Faktabørs

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ninjaz har meldt seg på i krigen. Til tross for IAP med Teemo sendte de speiderangrep på oss, for så å ta inn flyktninger fra dfekt.
Teemo svarte med en krigserklæring. :)
 

DeletedUser

Guest
Har aldri sagt dere er dårlige, har bare påpekt at Det at du kaller det innadling at vi adler en spiller som leavet stammen etter han var tom for tropper(OG han fikk, såvidt jeg vet, ikke mye støtte fra dere heller, selv om dere ikke hadde noen som fokuserte stort på dere), er ganske patetisk.

Det at han ikke fikk støtte av deg/teemo var en av grunnene til at han leavet btw.


Alt du sier er vel forsåvidt sant. Skal ikke legge all skyld på at jeg gikk under på teemo, men å si at jeg ble internadlet av Dr.Evil og deg er helt feil. Posten min på forumet om støtte fikk like liten respons som de 2 andre som lå der, mottok 1000spyd og 1000sverd i støtte fra en hyggelig enkeltspiller. Klart jeg kunne postet eller sendt rundskriv en gang til når det virkelig begynte å tømme seg for deff hos meg, men grunnet den labre responsen sist og fordi jeg jobbet mye i de dagene lot jeg være.

Dette er selvfølgelig bare spekulasjoner fra min side, men du bekrefter det jo ihvertfall litt når du skriver "ikke hadde noen som fokuserte stort på dere" at mye av offensiven deres landet hos meg. Sendte PM til Reisverket å ba om støtte til noe jeg visste var adelstog i god tid i forveien, men fikk beskjed om at han trengte alt selv. Basert på det store antallet nukes Dr.Evil og IpZn1o1z brukte på meg (dere får gjerne bekrefte/avkrefte dette :p) samt min ekstreme økning i ODD i forhold til Reisverket sin er jeg overbevist om at han var under særdeles mindre press. Forstår jo godt at han var bortreist og ikke fikk gjort stort i hele den perioden jeg var under angrep, men det er som mange av dere dFekt.no påpeker ingen god unnskyldning. En så stor og viktig konto kan ikke være inaktiv på den måten, da får man heller be om KV.

Har sett det gjentatte ganger skrevet på forumet her at "Reisverket skal ha credz for å ha løftet teemo opp igjen", men det må jeg bare, som han selv gjør over her, avkrefte at han har hatt noe særlig med å gjøre. Han har kanskje returnert fra sin reise nå og begynt å adle litt rødt, noe som er flott, men teemo's tilbakevending ble nok satt igang litt før det av andre spillere.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Endelig en til i Teemo som virkelig får satt ord på det. Det er kun killeren (som forøvrig er RV sin største fanboy) som fortsatt setter sjela si i at Reisverket skal ha credz for å satt de tilbake på spor. Med så mange dyktige spillere i en stamme tviler jeg sterkt på at han i det hele tatt kan ha hatt noen innvirkning på krigen.
 

DeletedUser

Guest
Chr1stian, jeg adlet jo byer av RV på samme tidspunkt så du fikk nok ikke alle nukene mine på deg desverre.:)
 

DeletedUser

Guest
Chr1stian, jeg adlet jo byer av RV på samme tidspunkt så du fikk nok ikke alle nukene mine på deg desverre.:)

Var ikke det jeg påstod heller, bare en god del flere. Spesielt med tanke på poengforskjellen og ihvertfall i "andre runde" ;)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Chr1stian, jeg adlet jo byer av RV på samme tidspunkt så du fikk nok ikke alle nukene mine på deg desverre.:)

de byene hadde jeg intrykk av att RV ikke kjempet saa veldig for...

men vi brukte mesteparten av offet paa Pref(eller jeg gjorde det hvertfall :p)
jeg hadde ett "reservenuke" og ellers var alt paa vei til eller fra Pref....
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg trodde signaturen Reisverket hadde gitt seg for mange år siden. Navnet forplikter(!) morsomt å se at navnet allikevel lever videre:D
 

DeletedUser

Guest
de byene hadde jeg intrykk av att RV ikke kjempet saa veldig for...

men vi brukte mesteparten av offet paa Pref(eller jeg gjorde det hvertfall :p)
jeg hadde ett "reservenuke" og ellers var alt paa vei til eller fra Pref....

Jeg hadde det som første pri. Er det noe man ikke vil ha er det RV på begge sider av clusteret sitt. :p
 
Topp