Ryktebørs

DeletedUser

Guest
Ryktes at det ble satt ny DA-rekord i går.

Fikk faktisk drept flere deff enheter, enn enheter du tokk av meg. Men er rimelig vanskelig å gjøre stort med sprell når man har en trefronts krig mot forskjellige spillere og torq sitter inne med 500.000 nukes :Neutral:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Fikk faktisk drept flere deff enheter, enn enheter du tokk av meg. Men er rimelig vanskelig å gjøre stort med sprell når man har en trefronts krig mot forskjellige spillere og torq sitter inne med 500.000 nukes :Neutral:

Da vet du kanskje en smule hvordan jeg har hatt det gjennom hele v14. Har du sett fronten min?
 

DeletedUser

Guest
Fikk faktisk drept flere deff enheter, enn enheter du tokk av meg. Men er rimelig vanskelig å gjøre stort med sprell når man har en trefronts krig mot forskjellige spillere og torq sitter inne med 500.000 nukes :Neutral:

Kan jeg aldri tro :p
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hele blir og ta litt hardt i, KV'ene tok vel i mot 3 aksjoner på de 3 mndene du var "borte" :).

Har hatt KV-hjelp gjennom deler av visse aksjoner, ja. Og den siste perioden før jeg kom tilbake var jeg ikke på kontoen i det hele tatt.
Hvor mange aksjoner som ble gjort mot meg da, vet jeg ikke. Men det jeg vet er at jeg ikke økte grassalt med ODD i den perioden jeg var borte, og at jeg hadde laget flere defbyer som følge av at jeg skulle være inaktiv en stund. Så det manglet ikke på def for å øke ODDen ytterligere i alle fall. Så har i så fall ikke vært aksjoner av den skalaen som jeg selv har sittet gjennom.

Kanskje verdt å nevne at sist "aksjon" mistet kontoen masse byer, selv om det var noe daværende KV ga meg beskjed om.
Jeg gir skryt der ting blir gjort godt, ikke i de periodene kontoen mister byer fordi ingen passer på. Og skryt har jeg gitt der det var fortjent.
 

adumbsloth

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
går litt fort i svingene når en sitter med skole og den andre er på jobb noen ganger ja :/ spesielt med såpass mye incs.
 

adumbsloth

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Daaaa så. Ikke så imponert over kontoen nå mer. Men dere er da greie spillere.

takker for det. er vel egentlig vår første "satsing" på en verden. jeg har småspilt på andre verdener før, men ikke i nærheten av det jeg/vi er på nå. Og når du aldri har hatt mer enn 120 incs før så kjenner du det blir litt verre når du plutselig har 1400, men men er jo en erfaring da. Har lært ganske mye får en si.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Hehe, 1400 er småtterier. Men et sted må man jo starte. Fint å høre at jeg bidrar til bedring hos dere som spillere.
Skal nok gi dere masse erfaring til dere er borte fra kartet, så det blir moro fremover. :)
 
Topp