies så mener jeg at ledelsen i dFekt hvertfall hos meg har vist at illojalitet, både diplomatisk og blant medlemmene i stammen, var ganske åpenbart. (Har nærmest venta på at stammen skulle gå i oppløsning egentlig)

For ut ifra det jeg vet, så har ikke ledelsen tatt de evt. stammer som har stått på deres side seriøst nok, og heller gått til angrep på dem (sikter til oss i ~TWoL~ her), og i tillegg har jeg fått vite av stammens egne medlemmer at enkelte i ledelsen skal ha beordret medlemmene til å gå på enkelte spillere/stammer (inkludert oss) og det skal ha vært flere ting innad i stammen som har vært til stor misnøye for mange medlemmer.

Nå skal jeg ikke gå for dypt i hvor mye av de interne påstandene her som er sanne om dFekt, men det er hva jeg får vite av deres egne medlemmer. Men det med diplomatisk illojalitet, hvor f.eks. vi i ~TWoL~ egentlig var imot Teemo, men nærmest endte opp med å bytte side grunnet relativt dårlige valg fra ledelsen i dFekt, er hvertfall en sannhet om ledelsen, og hvertfall jeg mener dette støtter opp de påstandene om det interne i stammen.
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Har ikke du nok med å innadle?

7344a2d1d92b50d104140b8a1065fb90.png


Ser ikke ut som han innadler :O
 

DeletedUser

Guest
Sa han som forlot Teemo og gikk til fienden dfekt. Viste seg ikke å være noe sjakktrekk på noen som helst måte. :p

Du vet like godt som meg at på det tidspunktet jeg forlot Teemo var det everyman for himself og en ikke eksisterende ledelse. Har pm-er fortsatt der selv du vurderte å forlate stammen så ikke kom hit å vær kjepphøy.

I tillegg har no jeg adlet en god del byer av deg uten noe problem så den eplekjekke kommentaren din fungerer dårlig.

Men du skal ha credz for å "fikse" Teemo og snu krigen, det er jeg imponert over. Thumbs up for det.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jepp, du tok noen nyadlede byer da jeg var på reise og kun på med mobilen i 14 dager, men jeg tviler ikke på at du hadde greid det likevel, men da ville du fått litt motstand. ;)
Ja, vi snakket om å starte en ny stamme fordi lite fungerte, men vi valgte å gjøre noen grep isteden. Du fikk da tilbud om å komme tilbake, men valgte altså dfekt isteden. Det var nok en tabbe.
 

DeletedUser

Guest
Jepp, du tok noen nyadlede byer da jeg var på reise og kun på med mobilen i 14 dager, men jeg tviler ikke på at du hadde greid det likevel, men da ville du fått litt motstand. ;)
Ja, vi snakket om å starte en ny stamme fordi lite fungerte, men vi valgte å gjøre noen grep isteden. Du fikk da tilbud om å komme tilbake, men valgte altså dfekt isteden. Det var nok en tabbe.

Tok et par byer som var nyadlet ja, MEN tok også det ene clusteret ditt som du ga opp, selv når vi hadde 1uke iap til å forberede oss. Så at du brukte den uken på internadle folk istedefor å forberede deg er da mer din feil enn min så å bruke det som unnskyldning blir for dumt.

Jeg tok de valgene jeg mente var best, og jeg står ved de valgene jeg har gjort. Om du mener det er dumme valg, helt ok for meg.:)
 
Topp