Ryktebørs

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Hva skjedde med å kjempe til siste slutt?
Ikke så gøy når du plutselig har front med oss, eh?
Bare slett kontoen din, du er for dårlig til å være på denne verdenen.
 

adumbsloth

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hva skjedde med å kjempe til siste slutt?
Ikke så gøy når du plutselig har front med oss, eh?
Bare slett kontoen din, du er for dårlig til å være på denne verdenen.


Vi har da hatt front mot Myth lenge så den der kan du dra lenger ut på landet med.
Jeg forstår meg ikke på hvorfor du oppfører deg sånn mot oss sånn helt uten videre. Hva er det vi har gjort mot deg? eller er det bare en "stor gutt" følelse å tråkke på hendene til andre folk helt uten grunn? Klarer ikke å fatte hva du prøver å få ut av det. Uansett,
hviket grunnlag har du for å gå rundt å bare spre møkk som ingen av oss har noe behov ut på forumet? Kan du forklare meg det?

Nå snakker jeg forøvrig om en ordentlig forklaring og ikke "fordi 20 suger" du må da ærlig talt ha noe bedre å argumentere med.

og en ting til "du er for dårlig til å være på denne verdenen." Jeg regner med at det er enda en av de åpenbaringene du har dratt ut av ræva di som opptil flere andre ganger? Er greit nok at vi ikke er av de mest erfarne spillerne på .no men det tilsier ikke da at du bør oppføre deg sånn?

/rant
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Vi har da hatt front mot Myth lenge så den der kan du dra lenger ut på landet med.
Jeg forstår meg ikke på hvorfor du oppfører deg sånn mot oss sånn helt uten videre. Hva er det vi har gjort mot deg? eller er det bare en "stor gutt" følelse å tråkke på hendene til andre folk helt uten grunn? Klarer ikke å fatte hva du prøver å få ut av det. Uansett,
hviket grunnlag har du for å gå rundt å bare spre møkk som ingen av oss har noe behov ut på forumet? Kan du forklare meg det?

Nå snakker jeg forøvrig om en ordentlig forklaring og ikke "fordi 20 suger" du må da ærlig talt ha noe bedre å argumentere med.

og en ting til "du er for dårlig til å være på denne verdenen." Jeg regner med at det er enda en av de åpenbaringene du har dratt ut av ræva di som opptil flere andre ganger? Er greit nok at vi ikke er av de mest erfarne spillerne på .no men det tilsier ikke da at du bør oppføre deg sånn?

/rant

Jo, nå skal du få høre!!
Dere har aldri hatt front med oss før dere adlet noen få byer oppi toppen og stacket dem til randen.
Etter (og før) denne insane store seieren har dere adlet ekstreme mengder gråbyer og innadel i safesonen til deres allianse, hvor fronten var dekket av ORLY?. Dere imponerer stadig! (<- sarkasme)

Jeg har stadig vekk vært under angrep av de udugelige spillerne på denne kontoen, og det har vært noe av det dårligste jeg har sett på .no. Her angripes det med deff, bommes på støttesendinger som dreper egen adel osv.. Allikevel våger dere å klatre til topplisten, og synes dere selv er flinke. Det var nå nylig jeg fant ut at dere faktisk er flere som samarbeider om dette totalt elendige drivet. Jeg trodde i lang tid at det var én veldig liten kid som satt bak spakene. Så feil kan man ta! Med duals bør det ikke være mulig å være så dårlige som dere. Å være flere om å drive en krig på EN konto over lengre tid er ekstremt enkelt i forhold til å gjøre det alene og uten KVer. Tilsammen gjør dere det dårligere enn så og si alle enkeltspillere jeg har møtt.

Jeg har aldri hatt byene mine rundt dere stacket over mer enn et par dager, dere er så ekstremt enkle å lese og forsvare seg mot..

Ingen av dere har behov for møkk som dette på forumet? DERE ER den største møkka på forumet, og på v14.
Jeg mener helt ærlig at dere burde legge opp alle sammen, for dette spillet er tydeligvis noe dere ikke har greie på.
Dere har ikke engang innsikt nok til å se det selv. Dere burde skamme dere og forlate tribal wars for godt.

er vel egentlig vår første "satsing" på en verden. jeg har småspilt på andre verdener før, men ikke i nærheten av det jeg/vi er på nå.

Vel, vi gir oss ikke uten kamp :)

*LITT SENERE*

Er fortsatt inne et par ganger om dagen og sjekker hvordan ting står ann, men gjør ikke noe særlig. Har ikke noen premium funksjoner lengre, og gidder heller ikke å fornye.

image.php


excuse-me-but-gtfo.jpg
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke tid til å svare på alt dette nå, men tro meg. Du skal få svar.
Jeg aner ikke hvem du tror du er, men du burde lære deg hvordan den virkelige verden faktisk fungerer. Er noen som ikke har lært å behandle folk med respekt. Men slapp av, jeg skal gi deg et godt langt svar i morgen.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Å se på det her da, nå skal symphonize bli stor i munnen som vanlig.
På hvilket grunnlag skal jeg gi deg respekt? I utgangspunktet respekterer jeg alle inntil de ikke forjener det lenger.
Dere har ikke gjort en eneste ting jeg i det hele tatt kan prøve å respektere, snarere tvert imot.

Hvordan den virkelige verden fungerer, kjempebra argument på et forum om et spill.
Ja, lov meg gull og grønne skoger i morgen du, selvom jeg vet du ikke kan prestere
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Wow Symph, litt utrolig hvordan en taper kan være så stor i kjeften på fora ass. Kan du ikke følge alle de andre "taperene" fra ORH/20 sitt gode eksempel, bare holde tett mens dere taper byer? Djeez.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Å se på det her da, nå skal symphonize bli stor i munnen som vanlig.
På hvilket grunnlag skal jeg gi deg respekt? I utgangspunktet respekterer jeg alle inntil de ikke forjener det lenger.
Dere har ikke gjort en eneste ting jeg i det hele tatt kan prøve å respektere, snarere tvert imot.

Hvordan den virkelige verden fungerer, kjempebra argument på et forum om et spill.
Ja, lov meg gull og grønne skoger i morgen du, selvom jeg vet du ikke kan prestere

Så du respekterer ikke dem, selv om de holdt på mye lengre enn de fleste store til 20? Det er også ett tidspunkt der du spør deg selv om det er vits å fortsette å spille, når du ser spiller etter spiller hoppe av lasset. At du bruker pp på pk selv om du vet taper er heller ikke det mest økonomiske. Om de ikke har respekten din, håper jeg ikke de som hoppet av tidlgere har den heller! :)
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Så du respekterer ikke dem, selv om de holdt på mye lengre enn de fleste store til 20? Det er også ett tidspunkt der du spør deg selv om det er vits å fortsette å spille, når du ser spiller etter spiller hoppe av lasset. At du bruker pp på pk selv om du vet taper er heller ikke det mest økonomiske. Om de ikke har respekten din, håper jeg ikke de som hoppet av tidlgere har den heller! :)

Absolutt, mye fordi de har holdt på lenger enn "de fleste store til 20" hvem enn det er du sikter til. De har ligget i safesoner hele verdenen og så snart de får litt incs er det bare over og ut. Dette har jo vært tradisjonen til våre fiender i v14, men problemet mitt her er følgende.
Symphonize har hele tiden snakket stort, og tåler her ikke kritikk. Snarere tvert imot, de begynner å sippe og blir sure.
Noe som er ekstremt merkelig. Hadde jeg fått så grisedeng som symphonize og røkla i 20 får hadde jeg ikke turt å åpne forumet engang. De skjønner ikke at alle ler av dem, og da må noen si ifra.


Det er også ett tidspunkt der du spør deg selv om det er vits å fortsette å spille

Ja, jeg er helt enig med deg, de bør bare slutte å spille. Dersom de i det hele tatt har spurt seg selv om det er noen vits tror jeg svaret lød noe som "I CAN COUNT TO POTATO"
 
Sist redigert:

adumbsloth

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Symphonize har hele tiden snakket stort, og tåler her ikke kritikk. Snarere tvert imot, de begynner å sippe og blir sure.
Noe som er ekstremt merkelig. Hadde jeg fått så grisedeng som symphonize og røkla i 20 får hadde jeg ikke turt å åpne forumet engang. De skjønner ikke at alle ler av dem, og da må noen si ifra.


jeg sliter med å finne hvor jeg noen sinne har sagt at jeg har vært en god spiller, jeg ser det heller ikke på symphonize sin forumkonto? skulle gjerne ha visst hvor du har sett det.

og hvorfor skulle jeg ikke tørre å åpne forum? kunne da ikke brydd meg mindre om vi taper den krigen her hardt. Det er jeg fullstendig klar over.

Jeg vet at jeg er en Newb på det her i forhold til veldig mange andre som poster her, men det skal da vel ikke bety at jeg har noen rett til å skrive noe her uten å bli ledd av?

v14 har bare vært den største erfaringen jeg har fått på tw etter å ha nesten ikke spilt dette før. men jeg håper virkelig jeg slipper å møte flere folk som deg som ikke har noe bedre å finne på enn rakke ned på relativt nye spillere.

EDIT: siden kenn93x bestemte seg for å gå forbi hele poenget med posten og poengtere et ord som var brukt i feil betydning så får jeg vel endre det.
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg vet at jeg er en Noob på det her i forhold til veldig mange andre som poster her, men det skal da vel ikke bety at jeg har noen rett til å skrive noe her uten å bli ledd av?

II. Defining 'Noob'
Contrary to the belief of many, a noob/n00b and a newbie/newb are not the same thing. Newbs are those who are new to some task* and are very beginner at it, possibly a little overconfident about it, but they are willing to learn and fix their errors to move out of that stage. n00bs, on the other hand, know little and have no will to learn any more. They expect people to do the work for them and then expect to get praised about it, and make up a unique species of their own. It is the latter we will study in this guide so that the reader is prepared to encounter them in the wild if needed.

Noobs are often referred to as n00bs as a sign of disrespect toward them, and it's often hella funny, but I will refer to them as noobs during this reading.

Måtte bare henvise til den der. Fint at du selv sier du er en noob, det har bekreftet påstandene Phenix har kommet med. Now, shoo!
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
jeg sliter med å finne hvor jeg noen sinne har sagt at jeg har vært en god spiller, jeg ser det heller ikke på symphonize sin forumkonto? skulle gjerne ha visst hvor du har sett det.

og hvorfor skulle jeg ikke tørre å åpne forum? kunne da ikke brydd meg mindre om vi taper den krigen her hardt. Det er jeg fullstendig klar over.

Jeg vet at jeg er en Newb på det her i forhold til veldig mange andre som poster her, men det skal da vel ikke bety at jeg har noen rett til å skrive noe her uten å bli ledd av?

v14 har bare vært den største erfaringen jeg har fått på tw etter å ha nesten ikke spilt dette før. men jeg håper virkelig jeg slipper å møte flere folk som deg som ikke har noe bedre å finne på enn rakke ned på relativt nye spillere.


Hvor du har sakt hva kan da ikke jeg vite, jeg ante ikke at du eksisterte før nå.
Er så irriterende med disse dualsene ingen vet hvem er.......

Når dere løper rundt på forumet her som en skadeskutt saueflokk, skal jeg da virkelig ha all rett til å le av dere!

Dine håp og drømmer bryr jeg meg absolutt ikke om, så i fremtiden hold deg heller unna meg.
 

adumbsloth

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Hvor du har sakt hva kan da ikke jeg vite, jeg ante ikke at du eksisterte før nå.
Er så irriterende med disse dualsene ingen vet hvem er.......

Når dere løper rundt på forumet her som en skadeskutt saueflokk, skal jeg da virkelig ha all rett til å le av dere!

Dine håp og drømmer bryr jeg meg absolutt ikke om, så i fremtiden hold deg heller unna meg.

Nå gir du null mening. du går ut og PÅSTÅR at vi har snakket oss selv opp på nivået som andre her. Det klarer jeg ikke å forstå.

Allikevel våger dere å klatre til topplisten, og synes dere selv er flinke.

Symphonize har hele tiden snakket stort, og tåler her ikke kritikk. Snarere tvert imot, de begynner å sippe og blir sure.
 
Sist redigert:

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Nei, det er ikke det jeg gjør.
Jeg sier at jeg ikke aner hvem du er, og at jeg snakker om sikkert da en av de mange andre udugelige spillerne hos dere
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
I begynnelsen trodde vi at det bare var en på konto, han skrøt seg selv opp i skyene :p og vi hadde nok mere respekt da enn når vi fant ut av det var duals på kontoen. da ble det plutselig ikke en solo konto i våre øyne, men en håpløs dualkonto...

Når man ligger i safesoner hele tiden har man et utrlig vekst potensiale siden man må aldri bruke mere ress enn nødvendig på tropper og kan prege hele tiden konstant så er egentlig litt skuffet...
 
Topp