Et spørsmål til Nice.

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
En front som gir etter??? Hva er nå det for slags tullprat? En front er ikke tapt, før den er... Det er i såfall deres skitne, sleipe, feige triks som nettopp gjør det..og så tar dere den unnskyldninga i etterkant? Ojjjj.. skal jeg le eller gråte?

Var kontoer som falt der siste uken, bl.a Lady Saten, Stålhanske, Lord Shizzle og deler av Glycerius. Jeg nevnte fakta med at den ga etter.

Gjerne le, look if i care. Beklager for eventuell samforståelse jeg hadde for at dette var et valg jeg ikke er enig i på det fulleste, men hvem er jeg å si for det når alt du tar ifra kommentaren jeg skrev er hvor mye bullshit jeg sier?

Unnskyld, håper du trives på rimmen. Bare fastlår ennu mer hvor lite dere bryr dere om ODD...
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Var kontoer som falt der siste uken, bl.a Lady Saten, Stålhanske, Lord Shizzle og deler av Glycerius. Jeg nevnte fakta med at den ga etter.

Gjerne le, look if i care. Beklager for eventuell samforståelse jeg hadde for at dette var et valg jeg ikke er enig i på det fulleste, men hvem er jeg å si for det når alt du tar ifra kommentaren jeg skrev er hvor mye bullshit jeg sier?

Unnskyld, håper du trives på rimmen. Bare fastlår ennu mer hvor lite dere bryr dere om ODD...

Har du ikke annet å komme med enn dette, så er det like greit at du lar være å uttrykke noe som helst. Som om du vet alt hva som foregår
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Artig hvordan dere i oda mener at nice oppfører seg ille på forumet, men dere er like ille selv. :)

Føler for å sitere md her for dette er vel strengt tatt noe dere burde følge selv å ikke bare spillere i nice. :)
Er slitsomt å måtte komme tilbake til den samme grøten hele tiden. Savner en tid der forumet var mer ærlig og folk var et snev av ydmyke. Veldig få som innrømmer feil og i det hele tatt gidder å se på ting fra andres synspunkt. Hat og irritasjon er visst et moment i propagandaen fra Nice, noe som er ødeleggende for spillet og gleden generelt.

Uansett hva slags kritikk jeg kommer med, tar dere aldri noe til dere. Dere skal uansett krangle og slenge alt dere kan finne på tilbake og skaper bare kvalme.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Grønn te har i de siste årene gått fra å være et
relativt ukjent tilskudd for de spesielt interesserte, til å
være et hyppet produkt godt kjent blant massene.
 

DeletedUser

Guest
Grønn te har i de siste årene gått fra å være et
relativt ukjent tilskudd for de spesielt interesserte, til å
være et hyppet produkt godt kjent blant massene.

For en måte å avspore tråden på.



For å holde meg OT: Hva gjorde Power med BananasInPyjamas?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
De sendte både han og flere andre meldinger hvor de nærmest tryglet dem om å bli med i Power, Bananas var den eneste som gikk over, men det ble prøvd hos flere andre ;)
 

DeletedUser

Guest
Spesielt til våre utenlandske spillere :) Heldigvis viste spillerne oss disse meldingene, i stedet for hos ODA der de tilbyr fienden kontoen sin fordi de er misfornøyde med lederne :awesome:
 

DeletedUser

Guest
De sendte både han og flere andre meldinger hvor de nærmest tryglet dem om å bli med i Power, Bananas var den eneste som gikk over, men det ble prøvd hos flere andre ;)

Vanskelig å forholde seg til spillere som har flere eiere som krangler seg imellom. Vi har hatt mye uheldig erfaring med dette. Svikere og feige spillere er det kanskje likegodt at vi slapp å ha med.

Spesielt til våre utenlandske spillere :) Heldigvis viste spillerne oss disse meldingene, i stedet for hos ODA der de tilbyr fienden kontoen sin fordi de er misfornøyde med lederne :awesome:

Du liker å melke det lille du klarer å grave fram ser jeg :)

Og det med Ainia er nok noe som har vært planlagt lenge. Liten aktivitet, spion og unnvikende rundt tema om å angripe Nice. Sabotert og hindret framgang i det området. Så det er ingen som har tilbudt noe fordi de var misfornøyde med ledelsen. Det er bs og det vet du godt.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Og det med Ainia er nok noe som har vært planlagt lenge. Liten aktivitet, spion og unnvikende rundt tema om å angripe Nice. Sabotert og hindret framgang i det området. Så det er ingen som har tilbudt noe fordi de var misfornøyde med ledelsen. Det er bs og det vet du godt.

tyr du virkelig til løgn også nå? Ainia kontoen har jo prøvd gjentatte ganger å få igan en aksjon mot Nice, men alle meldinger som h*n sendte ut ble besvart med "senere" "jeg kan ikke akuratt nå" "gi meg noen dager". jeg vet det fordi jeg har sett meldingene, så please MD, ikke synk så lavt :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
tyr du virkelig til løgn også nå? Ainia kontoen har jo prøvd gjentatte ganger å få igan en aksjon mot ODA, men alle meldinger som h*n sendte ut ble besvart med "senere" "jeg kan ikke akuratt nå" "gi meg noen dager". jeg vet det fordi jeg har sett meldingene, så please MD, ikke synk så lavt :)

Jeg lyver ikke jeg nå. Kontoen har prøvd å få til en aksjon mot ODA og har fått slike svar? okei...

Skjønner ikke helt hva det har med ledelsen å gjøre heller.

Syntes du trekker veldig merkelig slutninger her. Så det er du som synker litt lavt her.
 

DeletedUser

Guest
Når skal Pål Gunnar Mikkelsen slutte å bryte regler dere selv påpeker er viktige å overholde?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg lyver ikke jeg nå. Kontoen har prøvd å få til en aksjon mot ODA og har fått slike svar? okei...

Skjønner ikke helt hva det har med ledelsen å gjøre heller.

Syntes du trekker veldig merkelig slutninger her. Så det er du som synker litt lavt her.

Beklager, mente selvfølgelig Nice, vært 36 timer uten søvn her nå, så det begynner å tære litt :)

Bare drar frem en melding, kan godt poste flere :)

Tyrion Lannister juni 11, 21:30
Keen på en aksjon mot Nice eller?

xxx juni 11, 21:42
Tar nok litt tid før jeg er klar pga. fått veldig mye inc mot meg, han tok 3 off byer fra meg

Tyrion Lannister juni 11, 22:02
Oisann :( Si ifra om du trenger deff da?

xxx juni 12, 00:29
Det skal jeg tror det holder for nå, men det som skjedde sist var at en fyr tokk tilbake deffen sin også speida PGM meg og så at den var nesten tom. Så han fikk sendt tog før jeg rakk å stacke den opp.

Så så lenge folk beholder deff i byene skal det gå bra
 

DeletedUser

Guest
Herregud for en harmløs melding som ikke beviser noe som helst..
 
Topp