Topp 25 spillere

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
24 Big Daddy No No 175 1 175

Miss som sitter her ja, håper du ikke skal blande deg inn her.


Jeg er der å ;(. Ingen av oss har hat tid til tw siden v17 starta :p

Mr. Hamster997 aka ifa123 aka Martin Larsen aka LuckyZero (1/2 iallefall). Beklager at jeg glemte deg, men du er nok bra.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
1 Raenef (?) 515
Her har det kommet en nykommer! Har skutt opp enormt siden pp-funksjonen kom på markedet. Må være noen veldig gode(rike) spillere på denne kontoen. Blir spennende å følge med på hva disse finner. Usikker på hvem som er her, så blir gøy å se når de avslører seg. Ja - tipper dualkonto.


2 Ralph Lauren (?) 514
Hestekontoen. De har skaffet seg et enormt forsprang (sier ryktene) i lk-produksjonen. Startupspillere hele gjengen, så tipper de vil gjøre de veldig bra noen byer til! Selv om det har gått noe pp, så må de har gjort noen ting riktig for å komme så høyt. Andremann fra "(?)"-stammen. Thought, de eneste på topp 25.


3 - True LoV3 x3 - PROS 479
Denne kontoen har ligget i topp gjennom hele verden 17. Har farmet enormt, og jeg tror de ligger hakket forann Ralph&Co. Igjen er det pp som har mye å si.. men man kan jo ikke komme høyt på vanlig verdener nå uten pp.


4 Bacardi Razz ~RS~ 464
Første konto fra ~RS~. Selve slavedriveren ligger høyest og ser ned på sine stakkars slaver. Har i likhet med TrueLove ligget høyt gjennom hele verden 17. Selv med høy ODA tidelig i spillet farter typen videre. OKey, nå er det nok pp-snakk, men.. (litt)pp.


5 Bumbait DFR 458
Swish! Enda en nykommer. Har enda ikke ranet 100 byer, så kan være ressfelta som har kommet til gode nå, eller snille naboer. Ukjent konto, så blir spennende å se hvor det fører hen.


6 Heskey123 HESKEY 447
Heskey fra verden 14 starter med en knallåpning her. De har jo tidligere vist at de klarer startup godt. Har ikke så mye å si om de, utenat de blir spennende å se om de orker.


7 King Hårek the wise ~RS~ 441
Her er et kjent nick. En veldig finfin konto med to supre mennesker. Blitt kjent med dem begge, og de hyperdypresypre kanonbra. Mye erfaring bak kontoen og en enorm ståpåvilje. Tror disse kommer langt.


8 Heartbreak SPQR 437
Enda en spiller med under 100 byer ranet. Merkelig åssen disse spillerne kommer opp nå som markedet ble ppvennelig. S!ck skilzzzzz!


9 Hedgra Orc 431
H for Hseforrigespiller. Denne spilleren har i likhet med Heartbreak bare 10 byer rana og de starter begge på H. Multi?


10 Happolati SPQR 432
Endelig en spiller på H som har rana mange byer, mange ressurser og angrep mange spillere. En tydelig aggressiv spiller som har vært superlucky og ikke støtt på noen spikes. Blir spennende å følge med på spiller og stammen.


11 Thyreophora ~RS~ 437
Thyreophora har ligget på toppen hele veien, og forsetter i samme drift. Har en utrolig driv, og tar utrolig mye ansvar ubevist. Bra type.


12 Fornesn IS 419
Enda en spilleren med under 100 byer ranet. Kanskje det er de ekstreme god økonomiske egenskapene på markedet som har ført han opp hit? Hører jo at jern går for ganske høy pris.


13 Sturmtief SaD 427
wtf? Ikke ranet 10 000 ressurser. Ikke ranet 100 byer. Denne spilleren er nok god til å skrive inn kortnr. sitt.


14 Orhtodoxxxx RUS 419
Tydelig en russisk spiller med som ønsker å snikkristimatisere hele v17. Har ranet over 10 000, men ikke over 100 byer. Kanskje han tok masse ress fra spillerbyene(?).


15 Slumpi No No 416
Ble nylig kicket fra en toppstamme. Ble litt styr rundt det, men Slumpi tar likesågreit å joiner en annen toppstamme. Bare for å bevise at ingenting kan vippe han av pinnen.


16 Synergy qMb 414

Ingen ODT. Glemte du noen oppdrag? Leder en stamme som ligge greit ann. Vet veeldig lite om denne spilleren. Tror ærlig at kontoen vil falle ned igjen, og dø som en gråby...


17 Oljenasjonen 414
Var oppe å sniffet på førsteplassen en liten kort periode. Fikk kanskje nettopp LK(?). I såfall vil nok spilleren falle litt på rankstigen nå som han sparer opp og bare bygger LK.


18 berry3005 #TWoL# 410
Gjør det greit på casual. Usikker på om denne spilleren kommer til å klare seg på en vanlig verden der det er lov å angripe alle sammen.. hele tiden!


19 DuckAudio SPQR 404
Spilt siden Verden 2 med beste scoore på 9,5mill som en annen bruker.

Har derfor en del venner her inne og en del erfaring :)

uføretrygdet og sitter på nett 24/7
Sitatet snakker for seg selv. Kanskje en god spiller som vil prege v17 litt.


20 mattis2 MM 412
Har ranet mange byer, og mye ressurser. mattis2 har utrolig nok ingen ODA. Veldig heldig type som ikke har truffet noen spikes enda. Eller et taktisk geni?


21 dtkolev =WoW= 398
Farmet greit, noe ODA, grei poengsum forhold til de andre. En standard 21. plass


22 miknos #EoS 397
Kan lite om denne spilleren. Har nok gått på endel mer spikes enn sin førplassrangerte spiller.


23 king91 KTTF 391
Konge nr. 91! Koser seg greit med nesten ingenting ranet, og masse poeng. Ressfelt!


24 Whynameme TE 389
10 byer rana-medalje og 10 000 ress tilstjålet. Fått noen kraftige deilige hauls.


25 Dødmu5 387
Huhey. Norvagisert bandet(?). Kontoen har skjult alt. Da får dere en skjult beskjed fra meg som er skrevet med usynlig blek.
Hemmelig beskjed:
Denne hemmelige beskjeden inneholder endel hemmelig tegn man må ha en kode for å dekryptere. Jeg gleder meg til like kryptert respons
Heheheh, usynlig blekk på pc :3



Skal sies at det tok litt tid å lage listen, så poeng og rank kan avvike fra akkurat NÅ!

test på usynlig farge
 
Sist redigert:

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Vanskelig å lage en bra liste så tidlig, men jeg synes du klarte det bra! :) Finfin liste (Y)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
3 - True LoV3 x3 - PROS 479
Denne kontoen har ligget i topp gjennom hele verden 17. Har farmet enormt, og jeg tror de ligger hakket forann Ralph&Co. Igjen er det pp som har mye å si.. men man kan jo ikke komme høyt på vanlig verdener nå uten pp

Det var ikke usynlig, Knox... :eek: (Hvem tar den, mon tro?)

Uansett - kudos for at du lager (kvalitets)lister her, alltid kjekt å lese gjennom andres meninger av topp 25. Når det gjelder det du skriver om PP så må jeg si meg sterkt uenig og sterkt enig. PP er selvsagt et utrolig stort pluss, og det gir deg muligheten til litt billigere bygninger, eller litt kortere bygningstid. Men bygningene må fortsatt bygges, ressursene må fortsatt plyndres og hestene må fortsatt sendes ut hvert 30. sekund - og ikke minst - en strategi for byggning, ressursbruk og plyndring må legges for å optimalisere vekst gjennom ressursinntjening og ressursbruk. Syntes det å forklare en høy rank med bruk av PP blir ganske så feil, selv om jeg sier meg enig i det at PP er til god hjelp.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Vil nå virkelig si at det er flere på verden 17 som klarer en utrolig god startup. Jeg mener ikke at folk ligger på toppen fordi de dro frem bankkortet. De har selfølgelig gjort det harde arbeidet som ligger bak en optimal startup. Men nå har det jo seg sånn at ressursene har alt å si, og hvis man da har brukt -20% på ALT, har man plutselig utrolig mengder ressurser man kan bruke på neste trinn.

Jeg mener ikke at de som bruker pp til å komme til toppen er dårlige, men gir dem en kontinuerlig boost. En liten egde på dem andre. Kjører to spillere samme startup (den aller beste) vil jo den med pp vinne, bare fordi han bruker mindre ressurser og får bygd mer for samme inntjente ressursene.

Samtidig åpner pp opp for en mengde andre alternative startups. Nå er plutselig ressursfelt et godt alternativ. NPC handel + stooor tømmerplass f.eks.

Sier bare at det er fler veier til rom. Noen tar den samme, og da vinner de som kjøper racerbiler.
 

DeletedUser

Guest
Vil nå virkelig si at det er flere på verden 17 som klarer en utrolig god startup. Jeg mener ikke at folk ligger på toppen fordi de dro frem bankkortet. De har selfølgelig gjort det harde arbeidet som ligger bak en optimal startup. Men nå har det jo seg sånn at ressursene har alt å si, og hvis man da har brukt -20% på ALT, har man plutselig utrolig mengder ressurser man kan bruke på neste trinn.

Jeg mener ikke at de som bruker pp til å komme til toppen er dårlige, men gir dem en kontinuerlig boost. En liten egde på dem andre. Kjører to spillere samme startup (den aller beste) vil jo den med pp vinne, bare fordi han bruker mindre ressurser og får bygd mer for samme inntjente ressursene.

Samtidig åpner pp opp for en mengde andre alternative startups. Nå er plutselig ressursfelt et godt alternativ. NPC handel + stooor tømmerplass f.eks.

Sier bare at det er fler veier til rom. Noen tar den samme, og da vinner de som kjøper racerbiler.

Var det ikke akkurat det ole sa??
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vil nå virkelig si at det er flere på verden 17 som klarer en utrolig god startup. Jeg mener ikke at folk ligger på toppen fordi de dro frem bankkortet. De har selfølgelig gjort det harde arbeidet som ligger bak en optimal startup. Men nå har det jo seg sånn at ressursene har alt å si, og hvis man da har brukt -20% på ALT, har man plutselig utrolig mengder ressurser man kan bruke på neste trinn.
Det som koster ressurser nå er de gule hestene, og de får man ikke 20% billigere. Bygningene kommer i andre, tredje om ikke fjerde rekke, og utgjør en relativt liten del av ressursbruken.
 

DeletedUser

Guest
Hva skjedde med topp 10? 25 er da alt for masse research, spesielt for en nabb som ikke har vært aktiv på en god stund. Skål (støttes)(støttes)(støttes)(støttes)(støttes)(støttes)
 
Topp