Et spørsmål til Nice.

DeletedUser

Guest
Hvor er det feil?

Det du sier blant annet om at å adle i andre sine clustere er smart taktisk og at alt på TW burde være lov, er jo helt motsatt av det MD sier :)

Ikke rart du skriver rare svar når du ikke forstår (leser du alt i innleggene våre?) det vi skriver. Eller kanskje du tolker det slik du vil det skal bli tolket. Hmmmm.... Ja, må være det! :awesome:
 

DeletedUser

Guest
MD sier aldri at det ikke skal være lov, han spør bare om dere kan la være å gjøre det :p Så nei, ikke helt motsatt, for da hadde han ment det ikke skulle være lov. Men det gjør han som sagt ikke, han bare spør om dere kan la være å gjøre det.

Du er flink til å danse deg rundt ord :)

Du har vel aldri hørt om å si noe indirekte?
 

DeletedUser

Guest
Jeg har et spørsmål til dere, ODA med Magic Dude i front. Dere prøver å få Nice til å fremstå som umoralske spillere som bruker feige taktikker. Dette er vel omtrent likt som dere gjør mot oss Adling av gråbyer inne i den andres cluster har dere også gjort. Dere rekrutterer også spillere som tar med seg informasjon. Spillerer som sitter konotvakt for andre i stammen og fisker etter informasjon mens de utgir seg for å være kontoens eier. De tviholder på kontoen og gir den ikke tilbake før de er kicket fra stammen og det hele er avslørt. DET er skittent spill det. DET er umoralskt det. Vi er her for å spille sammen, for å ha det hyggelig og skape et samhold, vi er opptatt av kommunikasjon og å spille realt. Det er utrolig trist at dette ikke er de motivasjoner andre stammer spiller etter og at et skitten spill med spioner er veien en ønsker å gå og måten en ønsker å bli fremstilt på. Utrolig skuffet over dette spillet og det er ikke første gangen dette har vært ODA`S taktikk ovenfor OIM.



Mener å huske det at nice skrøt veldig om at de hadde en spion i power..
 

DeletedUser

Guest
Begynner å få en veldig Kenn93x følelse av deg MD, vent ikke hva det er men liker det ikke alt for godt.

Syns ikke dere skal sammenligne Kenn93x og MD.. Jeg og Kenneth førte HG omtrent alene til seier med Snipe på v7. MD får jo ikke til å ta Nice selv om han har to merge stammer å bruke ^^
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Syns ikke dere skal sammenligne Kenn93x og MD.. Jeg og Kenneth førte HG omtrent alene til seier med Snipe på v7. MD får jo ikke til å ta Nice selv om han har to merge stammer å bruke ^^

Hva er det du vil fram til? At MD er en dårlig spiller? At ODA og ODD bare er noe bullshit?!
 

DeletedUser

Guest
Syns ikke dere skal sammenligne Kenn93x og MD.. Jeg og Kenneth førte HG omtrent alene til seier med Snipe på v7. MD får jo ikke til å ta Nice selv om han har to merge stammer å bruke ^^

Jeg kan ikke utføre mirakler. Tror du legger for mye vekt på deres egen prestasjon uten å ta hensyn til de spillerne dere hadde i stammen :/
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
424|495

Flott å se at Terminator fortsetter med dette, bare at han adla Lilleulven istedet, større lavmål ODA?
 

DeletedUser

Guest
Du skjønner visst ikke så mye du :)

Mer enn deg tydeligvis. Skjønner bare ikke hvorfor Olvedn legger ut slike håpløst rare ting :p

Han skaffet seg ny jallafront med å adle en by av Lilleulven

Det er bare en taktisk avgjørelse og en smart en. Så at du syntes det er rart, overrasker meg (egentlig ikke x)...)

Nice, hvis dere skal drive propaganda, få alle andre enn Olvedn til å drive med det.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nonstop Stian er nok propaganda kongen, og du er nok den beste i argumentering siden du har så ufattelig mange unnskyldninger.
 
Topp