Beste tw-spiller på .no

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
jaja. liten liste fra meg også

Capitan22

bgm75 (nå snakker jeg spillmessig)

Grimlock

Slumpi

Morten/xandor (Noen mener han ikke var så god, men skjønner godt at han mistet motivasjonen etterhvert på v1.. han er sykt god til å angripe.. noe han ikke fikk bevise etter angrepene hagla inn)

Windsy

Spookie

Torquemada

Tommy/badass/Grim Reaper

magic dude
 

DeletedUser

Guest
Nr.1: Redswan e COMPLETE player. Awesome dude. No homo men, Elkser deg <3 <3 (hug)
Nr.2: Chris aka Hophoolio= COMPLETE PLAYER 2. Chris e en fantastisk medspiller uten tvil. Han e ULTIMATE smart og pro. Du e ubeskrivelig chris <3(hug)

Respektere begge spilleran her utrolig høyt og i mine øyner så er dem de 2 beste tw-spilleran på .no
 

DeletedUser

Guest
Hei, sitter å diskuterer med et par kompisser nå om hvem som er den beste som har spilt på .no, og vi blir rett og slett ikke enige da alle har forskjellige meninger. (Noe som er bra!)


Hva syntes dere? Hvem er den beste som har spilt på .no, og hvorfor er h*n best?

Det spørs om du mener på angrep eller forsvar?

Forsvar så var de sterkeste jeg personlig spilte mot Runinter og Granpa på V2

Når det gjelder angrep så var Geronimo i en særklasse

Overall så tror jeg nok det er Poke Me og Grimlock som er best. Tviler sterkt på at det er noen som har overgått noen av disse 2 siden gamle dager.
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Det spørs om du mener på angrep eller forsvar?

Forsvar så var de sterkeste jeg personlig spilte mot Runinter og Granpa på V2

Når det gjelder angrep så var Geronimo i en særklasse

Overall så tror jeg nok det er Poke Me og Grimlock som er best. Tviler sterkt på at det er noen som har overgått noen av disse 2 siden gamle dager.



Mumle vil slått alle og en ned i støvla,etter han slutta synest jeg de skikkelige spillere har slutta med tw.

Mumle er best på .no,ingen kan si noe imot de.
 

DeletedUser

Guest
Mumle vil slått alle og en ned i støvla,etter han slutta synest jeg de skikkelige spillere har slutta med tw.

Mumle er best på .no,ingen kan si noe imot de.

Mumle har jeg aldri sett noe som helst til. Dette må nok være etter at jeg sluttet å spille og følge noe særlig med, altså etter V4.

Men jeg har mine særiøse tvil for å være helt ærlig.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg tror ganske enkelt at spillere som utmerket seg for X antall år siden, og etter den tid ikke har spilt, er sjanseløse. Som i alle slags konkurransepregede spill vil de beste bare bli bedre. Sjansen for at TW.no sin beste spiller ikke lenger spiller spillet er minimal.

Når det er sagt, så er Hophoolio best.
/thread.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg tror ganske enkelt at spillere som utmerket seg for X antall år siden, og etter den tid ikke har spilt, er sjanseløse. Som i alle slags konkurransepregede spill vil de beste bare bli bedre. Sjansen for at TW.no sin beste spiller ikke lenger spiller spillet er minimal.

Når det er sagt, så er Hophoolio best.
/thread.

Er enig i alt du skrev her.
Bortsett fra at Chris er best. Han har ikke utholdenheten.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Chris har utholdenheten. Men han går tvert lei av å se på fienden masseadle grått istedet for å fighte han. Og han setter og opp et så ekstremt tempo at spillerne rundt havner milevis bak og blir som å plukke blåbær for ham. Det er derfor han ikke "gidder" å ha utholdenheten.
 

DeletedUser

Guest
Chris er definitivt en av de beste og er verdt å nevne i en slik tråd.
Men som det blir sagt, så er hans akilleshæl hans utholdenhet. Dette har han sagt selv også, så det er strengt tatt ikke noe poeng å si noe imot på akkurat det punktet :p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
TheMrSondre og Jørn burde nevnes her, begge 2 veldig gode spillere. Kansje ikke så godt kjent på vanlige verdener men de kan prestere hvis du vil. For eksempel Gone (TheMrSondre) og Sir Jato von Sauelort & Savant (Jørn)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
TheMrSondre og Jørn burde nevnes her, begge 2 veldig gode spillere. Kansje ikke så godt kjent på vanlige verdener men de kan prestere hvis du vil. For eksempel Gone (TheMrSondre) og Sir Jato von Sauelort & Savant (Jørn)

JvS har under en mill ODA men er fortsatt på 1.plass poeng. Poenghore much?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Angående utholdenhet så kan man tvinge seg selv til å holde ut. Man kan derimot ikke tvinge seg selv til å bli god.
 

DeletedUser

Guest
JvS har under en mill ODA men er fortsatt på 1.plass poeng. Poenghore much?

Sir jato von sauelort er ikke stor å skryte av nei :D men jaja, vi holder ranken..

Er egentlig ikke så veldig kjent i Norge tror jeg, men det er heller ikke så veldig viktig. Jeg vet at jeg er istand til å vinne hvis jeg prøver! På masters og .ro er jeg en topp-spiller, og det er det som virkelig betyr noe for min del.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hei! Takk til alle dere som har nevnt meg i denne tråden før :) Tenkte jeg skulle komme med en liste over hvilke spillere jeg ser opp til og hvilke egenskaper jeg mener de scorer høyt på.

Utholdenhet:
1. Robert/Redswan
2. Jørn/Beagle Eagle
3. Tom/Torquemada

TheoryCrafting:
1. Stian/Johnny knoxville
2. Joakim/Jato Link
3. Mikkel/Grimlock

Morsomme/hyggelige personer å spille/chatte med(ja, dette er en veldig veldig viktig ferdighet for meg i TW!):
1. Stian/Johnny knoxville
1. Olve/Olvedn
1. Heine/Heinze
1. Daniel/Svineinfluensa
1. Jørn/Beagle Eagle
1. Sander/Honour
1. Sondre/TheMrSondre
1. Robert/Redswan

Oppsøke + tilegne seg kunnskap om spillet:
1. Stian/Johnny knoxville
2. Jørn/Beagle Eagle
3. Olve/Olvedn

Speeds:
1. Sondre/TheMrSondre
2. Jørn/Beagle Eagle
3. Ruben/Ruby0444

Overall (spiller i sin helhet):
1. Jørn/Beagle Eagle
2. Stian/Johnny knoxville
3. Sondre/TheMrSondre

PS: Husk dette er en subjektiv liste. Den er basert på mine egne inntrykk og erfaringer.
 

DeletedUser

Guest
synes teagle e verdt å nevne. (min første leder på v5) sånn som han lekte seg med motstandere som var 10 ganger større enn ham var gøy å se på. lurer på om v5 var hans første og siste verden eller om han har spilt andre steder. som leder var han og veldig taktisk god
 
Topp